Teelbalkanker

Hallo,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: vanmiddag te horen gekregen dat er bij mijn broertje teelbalkanker is ontdekt. Hij wordt morgen geopereerd (rechterbal wordt weg gehaald) Er zijn geen uitzaaiingen vast gesteld (100% - voor zover dat mogelijk is - zekerheid is er over een week)

Ik zocht via de zoekfunctie op 'teelbalkanker' en het enigste wat ik vond was dat je niet moet fietsen, omdat dat het risico op teelbalkanker verhoogt.

Hebben jullie nog tips/aanvullingen/docu's/artikelen die de moeite zijn om te lezen/bekijken en wat zou hij qua voeding moeten gaan doen? Hij leeft niet volgens de WAPF manier, wel zoveel mogelijk op een paleo-achtige manier.

Bij voorbaat dank.

Jeroen

 
Dag Jeroen,
Dat is heftig van je broertje.

Op het kanker-topic vind je veel voedingsadviezen.
Kurkuma met zwarte peper is bijvoorbeeld krachtig tegen kanker (de één zegt wel verhitten, de ander niet overigens, zie kurkuma topic), maar er is zoveel meer goede voeding hiertegen.

Er is net een uitgebreide docu reeks geweest over op een natuurlijke manier kanker bestrijden. Delen van interviews vind je nog terug op hun website/facebook. Maar hier staat sowieso veel info op over het bestrijden en voorkomen van kanker.

http://thetruthaboutcancer.com

Veel sterkte voor je broertje.

Mark

 
Jeroen, wat een vervelend nieuws. Ik heb zelf onlangs deze meerdelige doc bekeken:
Is nu niet meer volledig te bekijken (gratis) geloof ik, maar was zeker de moeite waard.

Er waren veel mensen aan het woord die ervan zijn genezen, wat mij ervan is bijgebleven dat zij hebben gedaan:
Volledig onbewerkte voeding (zeker de suiker eruit)
cannabis olie (met thc)
Gerson sapkuur
abrikozenpitten (ieder uur 10 stuks, ik zou ze wel even weken)
Francinsence etherische olie
Gember en Kurkuma, andere kruiden
Emotionele/spirituele heling is onderdeel van de genezing, anders inrichten van leven/werk etc

Volledig wapf is ook niet interessant in dit stadium is mijn mening.
 
geen mobiele telefoon in je broekzak.
Deze kankervorm schijnt toch steeds vaker voor te komen, hoor het hier in mijn omgeving ook. De meeste mannen dragen de mobiel in hun broekzak, vlakbij de edele delen. Ik heb eens gelezen dat dit medeverantwoordelijk kan zijn voor deze kanker.
 
Naast de straling van mobieltjes is ook het gebruik van laptops (deze communiceren ook draadloos, dat heet heel gezellig WIFI maar is net zo slecht als de straling van mobieltjes, en geven daarnaast ook nog warmte af.
Door computers zitten we nog meer dan vroeger en dat is ook niet goed voor o.a. de geslachtsdelen. Naar buiten en bewegen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan