tegenstrijdheid

Eef

New member
He Mike, ik zit op voedingisgezond.nl uitgebreid je tekst te bestuderen 'Lever en Darmen' en ik zie daar ineens staan:

'Eet zoveel mogelijk biologische groene bladgroente, het liefst rauw.'

Nu wilde ik deze tekst doorlinken naar iemand met darmproblemen, maar dit schept wel verwarring, aangezien ik daarvoor het net over het goed koken van bladgroenten had gehad ivm goitrogenen! Is er een reden dat je dit niet aanpast/update? Ik dacht ik laat het iig even weten.

groet, Esther

 
Hi Poekie,

@ 'ze zwerven teveel over het internet'. Geen idee daarvan,

ik refereer aan de tekst(en) op voedingisgezond.nl. Het is als lezer reuze prettig/aanvullend/dienend dat die/jouw site geordend en overzichtelijk is gemaakt qua onderwerp / op 'orgaan' en 'kwaal'! En ik merk dat ik verwacht dat als deze site op dit forum steeds aan nieuwkomers en serieus geinteresseerden als mijzelf wordt aangehaald om in te lezen dat die -in mijn ogen belangrijke onderwerpen tav niet geringe kwalen (!)- iig up to date is en klopt. Nu ben ik wat voorzichtig merk ik. Iig bedankt voor de toegevoegde note. Ik zal het doorgeven.

Groetjes, Esther

 
Esther,

Je hebt gelijk hoor, natuurlijk moet informatie kloppen.

Ik ga de teksten doorlezen en kijken waar knelpunten zitten. Dan neem ik contact met Mike op hierover.

Lia

 
Het blijft belangrijk om altijd kritisch te zijn en te blijven. Stel je vragen en daarmee kan je dus helpen en voordat je het weet is er weer een nieuw inzicht bijgekomen.

Het fijne is dat Lia zo makkelijk bereikbaar is en zelf ook kritisch. Daardoor kunnen wij, als we "oude informatie" tegenkomen op haar site, dit ook met haar bespreken.

 
Ja, ik persoonlijk smul van de teksten, bijv. die darm/lever tekst over dat alles wat groeit bij de bodem begint, ontroert mij gewoon en het maakt ook nog eens dat ik veel meer respect en liefde voel voor mijn eigen organen, alsof ik die voor het eerst leer kennen -'please to meet you, my liver!' haha -heel fijn dat Lia dit archiveert, een aanwinst.

Ik zal zeker zo vrij zijn als ik dingen tegenkom die te benoemen. Thanks :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.513
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan