Stopt het of.....?

FloortjeL

New member
Ja, stopt het nog?
Ik ben sinds afgelopen week echt veel beter gaan eten. Extra nadruk gaan leggen op goede vetten en echt elke dag goede eiwitten eten.
Ook heb ik mijn sojamelk vervangen voor geitenmelk (teveel soja is natuurlijk niet goed?), wat natuurlijk ook veel vetter is. Net als de kefir en de rauwe melk.

In het verleden heb ik erg ondergewicht gehad, door het hebben van een hardnekkige eetstoornis. Nu ben ik afgelopen maanden, door het erg ziek zijn dus, erg veel afgevallen. Mijn gewicht daalde weer een aantal kilo onder de 50 (ik ben 1.67m), en dat voelde (natuurlijk, gezien mijn verleden) erg veilig.
Toch, ik ben natuurlijk erg verzwakt (de bijnieruitputting) en vertoon veel fysieke kwalen. Ik zag er zo slecht uit.. vermoeid.. en natuurlijk te mager.
Door mijn goede eetpatroon ben ik toch wel wat aangekomen, een paar kilo.
Nu is het zo.. dat dat natuurlijk toch wel lastig voor me is! Gezien mijn verleden.

Is het zo, als ik zo door ga... dat het ook ergens stabiliseert? Ik heb altijd erg gelet op het consumeren van vetten.. omdat ik daar altijd erg bang voor was, wat natuurlijk onterecht was. En wat tevens slecht is geweest voor mijn hormoonspiegel..

Waar vraag ik dus nu naar: geruststelling? dat het stopt.. ergens..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.458
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan