Stop de Lockdown

Ongelooflijk. Vanwege Corona kan de fabriek Hills in Amerika geen dieetvoor meer leveren in Europa. Ik kan niet meer aan schildkliervoeding (nat) komen. Hoelang dit gaat duren, is onbekend. Nergens meer te verkrijgen, ook niet België en Duitsland. Shit Corona.

Dorothé
 
Ongelooflijk. Vanwege Corona kan de fabriek Hills in Amerika geen dieetvoor meer leveren in Europa. Ik kan niet meer aan schildkliervoeding (nat) komen. Hoelang dit gaat duren, is onbekend. Nergens meer te verkrijgen, ook niet België en Duitsland. Shit Corona.

Dorothé
We gaan kijken of het nog in Italië leverbaar is en dan bij vrienden van mijn vriend laten leveren en dat die het dan naar ons opsturen. Wat een gedoe en dat vanwege een gemaakt probleem. Potverdorie, ik ben er heel de middag mee bezig geweest.

Dorothé
 
Weet je wat de ingredienten zijn (schildkliervoeding).

Dan kun je zelf iets in elkaar flansen.
Wat wijzelf gebruiken kan voor de dieren ook en omgekeerd.
 
Weet je wat de ingredienten zijn (schildkliervoeding).

Dan kun je zelf iets in elkaar flansen.
Wat wijzelf gebruiken kan voor de dieren ook en omgekeerd.
Ik zou dat kunnen nazoeken. ik vermoed dat het belangrijkste is dat er geen jodium inzit.
Dank je voor de tip.

Dorothé
 
Gisteravond stond er een student aan de deur. Hij kwam om een donatie te halen namens een stichting waarvan ik de naam niet meer weet. De stichting maakt "Corona pakketten" zodat studenten en scholieren weer naar school kunnen. In de pakketten zitten mondkapjes, schoonmaakspullen en andere onzin.
Ik zei geen interesse te hebben en wenste hem succes.

Reactie: "Oh, dat hoor ik niet vaak".
Ik: "Ik ben tegen al die gekke maatregelen en geef er daarom niks voor".
Student: "Ik ben er ook niet voor, maar ik wil weer naar school kunnen".

Ze hebben niet door dat het meedoen aan zulke dingen de situatie die er nu is juist in stand houdt.
"We willen er vanaf, maar we houden het wel in stand", zoiets.
 
We gaan kijken of het nog in Italië leverbaar is en dan bij vrienden van mijn vriend laten leveren en dat die het dan naar ons opsturen. Wat een gedoe en dat vanwege een gemaakt probleem. Potverdorie, ik ben er heel de middag mee bezig geweest.

Dorothé
Ik heb toch nog verder geprobeerd of ik iets kon uithalen. Bij de grootste dierenwinkel van Nederland hebben ze me weer wat wijzer gemaakt. Het probleem bestaat daarin dat er in het betreffende voer een stofje zit wat ook in de vaccins gebruikt wordt en daarom stagneert deze productie. Alles gaat naar de vaccins. Nou, dan zal dat wel zo blijven, ben ik bang. Dan zal ik noodgedwongen toch op medicijnen moeten overgaan, wat ik echt niet wil, omdat dit zeer zware medicijnen zijn. Ik geef nog niet op hoor, zal alles op alles zetten, maar heb er een hard hoofd in.

Deze vrouw wist me ook te vertellen dat ook meerdere medicijnen niet meer op het moment gemaakt worden. Dan zullen we op een gegeven moment wel meer van zulke verhalen gaan horen, ook betreffende medicijnen en spullen voor mensen. Ja, alles wordt op Corona geschoven en alles moet voor corona wijken. We beginnen van alle kanten het duivelse werk te zien.

Dorothé
 
Ikzelf heb T4/T3 van de natuurapotheek (alleen op recept) maar neem heel weinig en vul het aan met goede middelen om de schildklier te ondersteunen. TG 100 bv.
Momenteel Grassfed Beef Thyroid van Ancestral.

Weten ze wat voor stofje dat dan is? Hoeft helemaal niet een gezond stofje te zijn. Sinds wanneer zitten er gezonde stofjes in vaccins.
 
Ikzelf heb T4/T3 van de natuurapotheek (alleen op recept) maar neem heel weinig en vul het aan met goede middelen om de schildklier te ondersteunen. TG 100 bv.
Momenteel Grassfed Beef Thyroid van Ancestral.

Weten ze wat voor stofje dat dan is? Hoeft helemaal niet een gezond stofje te zijn. Sinds wanneer zitten er gezonde stofjes in vaccins.
Nee, men kon mij niet vertellen welk stofje dat is. Ook nog maar de vraag of het waar is, of dat ze via zo een leugen de markt verkleinen van producten die geen bijwerkingen hebben.
Ik heb net nog naar een winkel in Heerlen gebeld en wonder bij wonder hadden die nog minimaal 15 pakjes liggen. Nu moet ik dinsdag toch naar Heerlen, dan haal ik ze even op. Ongelooflijk, heb ik de gehele wereld afgebeld en ligt het 25 km. bij mij vandaan. Dit is echter geen oplossing, maar even uitstel. Dank je voor de informatie over die natuurapotheek. Ik ben nl. zeer huiverig voor het echte schildkliermedicijn. Dus ik dacht dan alleen maar brokjes te gaan geven. Misschien zijn jouw natuurmiddelen een optie. Ik houd het in de gaten.

Dorothé
 
Ik heb het "echte" schildklier nooit genomen. echt is niet echt, het is synthetisch. Is trouwens alleen T4.
en geen T4/T3.
Info op de site van VGS.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan