Stop de Lockdown

Leefbewust

Horeca wil prikpas boycotten en saboteren | Niemand wil een QR maatschappij | Wat kunnen we doen?​

 
Hij roept met name belangen-, werkgevers- en brancheorganisaties die hier (al dan niet) door getroffen worden op zich aan te sluiten bij de rechtszaak. “Dit is de eerste keer dat ik zo’n publieke oproep doe en ik hoop oprecht dat het ook de laatste keer zal zijn,” aldus Maes. Aanmelden kan hier.
 
Een reactie van een medefacebooker





Een gat in de markt ,


de " Stichting Eten met Geweten ". Een stichting van ongevaccineerden, is gevestigd in een Restaurant van een ongevaccineerde eigenaar .


Voor € 1,00 ben je lid en 3 avonden per week is er een " besloten vergadering " 🍻


C.a. 200 personen kunnen, " onder de vergadering ", dineren met lieden met dezelfde " Overtuiging " ze doen nl. niet mee met het vaccin - experiment. Een gat in de markt , wie o wie pakt het op ?


Het creatieve omdenken is begonnen...
 


Ik weet van een ondernemer hier in Frankrijk dat er een telling bijgehouden wordt van het aantal gescande QR codes door de ondernemer, niet of te weinig scannen betekend dus verdacht en een reden om eens te komen kijken en te handhaven. Ik zie allerlei opties voorbij komen van "slimmeriken". Maar dan zal je met allen op de bres moeten staan, enkelingen worden er zo tussen uit gevist om een voorbeeld te stellen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan