Stop de Lockdown



Themenauszug:
▫️Situationsanalyse aus biblischer Sicht
▫️Die Freie Linke: Corona- und Vermögensverteilung
▫️Statistiken zu Myokarditis/Perikarditis
▫️Polizisten im Widerstand aus aller Welt
▫️Der Riss in der Gesellschaft und Bürgerkriegsgefahr aus militärstrategischer Sicht
▫️Impfopfer packen aus: Wir dürfen nicht länger akzeptieren, dass man uns zum Schweigen bringt!

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Er vallen mij de laatste tijd wel zaken op. Ten eerste hoor ik de ambulances echt veel meer dan een maand geleden. Ten tweede, ik hoor steeds meer van mensen die ineens inzakken op straat. Gevaxxte overbuur zakte in op de trap en viel vd trap, traumaheli gekomen alles erop en eraan. Mijn broer was met zijn gezin in de stad en zat op een bankje wat te eten en zakte er ineens een vrouw van 60+ op de grond in elkaar. Ze hield haar hand op de linkerborst(hart?) verder lees je het ook dat sporters inzakken etc. Dit gaan we vrees ik komende maanden meer en meer om ons heen zien. Maar het zijn de ongevaccineerden hoor;)
 

Suriname wil mensen verplicht kunnen vaccineren​

Suriname wil de wet aanpassen zodat mensen boven de 12 jaar verplicht kunnen worden gevaccineerd als de vaccinatiegraad laag blijft. Daarvoor wordt de Wet Burgerlijke Uitzonderingstoestand binnenkort aangepast, meldt krant de Ware Tijd.

Kijk, ze zeggen al hoe het voor ons ook zal gaan. Net als op TV als er getoond wordt hoe inbrekers te werk gaan. Nou, daar kan je dan zien hoe je goed kunt inbreken. Hier kunnen wij nu al zien hoe ze de wet kunnen gaan aanpassen. :eek:

Dorothé
 
Ik lette pre corona tijd niet zo op serenes dus het is lastig een vergelijking te maken. Maar tegenwoordig hoor ik ze min 2x per dag
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan