Takjes, blaadjes en plantjes i.p.v ivermectine

Ik sprak laatst met een oostblokker die sauna’s opbouwt in Nederland en hij vertelde me over een traditie uit zijn geboorteplaats. Hiervoor is een flexibele tak met blad er aan nodig, bijvoorbeeld van een eikenboom. Deze pluk je in de zomer en bewaar je. Bij sauna bezoek zet je de tak in de emmer water. De bedoeling is dat je elkaar met de tak “masseert” in de sauna. Het geeft verkoeling en is erg goed voor de doorbloeding en afvoer van afvalstoffen verzekerde hij mij. 🤪
 
Ik sprak laatst met een oostblokker die sauna’s opbouwt in Nederland en hij vertelde me over een traditie uit zijn geboorteplaats. Hiervoor is een flexibele tak met blad er aan nodig, bijvoorbeeld van een eikenboom. Deze pluk je in de zomer en bewaar je. Bij sauna bezoek zet je de tak in de emmer water. De bedoeling is dat je elkaar met de tak “masseert” in de sauna. Het geeft verkoeling en is erg goed voor de doorbloeding en afvoer van afvalstoffen verzekerde hij mij. 🤪
Ja, mooi!, die takkenmeptherapie :)
Het blijkt dat bekloppen en aantikken van plekken op het lichaam, vaak in de buurt van bij gewrichten, de doorstroming in het lichaam bevordert.
Als de doorstroming in het lichaam in orde is, kunnen afvalstoffen natuurlijk beter worden afgevoerd.

Gisteren beleefde ik een krachtige detox dag en heb ik daarom in de avond wat Paida Lajin toegepast.
Met name de knieën en knieholten beklopt omdat die een belangrijke rol schijnen te spelen in het afvoergebeuren van het lichaam.
Overigens is het gelukkig niet de bedoeling dat je jezelf te veel pijnigt bij het toepassen van Paida Lajin 😅

Vanochtend weer helemaal senang 😀

Demonstratie van krachtig effect van Paida Lajin:

 
Ja, mooi!, die takkenmeptherapie :)
Het blijkt dat bekloppen en aantikken van plekken op het lichaam, vaak in de buurt van bij gewrichten, de doorstroming in het lichaam bevordert.
Als de doorstroming in het lichaam in orde is, kunnen afvalstoffen natuurlijk beter worden afgevoerd.

Gisteren beleefde ik een krachtige detox dag en heb ik daarom in de avond wat Paida Lajin toegepast.
Met name de knieën en knieholten beklopt omdat die een belangrijke rol schijnen te spelen in het afvoergebeuren van het lichaam.
Overigens is het gelukkig niet de bedoeling dat je jezelf te veel pijnigt bij het toepassen van Paida Lajin 😅

Vanochtend weer helemaal senang 😀

Demonstratie van krachtig effect van Paida Lajin:

De manier waarop hij het mij vertelde, dat dit leuk is voor stelletjes, en de glimmetjes in zijn ogen erbij doet mij vermoeden dat hij niet het medicinale effect ervan in gedachten had. 😉
 
Ja, mooi!, die takkenmeptherapie :)
Het blijkt dat bekloppen en aantikken van plekken op het lichaam, vaak in de buurt van bij gewrichten, de doorstroming in het lichaam bevordert.
Als de doorstroming in het lichaam in orde is, kunnen afvalstoffen natuurlijk beter worden afgevoerd.

Gisteren beleefde ik een krachtige detox dag en heb ik daarom in de avond wat Paida Lajin toegepast.
Met name de knieën en knieholten beklopt omdat die een belangrijke rol schijnen te spelen in het afvoergebeuren van het lichaam.
Overigens is het gelukkig niet de bedoeling dat je jezelf te veel pijnigt bij het toepassen van Paida Lajin 😅

Vanochtend weer helemaal senang 😀

Demonstratie van krachtig effect van Paida Lajin:

Ik raad je aan om eens een tak van een bougainville te proberen.
 
  • Wow
Waarderingen: Surv
Samenvatting van het Spike Proteïne en Grafeen Oxide Ontgiftings Protocol

Dit is het bijgewerkte Voedingsprotocol ter bescherming van degenen die zijn geïnjecteerd met spike-eiwit, grafeen-oxide en mRNA en hetzelfde protocol is nuttig ter bescherming van degenen die bezorgd zijn over het afgeven van spike-eiwit en grafeen-oxide aan degenen die zijn geïnjecteerd. We hebben nu bewijs dat de laatste injecties: mRNA, spike-eiwit, grafeenoxide, SM-102, en tal van andere potentieel giftige stoffen bevatten (ook: sommige - maar niet alle - injecties blijken hoger te zijn in grafeenoxide en sommige blijken placebo's met zoutoplossing te zijn). Wij hebben ook bewijs dat dit protocol werkt aangezien wij de getuigenissen verzamelen van talrijke mensen die na injectie in het ziekenhuis werden opgenomen of gewond raakten en zijn hersteld.

Als u iemand kent die geïnjecteerd is en hulp nodig heeft, geef hem dan dit Voedingsprotocol:

-Gecoat zilver (1-6 druppels per dag, afhankelijk van de mate van blootstelling) (Gecoat zilver blokkeert de zwavelhoudende proteïne op de spikes uit het invoeren van de cel. Zwavelrijke aminozuren op het spike-eiwit hebben een wisselwerking met zilver, waardoor ze zich verkeerd vouwen).
- NAC (N-acetylcysteïne) (versnelt de ontgifting en wordt beschouwd als een producent van de superontgifter glutathion in het lichaam) Dosering: 1200-2400 mg per dag op een lege maag. NAC wordt aanbevolen om grafeenoxide en SM-102 te ontgiften. NAC is moeilijk te vinden nadat de FDA het onlangs illegaal maakte om over de toonbank te kopen in de VS.
- Zink (30-80mg per dag, afhankelijk van de immunologische druk)
- Vitamine D3* (10.000 IU's per dag)
- Lyposferische vitamine C (30 ml, tweemaal daags)*
- Quercetine (500-1000 mg, tweemaal daags)*
- Jodium* (dosering hangt af van merk, meer is niet beter. Jodium is een product waarmee je moet beginnen met kleine doseringen en dat je in de loop van de tijd moet opbouwen.
- PQQ* (20-40 mg per dag)

Shikimaat Belangrijkste bronnen:
- Dennennaald thee voor shikiminezuur of shikimaat (van groene eetbare dennennaalden) Er zijn giftige dennennaalden, wees voorzichtig! Als je dennennaald thee drinkt, drink dan ook de olie/hars die zich ophoopt! Shikimaat, shikiminezuur en hun derivaten bezitten: kankerbestrijdende, antivirale, antimicrobiële, anticoagulerende en antitrombotische eigenschappen.
- Venkel en/of steranijs thee: Deze zijn ook een uitstekende bron van shikimaat of shikiminezuur (waarvan bekend is dat het de spike proteïne neutraliseert)

- C60 (1-3 druppels per dag): Een van de problemen die we zien bij degenen die geïnjecteerd zijn, zijn verstoringen in hun energetisch veld (magnetisme) en ontstekingshaarden. C60 is een rijke bron van elektronen en werkt als een brandblusser tegen ontstekingen en tegelijkertijd (omdat het zich bio-distribueert door het lichaam) zorgt het voor een normalisering van de elektronenstroom door het hele lichaam. In deze categorie bieden wij twee producten aan, het traditionele C60 product* is gemaakt door ondergetekende en het C60 SuperConcentraat* is gemaakt door een bevriende koolstofwetenschapper en bevat een hogere concentratie elektronen. C60 wordt aanbevolen om spikeiwit te neutraliseren, grafeenoxide en SM-102 te ontgiften.

- Houtskool (2-4 capsules per dag): Houtskool is de ontgifter bij uitstek en wanneer het op een lege maag wordt ingenomen, werkt het zich een weg naar beneden in de darmen en activeert het een bloedzuiveringsproces dat bekend staat als "interstitiële dialyse". Ons Kohlbitr* product is het beste geactiveerde kokoshoutskool ter wereld en we bieden nu ook het mildere berkenhoutskool aan.*

-Citrusvruchten (vooral bloedsinaasappels, vanwege hun hoge hesperidinegehalte - hesperidine is een chalcone zoals quercetine dat spikeiwit deactiveert)
Pepermunt (zeer hoog in hesperidine)

David Wolfe Shop
Spike Protein
These products are part of Wolfe's Spike Protein Neutralization Strategy. This is a developing collection and products are added or removed as more in...
1643918745399.png
 
er staat niet alleen grafeen oxide, lees er gewoon overheen als je er last van hebt. Ik lees van mensen dat ze baat hebben van takjes en blaadjes :)
Ik heb nooit beweert dat die takjes blaadjes enzo niets doen, maar deels kloppen bestaat niet, dus eroverheen lezen..... Dan kunnen we ook weer naar Charlie Ward luisteren zit ook vast wel echte info bij....
Waar het omgaat is dat het grafeen gelezen wordt en toch weer over gepraat gaat worden ergens... Dus ook dit goed bedoelde bericht brengt iemand misschien op een dwaalspoor als ze, ernaar gaan zoeken....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: JVG

Als gevolg van een toegenomen prevalentie van schurft en hun toenemende resistentie tegen permethrine en ivermectine, zoeken onderzoekers naar nieuwe oplossingen om schurftgevallen te beheersen. Uit een vergelijking van permethrin, 5% tea tree olie en 25% tea tree olie ter bestrijding bleek dat tea tree olie effectiever was in het doden van levende schurftmijten, verzameld bij mensen. De 25% tea tree olie was het meest effectief en veel beter dan permethrin, en doodde de mijten in bijna een derde van de tijd van permethrin.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.834
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan