Straling

Joey2

New member
Ik kan in de zoekmachine geen topics meer vinden die specifiek gaan over straling. Het onderwerp houdt me wel redelijk bezig omdat ik me de hele dag in ruimtes bevindt waar enige vorm van elektromagnetische straling is.

Hoe gaan jullie hiermee om? Zijn er effectieve manieren om ruimtes af te schermen tegen straling? Ik zie bijvoorbeeld dat je verf of behang kunt kopen die straling tegen zou gaan. Deze is wel belachelijk duur en ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze producten of bekend zijn met alternatieven.

Ik heb ook gelezen over orgonite, dat het de ruimte vult met 'positief geladen energie'. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit krachtig genoeg om het geweld van de straling tegen te gaan?

Zijn er voedingsmiddelen die je 'wapenen'tegen straling?

Joey
 
voedingsmiddelen: verzadigd vet o.a.
technische middelen: een persoonlijke floww, google straling en avenhorn
orgonite: ???????
 
We maken ons vreselijk druk om de straling die van de door de mens geproduceerde technologie af komt. Dit speelt toch weer een hoop machtshebbers in de kaart. Laten we toch niet overal zo bang voor zijn, ons er niet druk om maken. Iemand heeft in de wereld gebracht dat de straling erg is en steeds erger wordt. Je er druk om maken is veel erger, levert stress op, evenals het zoeken naar mogelijk oplossingen.
Deze 'oplossingen' zijn ook nog weer eens gunstig voor de commercie.

Zo blijven we puppets on a string.
 
Ben ik het niet mee eens. De straling beïnvloed de atmosfeer en heeft wel degelijk invloed op levende organismes. Dit vind ik een zelfde bewering doen als: We maken ons veel te druk om de suiker die door de mens geraffineerd wordt. Het zit toch overal in en je er druk om maken is veel erger.

Ik ben het er mee eens dat er een grens is, want je continue druk maken om straling levert inderdaad meer stress op en maakt de situatie er niet beter op. Maar je inlezen en de nodige maatregelen nemen die passend zijn en daardoor de ergste straling tegengaan lijkt me een goed idee.
 
Ik ben het ook niet eens met 'Heksje'. Zoals het voor voeding geld, geld het ook zeker voor straling; bewustwording loont!
Zodra je je verdiept in straling en de gevolgen op de gezondheid/welzijn dan schrik je. Het is niet voor niks dat er in verschillende Europese landen WIFI verboden wordt op het basisonderwijs.
En niet alleen de mens heeft last van straling, ook de natuur. Ken je dat onderzoek uit Denemarken met planten? https://computertotaal.nl/overige-elektronica/tuinkers-experiment-toont-effect-wifi-straling-aan-50528

Gelukkig worden meer mensen langzaamaan bewust van het feit dat straling een rol kan spelen in hun klachten.
 
laten we de toegenomen zend-stralingen ook vooral niet onderschatten.
verschillende onderzoeken laten steeds weer zien dat bijv. zaden niet willen/niet goed ontkiemen in de buurt van bijv. sterke wifi-straling.

zelf krijg ik direct pijnlijke steken in mijn handen als ik een tablet of mobiel aanpak waarop wifi aanstaat.
midden in een woonwijk is blootstelling aan wifi-straling vrijwel onvermijdelijk.
wellicht dat vervuiling met (zware) metalen extra gevoelig maakt voor wifi-straling?

het lijkt mij erg moeilijk zo niet onmogelijk om jezelf effectief tegen wifi-straling te beschermen door middel van stralingwerende materialen.
dan maak je het jezelf wellicht aardig onmogelijk om je nog een beetje normaal in deze wereld te kunnen bewegen.

het is volgens mij effectiever om je eigen lichaams-energiesysteem te reinigen, te onderhouden en/of te versterken, door zelf gezonder en sterker te worden.
goede voeding, voldoende beweging, je eigen lichaams-energiesysteem regelmatig harmoniseren, frisse lucht en persoonlijke verstarde stress en trauma's afbouwen.

zelf ervaar ik direct een tot rust komen van mijn lichaamsenergie, na bijvoorbeeld enige tijd achter een beeldscherm gezeten te hebben, door deze JSJ-oefening: http://www.flowsforlife.com/self-help-hold-to-beat-fatigue-and-more/

misschien dat dit ook bij jou werkt.
probeer het anders eens uit.
 
Het vermoeden rijst dat ik verkeerd begrepen wordt. Ik zeg niet dat straling geen probleem is, ik geef alleen aan dat we niet teveel overal bang voor moeten zijn. Bewustwording is goed, echter is angst ongezond.

Ik lees teveel dat mensen bang zijn voor dingen zoals straling, gif, ongezonde voeding, etc. etc. Die angst wordt gevoed door allerlei media en we weten niet wie of wat de bron van die media is. Probeer wat minder angstig te leven dan word je een stuk gezonder :)
 
Ik begreep inderdaad van je bericht dat je het wat overdreven vond. Ontspannen en werken aan het verlagen van stress is inderdaad belangrijk, maar dat staat voor mij in deze kwestie los.

Ik ben, zoals ik al zei, op zoek naar manieren om mezelf te wapenen tegen straling en daarbij kom ik methodes tegen (o.a. verf, orgonite) tegen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de mensen op het forum en de methodes die zij gebruiken om de straling te verminderen. Ook ben ik benieuwd of er voedingsmiddelen zijn die het effect van straling kunnen verminderen.
 
Wat Emiel zei dat zegt mijn natuurarts ook. Hij zei straling kan je niet voor weglopen dan is er nu eenmaal. Maar je moet er voor zorgen dat jouw lichaam goed functioneert zodat het de straling 'aankan'. Dan zal je lijf er minder last van hebben.

Ik heb ook last van straling maar mijn lijf zit vol toxines en zuigt alles wat chemisch is,pesticiden gevoeligheid, straling heel makkelijk in zich op.
 
Jeoy, dit zijn mijn ervaringen mbt het verlagen van straling middels producten tot nu toe:

http://www.naturalcare.nl/i-Doh/ : Deed niet veel bij mij. Wel merkte ik dat ik meer gefocused was, minder onrustig en wat meer geaard!

Q-Link (http://www.qlinkproducts.com/Scripts/prodView.asp?idProduct=4)
Werkt goed maar voor mij iets te sterk, wanneer ik het af doe dan komen de klachten dubbel zo sterk terug.

Overig
Verder zetten wij de wifi router uit wanneer wij het niet gebruiken. Computer/laptop via kabel aangesloten. DECT telefoons vervangen door kabel telefoon. DECT babyfoon gebruiken we niet meer. Op de slaapkamer geen tv meer en we hebben ons bed verplaatst zodat we niet met onze hoofd bij de stopcontact liggen.
 
We maken ons vreselijk druk om de straling die van de door de mens geproduceerde technologie af komt. Dit speelt toch weer een hoop machtshebbers in de kaart. Laten we toch niet overal zo bang voor zijn, ons er niet druk om maken.

Weet je wat de machthebbers pas echt in de kaart zal spelen?
Dat is als we doen wat jij zegt; ons er niet druk om maken...

Wat doen overheden en bedrijven als blijkt dat de maximale norm voor straling overschreden wordt? Heel simpel. De maximale norm verhogen.

Maar daar moeten wij ons niet druk om maken, onze kop in het zand steken, of een andere kant uitkijken? Daar los je het probleem ook niet mee op.

Wat je zegt over angst is waar. Angst is ongezond. Maar...
Als iemand een steen naar je gooit kun jij je omdraaien en angstig weglopen.
En dan maar afwachten waar die steen je raakt.
Je kunt ook naar de steen blijven kijken, zodat je hem misschien kan ontwijken.
Misschien kun je zelfs samen met je vrienden richting die stenengooier gaan, om hem te overtuigen die steen niet te gooien.

Machthebbers zijn zeer blij met mensen die zich nergens druk om maken, en alles maar laten gebeuren en toestaan.



 
Daar heb je ook weer gelijk in Ufo :)
Het is balanceren tussen bewustwording en een scala aan maatregelen nemen. Ik lees veel ongerustheid en zie dat mensen bokkesprongen maken om vredesnaam maar niet bloot te staan aan bepaalde stoffen/straling/etc. Helaas is het zo dat we ermee te dealen hebben. De krachten bundelen en de maatschappij veranderen ben ik zeker voor, maar jezelf gek maken door wanhopig allerlei oplossingen te zoeken die bedrijven rijk maken zie ik niet zo zitten.

Het gaat me dus niet om het feit dat de problemen benoemd worden, want dat vind ik juist heel goed en heel fijn, maar ik wil mensen ook graag attent erop maken dat ze het probleem niet te groot moeten maken want wij mensen kunnen ook ten onder gaan aan een teveel aan informatie welke weer teveel onrust en angst opwekt.

Ik wil zeker niet de discussie dood slaan, maar ik ben bang dat mensen te vaak teveel doorslaan omdat er zo verschrikkelijk veel berichten over de onderwerpen zijn.
 
ik denk dat je meer je kop in het zand steekt dan je zelf beseft Heksje
Ik heb laatst laten meten op welke gebieden diverse soorten stralingen mij beïnvloeden. Ik schrok toch wel een beetje van de uitslag. Mijn uitslag gaf een normaal beeld, wat meestal aangetroffen werd en dat was een flinke belasting!
En ik denk niet dat ik opgelicht ben, want ik heb een aantal zeer betrouwbare recensies over het bedrijf.
 
Nee naief, ik steek mijn kop niet in het zand. Ik woon op dit moment in een huis waarin mijn computer 8 routers opvangt. Apart hoor, want we wonen niet in een flat. Kan je nagaan hoe die dingen lopen te stralen. Ik heb ook alleen een piep in mijn oren in dit huis, en niet als ik elders verblijf. Dat kan vele redenen hebben, maar zoveel wifi signaal is niet goed en zal vast meetellen. Ik ben me erg bewust van dit alles, maar me er constant druk om maken en me dan ook weer druk om maken dat ik amper oplossingen weet te vinden, of oplossingen vinden die veel geld kosten die wellicht ook weer eens niet blijken te helpen zorgen er alleen maar voor dat ik stress krijg en dat zorgt er weer voor dat mijn weerstand naar beneden keldert, etc.etc.

Ik ben al heel lang wakker, sterker nog, volgens mij heb ik zelfs nooit geslapen. Mijn kop zit niet in het zand, maar ik weet wel dat je overal druk om maken niet werkt. Je kan allerlei -dure- tests doen en daar komen allerlei hele slechte uitslagen uit. Je hoeft de tests niet te doen want je weet de uitkomst allang. Weet je wel dat als je een vraag stelt, je het antwoord eigenlijk allang weet?!

We hebben het er mee te doen. De bewustwording is belangrijk zoals hierboven al genoemd werd, maar de continue zoektocht naar goed water, bescherming tegen straling, andere slechte invloeden enzo heb ik nu wel achter me gelaten. Mijn leven werd er niet beter van. Rust en genieten is veel belangrijker.
 
8 signalen zegt niet zoveel. Liever 8 zwakke dan 1 sterke.
Nog liever helemaal niks natuurlijk!

 
Heksje, vaak ben ik het eens met je maar nu niet :)
Ik denk dat je er flink langs zit. Het is geen kwestie van jezelf gek maken en ongerustheid maar meer een bewustwording dat minder straling in je leven bijdraagt aan een betere gezondheid. Uiteraard geldt dit voor de een meer dan de ander.
Het is niet zo dat we er maar mee moeten dealen, dat zeg jij toch ook niet tegen al dat ongezonde voedsel uit de supermarkt?
Bij mij persoonlijk zorgt straling voor gezondheidsproblemen. Hierdoor neem ik maatregelen, en met succes want ik voel me er beter door. Naast voeding, beweging en ontspanning hoort ook straling bij mij in het rijtje thuis van gezonde leefgewoonten.
 
@Jp, helaas zijn het 8 sterke signalen. Vooral veel Ziggo, die een krachtig modem op de markt heeft gegooid.

@johan30: ik ben toch blij dat je het vaak wel met me eens bent ;)
Ik vind het zo moeilijk om me goed uit te drukken in mijn berichten. Blijkbaar kom ik niet (goed) over. Ik ben het helemaal met je eens dat bewustwording belangrijk is, dat straling ongezond is en ik denk ook zeker dat ik al die straling ervaar. Alleen geef ik het bij bepaalde onderwerpen op om me er nog verder druk over te maken omdat het me teveel energie, zorgen en stress kost. Ik zou het liefst alles stralingsvrij maken. Mijn eigen huis was dat ook, maar er is geen beginnen aan. We zijn van plan te verhuizen naar een vrijstaand huis en dan zal ik zeker maatregelen treffen. Ik ben er dus wel mee bezig, ben me bewust dat het een groot probleem is, maar ik denk ook wel dat we het probleem voor onszelf niet te groot moeten maken. Het is een probleem, dat ontken ik niet, een groot probleem zelfs.

Wellicht dat ik juist al jullie berichten verkeerd interpreteer of dat dit juist bij mij teveel onrust zaait. Dat is ook goed mogelijk en wellicht dat ik daarom er soms zo tegen aan schop. Er is op zoveel vlakken nog zoveel bewustwording en verandering te creëren en ik denk niet dat we dat binnen korte tijd allemaal aan kunnen pakken. Straling is een probleem, maar de chemtrails, haarp, nucleaire proeven, kraanwater, voeding, dampende bouwmaterialen, dampende meubels, dampende kleding, schoonmaakmiddelen, persoonlijke verzorgingsproducten, lucht/zuurstof, de snelle manier van leven en reizen zijn dat ook allemaal (en dan ben ik er vast nog tig vergeten in de gauwigheid). Allemaal onderwerpen waar ik me al jaren op gestort heb, waar ik niet allemaal een oplossing voor heb, maar waar ik me wel héél veel zorgen over heb gemaakt en nog maak. En al dat zorgen maken is niet bevorderlijk voor de gezondheid, zo ver ben ik nu wel om dat te beseffen.
Ik probeer de mensen dus een beetje te waarschuwen om niet al te zorgelijk te worden, maar misschien schiet ik hier wat teveel in door?
 
Ik doe wat ik kan en neem de rest ter kennisgeving aan.
Toen ik alweer ruim 10 jaar geleden begon met lezen, eerst over 9/11, toen steeds verder, ben ik daar op een gegeven moment grotendeels mee gestopt. Ik denk dat ik redelijk goed weet hoe het zit. Maakt het echt uit of er 1 of 10 families aan de touwtjes trekken?
Met steeds meer over eigenlijk hetzelfde lezen kom je niet verder en vrolijker wordt je er niet van.

Dus: doe wat je kan.
Over straling: Wat maakt dat de een er wel en een ander minder last heeft?
Ik denk dat o.a. magnesium er veel mee te maken heeft.
Stress/straling kost magnesium, door magnesiumtekort gevoeliger voor stress/straling --> meer beïnvloeding door stress/straling en een nog groter tekort.
Eenmaal een flink tekort, dan denk ik dat er veel magnesium tegenaan mag om dat weg te werken.
(er is meer, Ufo noemde jodium al)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.458
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan