Stop de Lockdown

Over kinderen en andere wilsonbekwamen maken we geen grappen. Hier zal de allerhoogste straf (doodstraf) voor gelden, ze zullen eeuwig branden in de hel en hun ziel zal geen rust kennen!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik mis het krat bier en de zakken chips nog  maar helaas wel realiteit de meeste zijn te lui om van de bank af te komen tot het re laat is dan mekkeren ze
Ja en dan dat bakbeest van een TV-scherm. Ik veroordeel niemand verder die dat heeft, maar bij mij in huis komt het er niet in. Ik ben er allergisch voor, zo´n dominant beeld- en anderszins sfeerbepalend scherm in de woonkamer. Jeugdtraumaatje vanwege halfdove vader die geen gehoorapparaat wilde.
 
Op 24 juli 2021 staat de hele wereld voor de 3e keer vreedzaam op voor onze Vrijheid en Mensenrechten.
020.jpg

inmiddels blijft het aantal landen en steden groeien, er deden tijdens de 2e editie maar liefst 180 steden mee!
Deze 3e editie zullen er meer mensen dan ooit tevoren over de hele wereld gezamenlijk opstaan voor Vrijheid en Mensenrechten.
De vorige editie was legendarisch en
deze 3e editie wordt next level legendarisch!
Hoe we dat gaan doen kunnen we nog niet verklappen, we kunnen enkel de belofte doen dat het magisch wordt!
Wil jij samen met ons geschiedenis schrijven?
Dan hopen wij van United We Stand Europe #DeBuren en ABC dat je deze datum vrijhoudt en dat jullie in grote getale, in liefde en verbinding, zorgen dat je 3e editie van de World Wide Demonstration Netherlands niet mist!
We Will All Be There!!
✊🏻
🌎
❤️


 
Ik heb me om laten praten om hier toch aan mee te doen, terwijl ik dacht dat Urk mijn laatste was. Wie er zaterdag ook bij is, tot dan!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan