Ik vind jou momenteel ook irritant Mike dus insgelijks! Wat Thomas Sheridan betreft vind ik gewoon dat je er naast zit. Het is niet omdat iemand ergens in zijn "awakening"-proces de irritante loser heeft uitgehangen dat hij verder niks zinnigs te brengen heeft. Was het maar waar, mensen zouden een stuk simpeler te begrijpen zijn. Niet iedereen wordt geweldig geboren, sommige mensen leren bij in het leven. Ik zou mijn eigen posts van vroeger op fok ook niet meer over willen lezen!!
Ik ben niet achterlijk, ik heb er goede programmas van gehoord en die link over het dna in vrouwenbreinen kwam ook van hem. Je hoeft van mij helemaal niet naar Sheridan te luisteren, je hoeft het ook niet met me eens te zijn, zoals je ook niet naar John Lash moet luisteren of wie dan ook, maar je hoeft me er ook niet elke keer mee om de oren te slaan. Ik zit ook niet de hele tijd te poken met dat David Icke denkt dat de maan een hol ruimteschip is, of zoiets. We kennen die mensen niet persoonlijk, en we kennen ook de mensen die de artikels over hen schrijven niet persoonlijk. Ik ga af op wat ik hoor en voel als ik iemand hoor spreken, meer dan dat heb ik niet. En ik vertik het om iemand af te rekenen op een foutieve uitspraak of andere slechte eigenschap als de rest voor mij wel goed is. Zoals je zelf zegt, aan iedereen mankeert wel iets, we moeten het allemaal doen met wat we hebben.
En nogmaals, die thomas wictor is een sukkel, dat zie je toch zo als je dat leest? het was het eerste artikel waarin ik las wat die abu ein geweest is terwijl ik al talloze artikelen gelezen had dat er een compleet onschuldige vredesduif was doodgeknepen. Sorry maar die visie is me te simplistisch en dat doet niks af aan het kwaad dat Israel is. Natuurlijk is Israel de grootste agressor, dat moet ik toch niet in elke post zeggen, dat weten we hier toch allemaal? Ik heb verdorie een klotezomer gehad door dat conflict in Gaza, ik voel het nu nog. Dan hoef je mij niet te verdenken dat ik niet zie wie er hier de grootste fouten begaat!
En ja, ik heb me verdiept in Ken O Keefe, daarom snap ik niet dat jij zo bericht over dat erkennen van de Palestijnse staat. Hij doet niets anders als roepen "dont take the bait!" https://followingworldchange.wordpress.com/2014/12/03/ken-okeefe-on-rt-palestine-the-so-called-two-state-solution/
Om af te sluiten zal ik iemand noemen met absoluut onbesproken reputatie: Max Igan, maakt elke week een radioprogramma dat in Australie op de radio komt en het gaat alleen nog maar over Gaza. Grote vriend van Ken O Keefe.