Stop de Lockdown

ZIt ik te filosoferen hiero, airco vol aan denk ik. Krijg ik opeens een epiphany :)

Voor alle mensen die naar restaurants en kroegen willen en geen QR code hebben.

Ga naar de kroeg, zodra ze vragen om je QR zeg je "Neen, mijn waarde, ik kom niet consumeren, ik kom solliciteren op een vacature en wil de baas spreken"

Dan mogen ze niet om je QR vragen, je loopt door naar binnen en zet het op een zuipen. Tegen de tijd dat ze willen praten zeg je, ik vind de tent niks, ik reken af en dan ga je weer :)

1631618687542.png
 
ZIt ik te filosoferen hiero, airco vol aan denk ik. Krijg ik opeens een epiphany :)

Voor alle mensen die naar restaurants en kroegen willen en geen QR code hebben.

Ga naar de kroeg, zodra ze vragen om je QR zeg je "Neen, mijn waarde, ik kom niet consumeren, ik kom solliciteren op een vacature en wil de baas spreken"

Dan mogen ze niet om je QR vragen, je loopt door naar binnen en zet het op een zuipen. Tegen de tijd dat ze willen praten zeg je, ik vind de tent niks, ik reken af en dan ga je weer :)

Bekijk bijlage 3723
En als je per abuis toch aangenomen wordt wegens het schrijnende personeelstekort....
Kan je je eigen bier halen :)
 
AD.jpg
Met het sluiten van haar muziekcafé gooit ze naar eigen zeggen haar pensioen weg, maar dat kan haar niet schelen. Dat liever, dan leven met deze regel waarbij ze klanten die zich niet vaccineren, moet weigeren. ,,Ik heb altijd gestreden. Als je niet strijdt, heb je sowieso verloren. Ik ga dit echt niet doen, het is dictatuur van de bovenste plank.’’
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan