Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Met rust ,tijd en appelazijn. Zure en bittere produkten te eten.

Magnesium slikken. En magnesium olie sprayen.

 
@Chantie: Leuk om te lezen dat je enthousiast bent en me hier promoot. Thanks.

Voor de duidelijkheid (iets meer nuance): er is sprake van een calcium overschot en magnesium tekort. Plus een tekort aan maagzuur.

Soort van cirkel: het maagzuur moet de calcium oplossen en later in het proces is er magnesium nodig om de calcium oplosbaar te houden. Indien de calcium niet wordt opgelost door onvoldoende maagzuur en/of magnesiumtekort is er kans dat deze neergeslagen calcium organen gaat verstoren. Een teveel aan calcium kan dus worden opgelost door aanvulling van magnesium.

Hoe? Door glas water met sole en appelazijn, meer zuur en bitter te eten, magnesium aanvullen en een week de inname van calciumrijke voeding (zuivel) minderen/ halveren om de juiste verhouding magnesium: calcium te bevorderen. Verder stress beperken door flexibele houding/ visie: het gaat zoals het gaat... of je je nou druk maakt of niet. :-)

 
Ben afgelopen maandag ook bij Marijn geweest. Kan me goed vinden in de werkwijze en vond het prettig. Praktische adviezen gekregen wb welke voeding voor mij wel werkt en welke niet en waar er nog tekorten zitten, zo hoef ik zelf niet te gokken :-)

Nog bedankt Marijn!

 
@cowgirl.. graag gedaan. goed te horen dat mijn werkwijze je aanspreekt en je het als prettig hebt ervaren.

Nu heb ik onlangs 2 personen getest die al lang eten volgens WP.

Ik was uiteraard benieuwd of ze vitamines/ mineralen tekorten hadden.

Aan vitamines geen gebrek en bij de mineralen ook geen drastische tekorten.

Wel opvallend dat ze bijnieruitputting hadden ( niet dat dat te maken heeft met de WP voeding maar wel dat ze bij WP uitkomen en aan de dierlijke en juiste vetten gaan en keltisch zeezout en adrenal ( dierlijk bijnier extract) en te zien was dat de bijnieren herstellende zijn.

Er staan weer nieuwe ervaringen op de site:

http://www.balans-balans.nl/page101.php?post=1

 
@zonne: ik doe ook consulten op afstand. Door mijn gave kan ik me verbinden met energie van anderen en dan doe ik de behandeling/ tekort test bij mezelf met de energie van de ander. Kijk bij ervaringen op mijn site, daar vind je ook ervaringen van mensen die een consult 'op afstand'.

 
Dankzij dit forum vinden steeds meer WP ers de weg naar mijn praktijk.

Ik gebruik veel informatie van WP bij mijn testwijze ( kinesiologische spiertesten) Zo test ik oa. maagzuur, bijnieren icm schildklier, zuurstof%, vitamines, mineralen en hormonen.

 
Leuk dat mensen je weten te vinden! Ik ben benieuwd of mensen ook al bij je terug zijn gekomen en wat dan de resultaten zijn.

 
Ja ik zie bijv. dat resultaten van sole en appelazijn op het maagzuur. En uiteraard dat de kwaliteit darmen en spijsvertering stijgt als men weet welke voeding het lichaam niet verdraagt/ verteert. Magnesium heeft bijna iedereen tekort aan en de voetenbaden gecombineerd met olie smeren doen de waarden stijgen en hebben invloed op veel andere zaken. En de lage waarden van zink, koper en ijzer met als oorzaak fytinezuur! Als men weet dan bepaalde voeding die fytinezuur bevat weglaat schieten de (metalen) mineralen meteen weer omhoog.

 
Quote:
En de lage waarden van zink, koper en ijzer



Weet je waar heel veel zink, ijzer en koper in zit? 8)

 
vertel Pike!

Je kan bijvoorbeeld zoveel oesters eten als je wil ( zink) als je last hebt van fytinezuur gaat je zinkwaarde er NIET van omhoog...

Ik heb zelf geen last van fytinezuur maar ik kom toch aardig wat mensen tegen die er op moeten letten. Toch wel handig als je dat weet

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan