S
Shantilove
Guest
Ja precies. Slappe hap die nachtclubs enzo. Nu ‘open’ willen gaan met een ‘veilig’ deurbeleid. Dat ze erin zakken.Waar heb ik dat vaker gehoord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies. Slappe hap die nachtclubs enzo. Nu ‘open’ willen gaan met een ‘veilig’ deurbeleid. Dat ze erin zakken.Waar heb ik dat vaker gehoord
Troep verkopers
Bekijk bijlage 7680
In dit geval is een mondkapje wel gerechtvaardigd. Alles wat tussen mijn mond en die rotzooi zit juich ik toe.Troep verkopers
Bekijk bijlage 7680
Boeiend verhaal idd.Interessante overweging dit :
Is dit de werkelijke reden dat men in Engeland stopt met coronamaatregelen?
Het was eigenlijk toch wel een beetje vreemd dat een land als Groot-Brittannië eigenlijk van de ene op de andere dag besloot te stoppen met de coronamaatregelen. Nu doen er verhalen de ronde dat er een heel goede reden is dat al die maatregelen opeens in de prullenbak verdwenen.niburu.co
Maar hoe weten we dat het waar is van die massale aangiftes?Interessante overweging dit :
Is dit de werkelijke reden dat men in Engeland stopt met coronamaatregelen?
Het was eigenlijk toch wel een beetje vreemd dat een land als Groot-Brittannië eigenlijk van de ene op de andere dag besloot te stoppen met de coronamaatregelen. Nu doen er verhalen de ronde dat er een heel goede reden is dat al die maatregelen opeens in de prullenbak verdwenen.niburu.co
Het staat op internet, duhMaar hoe weten we dat het waar is van die massale aangiftes?
Mike
Brussel - De Europese Commissie wil het systeem van Europese coronareisbewijzen met een jaar verlengen. Vorig jaar is afgesproken dat de coronapas voor reizen op 1 juli zou komen te vervallen.
De verlenging tot en met 30 juni 2023 is volgens Brussel noodzakelijk omdat het coronavirus nog steeds in Europa rondwaart. Verder stelt de Commissie dat er onzekerheid is over wat er in de tweede helft van dit jaar gaat gebeuren. Ook wil het dagelijks bestuur van de EU rekening houden met de opkomst van eventuele nieuwe varianten.
Clif High, zoekmachine algoritmes, zo werkt hij ale vele jaren met zijn voorspellingen.Maar hoe weten we dat het waar is van die massale aangiftes?
Mike
Aha... Een "wapenstilstand"...