Stop de Lockdown

Beetje een gekke vraag wellicht.
Dit leek mij de beste plek om hem te stellen.

Weet iemand hoe de regels zijn als je naar Suriname wil vliegen?
Zakelijk, max 2 dagen verblijftijd?
 
Ik vrees het ergste. Die nieuwe premier daar zit helemaal in de zak van Rutte. Plus natuurlijk verplicht testen bij aankomst in NL, met mogelijke quarantaine in een 'hotel' tot gevolg (uiteraard op jouw eigen kosten).

Mike
 
Dat bedoel ik dus. Plus evt. 'quarantainehotel' op Schiphol bij terugkomst. Moraal van het verhaal: de komende maanden niet met het OV reizen - en al helemaal niet met het vliegtuig!

Mike
Niet met het OV in NL ook niet?
Vanochtend werd al streng in de trein omgeroepen dat het mondkapje op moet.
Vorige week werd ik door een conductrice gecheckt vanwege de afwezige mondkap en ik liet een brief van een medicus zien, maar dat was kennelijk niet goed omwille van mijn privacy zei ze hahaha 🤣
Ze wilde een uitzonderingskaart zien en nam maar aan dat ik die niet bij me had, wat ik wel had. Maar ik heb het maar zo gelaten. Die lui worden er vast ook helemaal schijtziek van.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het ook al vreemd dat het pas in Februari zou ingaan.
Goed verhaal hierboven.
Misschien gaan ze wel helemaal niet verplichten.
 
Mooie column!
Je hoort de laatste tijd veel over mij en mijn soortgenoten. Ik ben namelijk een wappie. Een heel raar persoon, die niet zomaar alles aanneemt wat in de media te zien of te lezen is. Misschien wil je weten wat mij nu eigenlijk drijft, waarom ik een wappie ben en hoe dat zo is gekomen. Laat ik het dan maar uitleggen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan