sweet wormwood (artemisinin) bij kanker

elsaram

New member
Dit zou ik willen bestellen voor mijn vader. Doe ik hier goed aan? Veel goede dingen over gelezen. Betrouwbaar in de strijd tegen kanker?
 
Deze plant kun je vinden bij Gevaarlijke planten.
In het engels is er ook info. Ik ken het niet maar zou het zeker wel aandurven om het te proberen. Maar dan heel voorzichtig in een tonicum of homeopatisch of in thee.
tenslotte moeten we veel zelf uitproberen, ook als het z.g. geen bijwerkingen heeft.
 
Ik heb het eventjes gegoogled en de claims lijken gebaseerd op een bepaalde stof die in de kruid zit die zoals bij de meeste van die studies- als ik het goed heb begrepen- getest is op laboratten of op specifieke kankercellen in een petri dish. De manier waarop die studies worden gedaan toont al aan dat wetenschappers vastzitten in hun hokjesdenken en nog steeds geloven dat één bepaald stofje (en niet de gehele plant - en als je dan ruimer denkt - het gehele dieet met emotionele gezondheid inclusief) 'the cure' kan zijn en dat kanker bestudeerd kan worden als afzonderlijke cellen die uit een bepaald lichaamsdeel werden genomen alsof die in werkelijkheid niet samenwerken en veroorzaakt worden met de rest van het lichaam.

Niet dat ik denk dat die plant niet kan helpen, maar 1 plant zal nooit 'the cure' kunnen zijn, je moet het totaalplaatje aanpakken. Te beginnen met dieet, het verminderen van stress en daarnaast kun je kruiden toevoegen die bepaalde bestanddelen bezitten die helpen bij een specifieke ziekte. In het geval van kanker, is het ook van belang te weten welke soort kanker je hebt, denk ik.
 
Bij www. pranayur.nl onder het kopje vitamines verkopen ze wormwood.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.634
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan