Stop de Lockdown

Ik zet het hier in en het is misschien al gepost dan mijn excuus.

Stelling | Aangifte tegen Willem Engel is een goede zaak​

 
Effe naar de winkel.

- Meneer, mondkapje! Is verplicht!
> Nee, er zijn ook mensen die zo'n ding niet mogen dragen van de dokter.
- Heeft u dan iets eh ...?
> Dat mag je als winkelier niet vragen, dat is beroepsgeheim, privacy weetjewel.
- Wij mogen u zo niet toelaten, dat is wettelijk bepaald vanwege de besmettingen.
> Nee dat is medische discrimatie, daar staat een geldboete voor van max. 8700 euro of een celstraf van max. een jaar.
- Meneer u moet naar buiten anders kunt u van de politie een boete krijgen van 95 euro.
> Dat riskeer ik wel. Dat is inderdaad het werk van de politie.
- Ik ga er even iemand bijhalen.
:belt de manager maar die had geen tijd:
- U mag zo niet naar binnen, ik ga er niet meer over discussiëren.
> Mooi, dan hoeven we niet meer te discussiëren.
:loopt naar de servicebalie en koopt een pakje lange vloei:
 
Effe naar de winkel.

- Meneer, mondkapje! Is verplicht!
> Nee, er zijn ook mensen die zo'n ding niet mogen dragen van de dokter.
- Heeft u dan iets eh ...?
> Dat mag je als winkelier niet vragen, dat is beroepsgeheim, privacy weetjewel.
- Wij mogen u zo niet toelaten, dat is wettelijk bepaald vanwege de besmettingen.
> Nee dat is medische discrimatie, daar staat een geldboete voor van max. 8700 euro of een celstraf van max. een jaar.
- Meneer u moet naar buiten anders kunt u van de politie een boete krijgen van 95 euro.
> Dat riskeer ik wel. Dat is inderdaad het werk van de politie.
- Ik ga er even iemand bijhalen.
:belt de manager maar die had geen tijd:
- U mag zo niet naar binnen, ik ga er niet meer over discussiëren.
> Mooi, dan hoeven we niet meer te discussiëren.
:loopt naar de servicebalie en koopt een pakje lange vloei:
Ik heb wel gemerkt dat de pest conferentie van vrijdag weer extra angst heeft gewekt en regels zijn aangescherpt. Mijn man zei dat er ineens weer een beveiliger bij de AH stond. Ook sprak de leidinggevende vd Ekoplaza mij ineens aan dat ik dacht huh?? Ik heb gezegd dat ie zich niet zo moet aanstellen want een paar weken terug droeg hij dat ding ook niet, dus ik vraag je: ben je bang voor het virus of voor de overheid? Ja maar andere klanten vinden het niet prettig. Ik: oké duidelijk bang voor de overheid dus. En ik loop droog verder, hij zei geen woord meer en verstopte zich schaapachtig achter zijn schappen. Stupid idiot!
 
Ik heb wel gemerkt dat de pest conferentie van vrijdag weer extra angst heeft gewekt en regels zijn aangescherpt. Mijn man zei dat er ineens weer een beveiliger bij de AH stond. Ook sprak de leidinggevende vd Ekoplaza mij ineens aan dat ik dacht huh?? Ik heb gezegd dat ie zich niet zo moet aanstellen want een paar weken terug droeg hij dat ding ook niet, dus ik vraag je: ben je bang voor het virus of voor de overheid? Ja maar andere klanten vinden het niet prettig. Ik: oké duidelijk bang voor de overheid dus. En ik loop droog verder, hij zei geen woord meer en verstopte zich schaapachtig achter zijn schappen. Stupid idiot!

Bij welke Ekoplaza was dat? In Delft of Rijswijk?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan