Syrie

Alex Jones over de reden waarom het waarschijnlijker is dat de rebellen achter de gifgasaanval zitten dan het regime van Assad:

http://www.prisonplanet.com/alex-jo...ely-to-be-behind-chemical-weapons-attack.html

Het is mede dankzij de inspanningen van de alternatieve media dat we nu de unieke situatie hebben dat de Amerikaasne regering serieus tegengas krijgt op het wereldtoneel:

http://www.prisonplanet.com/the-west-dethroned-paul-craig-roberts.html

Zelfs Congresleden die top-secret 'bewijs' hebben gezien komen tot de conclusie dat dit absoluut niet waterdicht is:

http://www.washingtonsblog.com/2013/09/classified-intelligence-doesnt-prove-anything.html

De Amerikaanse generaal Petraeus beloofde de overwinning in Irak en Afghanistan en kijk eens wat er nu van deze twee landen geworden is. Willen we een herhaling van dit scenario in Syrie?

http://www.lewrockwell.com/lrc-blog/listen-to-patraeus/

4 belangrijke vragen voor voorstanders van ingrijpen:

http://www.washingtonsblog.com/2013/09/4-questions-for-supporters-of-a-strike-against-syria.html

Kerry is de nieuwste handpop die in het poppenspel wordt geintroduceerd. Hillary Clinton had teveel gezichtsverlies geleden na de aanval op de Amerikaanse embassade in Benghazi, Libie na de val van Khadafi:

http://www.prisonplanet.com/syria-covert-op-they-had-to-dump-hillary-and-bring-in-kerry.html

Mike

Alex Jones krijgt het voor elkaar om op Fox news te vertellen wat iedereen met meer dan twee werkende hersencellen allang weet:

http://www.infowars.com/alex-jones-...-likely-to-be-behind-chemical-weapons-attack/

En ja ik weet het Alex is disinfo, is een jood, is geen jood dus tegen de joden (blijkbaar :? ), heeft het nooit over de jezuïeten die het ware probleem zouden zijn, is negatief, komt met simpele oplossingen, komt nooit met oplossingen, komt met te ingewikkelde oplosingen, heeft een te grote mond, heeft overgewicht, en het meest afschuwelijke (blijkbaar) verdient er geld mee!

m.a.w. hij moet dit er gewoon bij doen naast zijn 9 tot 5 baan bij abn amro of monsanto :roll:

Leuk Pike, die laatste alinea :-p

1 punt: hij mag wat mij betreft af en toe wel wat dieper graven (zoals, inderdaad, het jezuïeten vraagstuk). Maar goed, hij is first and foremost met nieuws bezig en ook dat is belangrijk! En ik ben het ook met je eens dat hij er absoluut geld mee mag verdienen. Waarom dat toch altijd zo'n issue is bij veel 'truthseekers' (blijf ARC: Alternative Research Community een betere term vinden)...

Het probleem van geld verdienen is volgens mij dat we bewust of onbewust dondergoed weten dat verreweg de meeste mensen die op commissiebasisachtigheid werken vaak hun eigen verdiensten voorop zetten. Dus krijgen we automatisch wat argwaan. Ik ben er alleen niet uit waarom die argwaan bij reguliere adviseurs/verkopers kleiner is. Omdat die niet van de gebaande paden afwijken en dus minder vaal charlatans zijn?

@ naief:
Quote:
Omdat die niet van de gebaande paden afwijken en dus minder vaal charlatans zijn?

Is dat zo?

Ik weet niet precies waar het aan ligt. Wat ik wel weet is dat Jones en Icke al heel lang met allerlei informatie naar buiten komen waarvan ik toen (Icke jaren 90) dacht dat dat gewoon niet waar kon zijn. Net als Jones (vanaf 2005 of zo).

En nu blijkt dat op zijn minst een heel groot deel 100% waar is helaas.

Ik denk dat het veel heeft te maken met de angst om de waarheid onder ogen te zien.

Het is veel makkelijker, en het geeft mensen de kans om in een sprookje te blijven geloven, om deze mensen als geldwolven en charlatans te bestempelen zodat ze deze ongemakkelijke waarheid niet onder ogen hoeven te komen:
Quote:
Our society is run by insane people for insane objectives. I think we're being run by maniacs for maniacal ends and I think I'm liable to be put away as insane for expressing that. That's what's insane about it.

John Lennon

http://brandpunt.incontxt.nl/seizoenen/2013/afleveringen/08-09-2013

al ruim 4000 doden door drone attack, filmpje met 3 onderwerpen, de 2e over Obama.

Ja en er dan grapjes over maken alsof het autoriseren van deze drone aanvallen een van de leukste dingen is van het "presidentje spelen".

Aan de andere kant, voor een psychopaat is dat waarschijnlijk ook het leukste.

Obama had net zo goed een T-shirt kunnen dragen met daarop de tekst:

Ladies and Gentlemen: I AM a psychopath my mother had me tested!

Uit de laatste nieuwsbrief van Johan Oldekamp:

Quote:
Winnaar Nobelprijs voor de Vrede wil beslist oorlog

De man die in januari 2009 werd beëdigd als de 44e president van de Verenigde Staten van Noord-Amerika won later dat jaar zomaar de Nobelprijs voor de Vrede. Deze ‘vredelievende’ man continueerde niet alleen de ongegronde oorlogen in Afghanistan en Irak, hij lanceerde in 2011 ook nog eens de terroristische oorlog tegen Libië, en nu wil hij persé eenzelfde terreur laten neerdalen op Syrië. Gelukkig zien steeds meer mensen in dat deze Nobelprijzen pure volksverlakkerij zijn, en dat geldt nadrukkelijk ook voor de ‘wetenschappelijke’ categorieën. Velen menen verder dat deze man Barack Hoessein Obama zou heten, maar zijn echte naam is Barry Soetoro. Hij is bovendien helemaal niet geboren in het land waarvan hij nu president is, iets wat wettelijk gezien onmogelijk behoord te zijn. Deze Barry Soetoro is namelijk in de Oostafrikaanse staat Kenia geboren. Deze man is onmiskenbaar een levende leugen is (en die leugen omvat nog veel meer zaken, zoals zijn geaardheid en zijn geloof). Daarom heeft hij zich ook laten omringen door collega-leugenaars onder aanvoering van John Kerry, die verbonden is aan de criminele organisatie genaamd Skull & Bones. Terwijl de neprebellen inmiddels hebben toegeven dat zij verantwoordelijk waren voor de gifgasaanval van 21 augustus j.l. (zoals genoemd in de vorige Pateo Nieuwsbrief), en ze bovendien vertelden dat ze helemaal niet wisten wat voor raketten ze eigenlijk hadden afgevuurd, is het volkomen duidelijk dat hier dus zeer smerig spelletje wordt gespeeld door de partij die de neprebellen van wapens voorziet. Gelukkig krijgen steeds meer mensen door dat dit zaakje meer dan stinkt, al vanaf het eerste begin. Want in 2009 zijn Engelse regeringscriminelen begonnen met het inhuren van neprebellen voor een ‘burger’oorlog in Syrië. Deze bewering komt Roland Dumas, oud-minister van Buitenlandse Zaken van Frankrijk. Datzelfde Frankrijk heeft sinds 2001 François Hollande als president, en deze Hollande wil dolgraag meeliegen met Barry Soetoro en de psychopaten van Skull & Bones, en daarom blijft hij maar roeptoeteren dat Libië aangevallen moet worden. Gelukkig is er nauwelijks draagvlak voor opnieuw een ongegronde oorlog. De machtsgeile controlefreaks zien dat inmiddels ook in, en daarom zijn ze druk bezig met het organiseren van een nieuwe False-Flag-aanslag. Want die oorlog met Syrië, als de start van de derde wereldoorlog, die moet en zal er komen, tenminste als het aan de winnaar Nobelprijs voor de Vrede uit 2009 ligt. Of heeft Barry misschien helemaal niets te vertellen, en is hij een gehoorzame marionet van de machtslagen boven hem? Willen deze machten-achter-de-schermen misschien koste wat het kost voorkomen dat er een concurrerende gaspijplijn vanuit Iran via Syrië tot bij de Middellandse zee gaat komen? Of willen de Zionistische fascisten Israël in een slachtofferrol manoeuvreren, zodat dit gewelddadige land terug kan slaan? Nu steeds meer mensen de leugens doorzien die de mainstream propagandamedia klakkeloos doorbazuinen, helpt deze kwestie rondom Libië de mensheid om steeds wakkerder te worden. Toch ben ik wel benieuwd naar de inhoud van de bespreking tussen Barry (1961) en zijn Russische collega Vladimir Putin (1952) tijdens de G20-bijeenkomst in Sint Petersburg van vandaag en morgen. Tot besluit wil ik er ook nog even op wijzen dat de numerologische waarde van het geboortejaar van beide mannen 17/8 is.

Mike

Na Kerry's onnadenkende opmerking dat alleen het inleveren of onder toezicht stellen van zijn chemische wapens een aanval nog kan voorkomen, om daarna meteen te zeggen dat ze dat toch nooit zullen doen, heeft Rusland meteen aangeboden aan Syrie juist dat te doen. Syrie ziet dat wel zitten.

Kerry kan zich nu wel voor zijn kop slaan want de bedoeling is natuurlijk een aanval en oorlog en geen chemische wapens inleveren of zoiets.

Hier staat:

(door google vertaald)

Barry Soetoro is de naam die de tegenstanders van de president hem graag noemen, het verwijst naar zijn tijd in Indonesië, en impliceert dat hij vreemd is, eerder dan de Amerikaanse. (Toen zijn moeder, Ann Dunham, opnieuw getrouwd, met een Indonesische man genaamd Lolo Soetoro, ze leefden in Jakarta voor een tijdje, maar toen Barack keerde terug naar Hawaii om zijn opleiding af te maken.) Officiële naam van de president is niet Barry Soetoro. Terwijl hij dat deed met de naam "Barry" voor een tijd, heeft het grootste deel van zijn leven al geleefd onder zijn geboortenaam: hij is vernoemd naar zijn biologische vader, Barack Hussein Obama (Senior). Als dit waar was, kon je ons vertellen waar en wanneer hij legaal veranderde zijn naam? Dat ik weet dat je niet kan doen. Hij heeft niet eens bewijzen waar hij geboren was. Hij had al zijn hele leven platen afgesloten van het publiek. Geef het op. Er is meer bewijs van hem niet zijn Amerikaans dan is er van hem zijn een Amerikaan. Dus misschien de vraag had moeten zijn. Hoe lang duurt het Amerika nemen om te weten wat wettelijke naam van Barack Obama echt is? Hoeveel keer heb je je naam veranderd? De komende 4 jaar zou het einde van de Amerikaanse Vrijheid zijn! Wake Up America!

Quote:
Every gun that is made, every warship launched, every rocket fired signifies, in the final sense, a theft from those who hunger and are not fed, those who are cold and not clothed. This world in arms is not spending money alone. It is spending the sweat of its laborers, the genius of its scientists, the hopes of its children. This is not a way of life at all in any true sense. Under the cloud of threatening war, it is humanity hanging from a cross of iron.

Dwight D. Eisenhower, 1953

Mike

Zoals ik al zei:
Quote:
Kerry kan zich nu wel voor zijn kop slaan want de bedoeling is natuurlijk een aanval en oorlog en geen chemische wapens inleveren of zoiets.

Quote:
Deal Or No Deal: John Kerry’s Historic Diplomatic “Mistake” Proves That Obama Does Not Want Peace

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/deal-or-no-deal-john-kerrys-historic-diplomatic-mistake-proves-that-obama-does-not-want-to-avoid-war

Quote:
And Obama seems absolutely obsessed with making this conflict happen. According to Politico, an unprecedented media blitz is planned to drum up support for this war...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.594
Leden
8.684
Nieuwste lid
Shahin
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan