Stop de Lockdown

Met dank aan de verraders van Unmute Us...


Mike
Dit kon je zien aankomen, met de grote opkomsten van demonstranten zoals de media melde.
Het Grootste probleem zij de domme schapen die dit ondersteunen, er gebeurt nu gewoon waar de nazi's alleen van konden dromen.
 
NOSFakenews;

Vlaamse ziekenhuizen willen coronapas invoeren voor bezoekers​

..De zorgkoepels zouden daarom graag zien dat bezoekers een recente negatieve coronatest of bewijs van vaccinatie, moeten laten zien

Wanneer gaat dit overal ingevoerd worden? We kunnen op deze manier altijd mooi zien wat de plannen zijn. Het ene land doet dit, het andere dat, maar uiteindelijk komen ze allemaal op hetzelfde uit.

Dorothé
 
Gebrek aan creativiteit bij Inge? Je koopt Chocomel voor je 5-jarige zoontje in de winkel en maakt hem extra lekker met slagroom thuis. Je huurt een goede film voor je 8-jarige dochter en gaat deze met haar thuis bekijken. Als je wereld nu al instort, wat ben je dan straks nog waard als de voltallige samenleving ontwricht is? Bereid je kinderen op speelse wijze voor op een allesbeperkende OORLOG!

Mike
Dat!
 
Hoe je dat uitlegt? Nou gewoon de zaken voorspiegelen zoals ze zijn zodat ze ook weten dat de wereld niet altijd mooi en maakbaar is. Mijn zoontje zei..maar mama dat slaat toch nergens op! Nee dat klopt jongen maar dat verzint de overheid. Hij wilde wel mee stennis schoppen bij een restaurant 😅.
Hoe je dat uitlegt? Nou gewoon de zaken voorspiegelen zoals ze zijn zodat ze ook weten dat de wereld niet altijd mooi en maakbaar is. Mijn zoontje zei..maar mama dat slaat toch nergens op! Nee dat klopt jongen maar dat verzint de overheid. Hij wilde wel mee stennis schoppen bij een restaurant 😅.
Ik bedoel met “dat!” : helemaal Eens!
 
Tip: niet lezen. Echt, doe het niet.

En dan toch doen :)

Zo ben ik, het is als het zere plekje in je mond waar je niet af kan blijven.

Chris klomp is een lul met vingers die een baksteen door zijn eigen ramen gooit voor de aandacht.

Neurenberg 2.0 geldt ook voor hem...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan