Subluxation Scan -zenuwstelsel

R

Romagi

Guest
Bij de chiropratorpraktijk Munksgaard Heemstede kon ik een scan doen.
De zenuwen maken alle bewegingen mogelijk, controleren uw ORganen en de circulatie van uw BLoed.
De score bij mij was 25. Moet zijn 100. dat betekent dus dat er nog maar 1/4 aanwezig is. Ik had dit wel verwacht.
Ik heb deze test gedaan omdat ik zenuwschade heb die echter nooit is aangetoond/onderzocht, voor zover dat onderzocht kan worden.
Als ik meer te weten wil komen over deze lage score en de invloed daarvan op mijn gestel dan zie ik alleen maar engelse tekst. helaas.
Wil iemand eens proberen voor mij om meer te weten te komen?
Ikzelf weet natuurlijk wat ik voel en ben er zeker van dat er verband is met mijn klachten. Maar als ik dat ergens wil bespreken (huisarts bv) is het prettig als ik het op papier heb. Ik ga in ieder geval a.s. woensdag en vrijdag voor een behandeling van mijn rug en de volgende week weer.
Zenuwschade in mijn rug door een ruggeprik of bestraling of operatie endeldarm en daardoor geen impuls om te ontlasten. (zie endeldarmschade voor degene die het niet weten)
Ik zie een verband met mijn te hoge bloeddruk en stres. Ik heb geen enkele reden voor stres. Sinds kort heb ik ook nekklachten en af en toe duizelig, logisch als de doorstroom in de zenuwbanen niet in orde is. Bij voorbaat dank voor de medewerking en tijd die jullie hier in steken.

 
Ik ben nu een paar maal behandeld. Belangrijkste klacht is dus de nek. Er is iets met de doorstroom in de nek aan de hand.
Ik voel me regelmatig duizelig en het voelt alsof het uit de nek komt. Gisterenavond bv in bed lig ik even op mijn rug en dan voel ik het heel erg kloppen daar. Niet prettig.
Aangezien ik een ruggeprik heb gehad ooit en best wel een grote operatie en het hele darmsysteem van slag is zie ik absoluut een verband. Zoekende op "klachten door ruggeprik" kom ik tegen dat artsen zeggen "dat het niet van de prik kan komen". Nou, dat verhaal ken ik dus wel.
Bij een buik-operatie worden de darmen alle kanten op gelegd en zeggen ze dat ze vanzelf weer op hun plaats komen. Zal allemaal best, maar mijn IMpuls is weg.
Ze kunnen de wervels iets uit elkaar trekken en dat heb ik speciaal voor de onderkant van de rug gevraagd. En natuurlijk voelde ik een dag later na het eten pijn in mijn darmen. Geeft niets, ik weet niet of welke behandeling dan ook positief of negatief gaat uitvallen en die verantwoording is voor mijzelf.
Ik zie ook een verband met vitB12. Die moet ik snel kopen. daar verwacht ik nog wel wat van. Gevonden: Vit.B12 tekort & Dunne Vezel neuropatie.


 
Ik heb nu 12 behandelingen van de rug gehad en vandaag is er weer een meting gedaan op mijn verzoek want ik wil even stoppen met behandelen, kost een hoop geld.
Score 3-4-2017: Score 29-5-2017

HRV: 87 HRV 96
EMG: 53 EMG 70
Thermal: 25 Thermal 59
For a more detailed repport see www.mycorescore.com
In ieder geval een verandering.
Ik heb ook 2 afbeeldingen van de ruggegraat met kleurtjes. Rood is slecht. Ook daar zijn veranderingen te zien. Vooral de onderrug ziet er slechter uit. Hoewel het niet slechter aanvoelt. De nek is zonder rode kleurtjes terwijl ik die nog voel. Ook mijn duizeligheid is niet weg. Gisteren dacht ik zal het mijn evenwichtsorgaan in het oor zijn maar hij zei dat er verband is met het oor en de nek wat betreft zenuwstelsel.
Waarschijnlijk is het verstandiger om door te gaan met behandelen.
Ik wil eerst nog eens ergens anders een scan doen van mijn buik. Mijn vertering is nog steeds niet goed, (sinds 2009) dus inname is geen opname. Ik denk zelf dat de ontlasting per dag niet in de hele dikke darm zit. Na 2 dagen dikt het wel wat in maar daarna komt er altijd dunne ontl. (tijdens het spoelen) Het zou me ook niet verbazen als de dikke darm enigzins uitdroogt.Kan het niet bewijzen maar soms ben ik 1,5 liter water kwijt.
Momenteel gebruik ik 2 drankjes en vitC met probiotica en het lijkt alsof het spoelen smorgens sneller en beter gaat, maar niet ingedikt.
Dus behalve constateren weet ik niet wat voor een conclusie ik daaruit moet trekken. Dus gewoon maar doorgaan zoals ik denk dat het goed is voor me.
Surface EMG: Het oppervlakte EMG evalueert de functie van de spieren die uw wervelkolom ondersteunen. Deze spieren worden bestuurd door zenuwen. enz.
Thermal Scan: wordt gebruikt om de functie van het autonomische zenuwstelsel in kaart te brengen. De scan doet dit door de verschillen in temperatuur te meten langs de wervelkolom.enz.
Hart Rate Variability. Dit onderzoek staat bekand als "hartslagbalans". enz.


 
Ik zie dat mycorescore niet werkt. Wel: www.subluxation.com
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan