Stop de Lockdown

Dat vond ik aanvankelijk ook teleurstellend. Maar ze hebben in Amsterdam-West wel een veld waar 30.000 man op kan en die verwachten ze ook. Zou het dan toch gaan gebeuren in NL? Ik krijg wel een goed gevoel bij deze twee nuchtere Friese organisatoren!

Mike
 
Wij weten dit al, maar ik vat het even samen.
Ze gaan ons nu al voorbereiden op dat volledig gevaccineerden niet beschermd zijn tegen het virus. Waarom? Ze willen toch uiteindelijk dat je de prik neemt. Ja, ze gaan er nog een beetje in mee door te zeggen dat als je volledig gevaccineerd bent je meer afweer hebt dan als je maar 1 prik genomen hebt. Dan gaan ze zeggen dat die mensen wel ziek kunnen worden maar niet zo erg. En ondertussen blijft de propaganda op de prik bestaan tot dwang en drang toe. Nu verwachten wij toch al dat er in de herfst als er weer geknutselde coronavirussen, adenovirussen, rinovirussen en influenzavirussen rondwaren, kortom het griepseizoen is weer aangebroken, dat er veel volledig gevaccineerden een extreme immuunreactie zullen vertonen en zullen sterven. Het zal hier gaan om ongeveer 2 miljard mensen die in 1 a 2 winters zullen sterven. Wat gaan ze dan zeggen? Ze zullen zeggen dat er een nieuwe variant opgetreden is waar het vaccin niet geholpen heeft en er geen nieuw vaccin is of nog gemaakt moet worden of iedereen slechts 1 prik gekregen heeft en nog wacht op de tweede prik. Dus in het verhaal sterven de mensen allemaal daaraan. Dat verhaal zijn ze nu al langzaam aan het spinnen door aan te geven dat gevaccineerden niet beschermd zijn voor nieuwe varianten.

Dorothé
 

Themenauszug:
▫️Die Flutkatastrophe in Deutschland
▫️Bedingungen der Pflege
▫️Impfnebenwirkungen
▫️Eugenik gestern und heute
▫️Corona als Transformation zur transhumanistischen Gesellschaft
▫️Perspektive aus Israel
▫️Das "Zelenko Protokoll"

Dorothé
 
Lieve mensen ❤️
As zaterdag 24 juli is het eindelijk zover!
De derde editie van The World Wide Demonstration!
Op deze dag staat de hele wereld op voor Vrijheid & Mensenrechten.
Deze editie van World Wide Netherlands zal wederom plaats vinden in Amsterdam.
De mars van de vorige keer op 15 mei in Amsterdam was al legendarisch en wij hebben dan ook ons uiterste best gedaan dit succes te overtreffen.
We nodigen jullie allemaal uit om deze dag samen met ons tot een succes te maken in het park Tuinen van West op de Polderheuvel.
Deze locatie kan 30.000 mensen herbergen, dat is ook de reden dat we voor dit mooie park hebben gekozen. Het is gesitueerd in een prachtige omgeving naast een multiculturele wijk, alwaar wij een mooie mars zullen lopen, waar we zéker voldoende exposure hebben en waar hopelijk veel mensen tijdens de mars aan zullen sluiten.
Iedereen is welkom vanaf 11:00 en om 12:00 zal de mars worden ingezet.
Om 14:00 zal de mars op het startpunt terugkeren en zal er een statisch deel plaatsvinden tot 17:00.
We hebben een heel mooi middag vullend programma voor jullie samengesteld, met als hoofddoel verbinding.
Wij vragen jullie om stoelen, parasols en kleedjes mee te nemen, zodat jullie in alles rust van het programma kunnen genieten ☺️
Neem ook voldoende eten & drinken mee voor de hele dag!
Het beloofd een warme dag te worden.
Er zijn toilet voorzieningen aanwezig ook voor mindervaliden.
We hopen jullie allemaal te zien in liefde en verbinding ❤️
We will all be there!
Organisatie World Wide Netherlands 🌎✊🏻❤️
****************

Op 24 juli 2021 staat de hele wereld voor de 3e keer vreedzaam op voor onze Vrijheid en Mensenrechten.
United We Stand Europe, #DeBuren en ABC (Algemeen Burger Collectief) gaan wederom deze fantastische manifestatie voor Nederland in Amsterdam organiseren.
Inmiddels blijft het aantal landen en steden groeien, er deden tijdens de 2e editie maar liefst 180 steden mee!
Deze 3e editie zullen er meer mensen dan ooit tevoren over de hele wereld gezamenlijk opstaan voor Vrijheid en Mensenrechten.
De vorige editie was legendarisch en
deze 3e editie wordt next level legendarisch!
Hoe we dat gaan doen kunnen we nog niet verklappen, we kunnen enkel de belofte doen dat het magisch wordt!
Wil jij samen met ons geschiedenis schrijven?
Dan hopen wij van United We Stand Europe #DeBuren en ABC dat je deze datum vrijhoudt en dat jullie in grote getale, in liefde en verbinding, zorgen dat je 3e editie van de World Wide Demonstration Netherlands niet mist!
We Will All Be There!! ✊🏻🌎❤️

Mike
 
0:00 – Intro; waarom kritisch op het huidige coronabeleid?

Uit naam van volksgezondheid zijn allemaal maatregelen genomen die schade aanrichtten. Veel vragen bij de proportionaliteit van de maatregelen.
Artsen Collectief gestart om gesprekken op gang te brengen: kan het ook anders?

2:49 – Hoe kijk je terug op afgelopen jaar?

Vorig jaar brandbrief gestuurd aan politiek en artsen, stuitend, zou zo weer kunnen posten, want er is niets veranderd.
Recht op lichamelijke integriteit (dat jij beslist wat er met je lichaam gebeurt) en je zelfbeschikkingsrecht (of je medische handelingen ondergaat); die keuze ligt bij jou. Dat recht moeten we beschermen zolang we kunnen.

4:48 – SARS-Cov-2-virus op lijst A geplaatst.

Mensen beseffen niet wat het kan betekenen: als je verdacht wordt van SARS-Cov-2 kan je zelfs opgepakt worden, in het extreme scenario.

6:14 – Wat is jouw visie op gezondheid?

Laatste jaren is mijn visie intens aan het veranderen. Je hebt een lichaam, maar de emoties die je meemaakt vormen ons veel sterker dan ik dacht. Qua preventie en voorkomen van ziekte ging het vooral over leefstijl en voeding. Maar het mentale stuk: hoe voel ik me bij dingen, hoe kan ik dingen loslaten, heeft enorme impact op gezondheid, misschien wel belangrijker dan al het andere. Het systeem nu is: wachten tot mensen ziek worden en dan proberen op te lossen -terwijl de preventie is uitgekleed. We zitten in een ‘fastfood-maatschappij’ van geneeskunde, en leggen de verantwoordelijkheid bij de dokter.
Dat doorbreken: als patiënt heb je eigenaarschap. “Ik heb een bepaalde ziekte en omdat ik het doe, kan ik het oplossen”. De dokter is dan niet meer dan een gids in het landschap van mogelijke oplossingen.

9:28 – Hoe kunnen we meer inzetten op preventie?

Systeem veranderen van binnenuit. Je kan jezelf genezen met voeding en leefstijl. De huidige opleiding staat ver af van wat de planeet ons biedt en wat we zelf als mens te bieden hebben. Het systeem is onbetaalbaar geworden en we moeten kijken naar wat de wereld heeft te bieden. Een holistisch beeld: alles wat jij doet, is ook goed is voor het ecosysteem.

Niet meer wachten totdat iemand hulp vraagt, maar al op school beginnen met onderwijs, Kinderen leren over eigen kracht om gezond te blijven. Meer denken vanuit preventie en holisme.

13:55 – Lukt het je nog om met bezieling je vak uit te oefenen?

Mijn werk is fantastisch. Ik merk een verschuiving in de spreekkamer. Veel mensen vragen nu ‘wat kan ik zelf doen?’ Als dokter ben je daarin niet goed genoeg opgeleid, dus eerst moeten we de taal en de toolkit ontwikkelen, om die vervolgens weer te kunnen aanbieden. Hele interessante tijd, waarin veel zelfontwikkeling zit.

19:03 – Hoe kijk je naar placebo en nocebo?

Placebo is een van de sterkste krachten die je als mens in je hebt en die je als arts kan meegeven: het zelfherstellend vermogen dat wordt aangezet met symbolen. Uitleg is belangrijk deel van de genezing; het placebo-effect wordt versterkt door de witte jas. Laten we dat inzetten, het maakt zelfs niet uit als mensen weten dat het placebo is. Mensen moeten zelf een stap daarin zetten; arts wordt dan meer de coach van de patiënt.

21:35 – Niet uit angst leven; hoe kunnen we nu vanuit verbinding bruggen bouwen?

Dat is essentieel om te doen, polarisatie is zo toxisch! Verbinding zoeken is een enorme krachtige opdracht. Weet niet of ik het antwoord heb; overtuigen is niet verbinden. Informatie geven is verbinden. Proberen mensen open te laten staan via vragen om andere informatie. Om ze te bereiken helpt het om oprecht je emotie te tonen: als het je oprecht heel veel doet, dan heb je weer verbinding.

25:05 – Welke informatie zou iedereen moeten weten om zichzelf te beschermen?

Vaccineren doe je alleen voor jezelf. Dus vraag je zelf: waarom wil ik het? Omdat je op vakantie wil? Of je oma niet wilt besmetten? Zoek dan meer informatie. Vraag je af: is het wel bewezen dat je de ander niet kan besmetten, niet ziek kan worden, meehelpt aan groepsimmuniteit?

30:18 – Verplichte vaccinatie voor zorgpersoneel in het buitenland, hoe is dit in perspectief van vrije keuze?

Dat staat er haaks op. Ik zie hoe altruïstisch mensen zijn om het goed te doen voor de ander. Gedrag komt voort uit een positieve prikkel, maar ons altruïsme wordt nu misbruikt om ons tegen elkaar uit te spelen en de ander uit te sluiten. Laten we niet onderling discrimineren, maar onderling solidair zijn. Nu worden we door elkaar gecontroleerd. Solidariteit sluit niemand uit.

38:20 – Dilemma wel/niet zeggen dat je niet-gevaccineerd bent

Angst raakt ons harder, raakt diep in ons reptielenbrein. Vanuit angst willen mensen houvast en houvast wordt geboden via de maatregelen of door vaccinatie. Maar maatregelen of vaccinatie maakt ons niet ‘veilig’.

40:01 Wat zou jij doen als je alle macht kreeg, de vrije hand had?

Systeemverandering begint bij de geboorte. Anders omgaan met de aarde, je de gelijke voelen van het ecosysteem om je heen. In balans zijn met je omgeving en niet meer hiërarchisch denken. De aarde niet belasten.

51:04 – Hoe zorg jij voor balans in je leven?

Ik ga heel goed op pieken – met uitzicht op ontspanning. Wat ik nodig heb, is beweging, hardlopen, yoga. Met vrienden zijn, met kinderen zijn, in het groen zijn: dat is essentieel om gezond te blijven.

52:15 – Hoe geef je je immuunsysteem een boost?

Wij doen thuis veel met ademhalen. Ik ben in de winter blijven zwemmen. Als je je ziek voelt worden, het met ademhaling onder controle proberen te krijgen.

53:20 – Wat zou je kinderen willen zeggen?

Dat je als kind alle kracht in je hebt die je nodig hebt. Je kunt jezelf genezen en blij maken. Je kunt het trainen, je kunt rust in je hoofd trainen en je kunt vertrouwen op je gevoel. Laat ouders het kind ruimte geven, het kind laten ontdekken, laten zijn, niet je eigen patronen opleggen aan het kind.

54:54 – Balans tussen werk en privé?

Kinderen zijn spiegels, zij zijn er om ons iets te leren. Advies aan ouders: een kind is heel gevoelig voor emotie en energie tussen de ouders. Als kind ernaar vraagt, wees dan congruent met hoe je je voelt. “Ja ik ben verdrietig”, “ik ben boos”. Beter dan ontkennen. Kind luistert wel, maar kind leert 95% non-verbaal. Gewenst gedrag voorleven. En besef: welk gedrag had ik, dat zij zich nu zo gedragen?

56:35 – Aanvulling, toelichting?

Benadrukken dat we als mensheid goed voor elkaar kunnen zorgen. Laten we dat inzetten uit liefde en niet ‘verdeel en heers’.

Dorothé
 
Nieuwe info in de Corona-Ausschuss van R. Fuellmich.
Er is een directe verbinding tussen het covid-19 vaccin van Astra Zeneca en het met een nieuwe naam verkregen Eugenic instituut 'het Francis Galton institute'. Natuurlijk moet dit allemaal nog uitvoerig onderzocht worden, maar die info is dus nu door iemand naar voren gebracht geworden.
Wat is dat voor een instituut; https://www.galtoninstitute.org.uk/sir-francis-galton/
Luister vanaf 4.44.20


Dorothé
 
Nieuwe info in de Corona-Ausschuss van R. Fuellmich.
Er is een directe verbinding tussen het covid-19 vaccin van Astra Zeneca en het met een nieuwe naam verkregen Eugenic instituut 'het Francis Galton institute'. Natuurlijk moet dit allemaal nog uitvoerig onderzocht worden, maar die info is dus nu door iemand naar voren gebracht geworden.
Wat is dat voor een instituut; https://www.galtoninstitute.org.uk/sir-francis-galton/
Luister vanaf 4.44.20


Dorothé

Het galton instituut

Dorothé
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan