Tekorten van materialen, voedsel etc.

Ik zie nog wel wat spullen in dat mandje liggen die breinondermijnend zijn, hoor. Zijn dat blikjes met energydrank?

Mike

Dat lijkt er wel op gezien de lange lijst met ingrediënten die met een L- beginnen.

Die tandpasta van GlaxoSmithKline zou ik ook niet nemen. Hier zit dan volgens de verpakking geen fluoride in. Maar wat zit er verder wel in? En zit er niet stiekem toch fluoride in?
 
https://www.nu.nl/economie/6222217/...zen-opnieuw-dit-keer-met-ruim-50-procent.html

Vattenfall verhoogt prijzen opnieuw, dit keer met ruim 50 procent
Energiebedrijf Vattenfall verhoogt per 1 oktober de tarieven voor stroom en gas met meer dan 50 procent. De verhoging komt drie maanden na de vorige tariefverhoging van het bedrijf. In een brief aan zijn klanten geeft Vattenfall als reden dat "de inkoopprijzen in de energiemarkt verder zijn gestegen tot een uitzonderlijk hoog niveau".
 
Hout dit jaar voor ons 55 euro de m2 gestort op 33 en 60 gezaagd (2 verschillende kachels)

Mijn ervaring uit onze kroeg (vorige winter)

Zorg voor een tafelkleed aan je eetkamertafel
Zet een kleine warmtebron onder tafel zoals bovenstaande keramiek potten
je doorbloeding zorgt dat je overal warm bent

Ik heb de eerste reeds gemaakt, uittesten gaat nog niet.
Zit met de deur open om 21.15 en 27 graden aan de keukentafel

Kleine aanpassing gemaakt, een gat boven in de buitenste pot voor een goede geleiding van de warme lucht zodat die weg kan op stijgen en verse lucht aantrekt

Tafelkleed gaan we vrijdag tweedehands voor kijken, ... in onze kroeg
 
Ik heb de eerste reeds gemaakt, uittesten gaat nog niet.
Zit met de deur open om 21.15 en 27 graden aan de keukentafel

Kleine aanpassing gemaakt, een gat boven in de buitenste pot voor een goede geleiding van de warme lucht zodat die weg kan op stijgen en verse lucht aantrekt

Tafelkleed gaan we vrijdag tweedehands voor kijken, ... in onze kroeg
Hier in het zuiden hebben ze brandvrije dikke tafelkleden en onder wordt dan een ijzeren bak of iets soortgelijk geplaatst met de overblijvende assen die nog steeds warmte geven voor de gehele avond. Als bv je vuur zo goed als uit is, bedek de gloeiende met de andere assen en deze kan je danbv de volgende dag of savonds gebruiken in dat ding.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.532
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan