Stop de Lockdown

voor diegene die dit even gemist hebben!!!
 

Bijlagen

  • nUBSO4XLM5rRsTXe5gMW_06_7c67ade0288cfa4a64b1c603c06e533b_image.jpg
    nUBSO4XLM5rRsTXe5gMW_06_7c67ade0288cfa4a64b1c603c06e533b_image.jpg
    104,1 KB · Weergaven: 28

Premier Rutte is er tijdens de komende coronapersconferentie volgende week voor het eerst niet bij. Rutte wil naar eigen zeggen meer toe naar een ‘normalisatie van de crisis’, en denkt dat het helpt om het persmoment voortaan alleen over te laten aan zorgminister Ernst Kuipers.

273483544_10221151600281567_8899448924396488330_n.jpg
 
De petitie 'Onverdeeld open' een initiatief van onder anderen oud-staatsecretaris Mona Keijzer is in korte tijd al meer dan 600.000 keer getekend. Ze hoopt in gesprek te kunnen met leden van het kabinet en de Tweede Kamer met als doel om de CoronaCheck af te schaffen: "De coronapas is heel beperkt effectief", zegt Keijzer in Geld of Je Leven.

 
De reden waarom ik de petitie steun, ook al kkmt hij van Mona Keijzer en sluiten de initiatiefnemers 3G niet uit, is dat deze zeer milde boodschap een zeer breed draagvlak heeft. Te mild voor ons misschien, maar bewustzijnsverandering is als een mammoettanker: hij lijkt niet in beweging te komen, maar hoe meer mensen er duwen hoe meer beweging er uiteindelijk toch komt. Ik ken gevaccineerden die ook grif de petitie hebben ondertekend, dit is een signaal dat Rutte en Kuipers niet kunnen negeren!

Mike
 
De reden waarom ik de petitie steun, ook al kkmt hij van Mona Keijzer en sluiten de initiatiefnemers 3G niet uit, is dat deze zeer milde boodschap een zeer breed draagvlak heeft. Te mild voor ons misschien, maar bewustzijnsverandering is als een mammoettanker: hij lijkt niet in beweging te komen, maar hoe meer mensen er duwen hoe meer beweging er uiteindelijk toch komt. Ik ken gevaccineerden die ook grif de petitie hebben ondertekend, dit is een signaal dat Rutte en Kuipers niet kunnen negeren!

Mike
Precies hoe meer snelheid en massa hoe moeilijker het word om dit te stoppen.
 
Op de site van Onverdeeldopen staan de volgende passages:
Wij spreken ons uit tegen het coronatoegangsbewijs in al zijn verschijningsvormen. De schade die erdoor wordt veroorzaakt, staat niet in verhouding tot eventuele voordelen voor de volksgezondheid.
Een coronatoegangsbewijs op basis van vaccinatie (2G of 3G) vormt een ongerechtvaardigde inperking van grondrechten die schadelijk is voor de samenleving, zeker nu de endemische fase bereikt lijkt.
Nu duidelijk wordt dat ook dit coronavirus endemisch zal worden, mogen coronatoegangsbewijzen geen plaats krijgen in de “gereedschapskist” van een vrije democratie en roepen wij de regering en het parlement op om per direct het coronatoegangsbewijs in Nederland af te schaffen.

Kortom... De petitie gaat over het afschaffen van dat gehele cojona toegangsbewijs.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.690
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan