Stop de Lockdown

Tqrcqnqtaqefclkddgyxy9tphrqjv6byj.jpg

Mike

Gisteren hoorde ik dat het deel van de Morvan waar onze emigranten 'cafe' plaatsvind ook gaat vallen onder het 21.00 uur uitgaansverbod. Met ingang van gisteren 24.00 uur

Volgende week gaan we 's middags al uit, eten daar wat en moeten voor 21.00 uur de grens weer over zijn. Nog even uitzoeken waar de grens ligt, ... waar zou de grens liggen bij iedereen?

De link die Sampjes plaatste in het topic wat is je recht en je zegje doen ook hier maar even plaatsen. Er kan ook gebruik worden gemaakt van de knop per email verzenden.

Hier kan je met een druk op de knop een brief sturen naar alle 75 leden van de 1e kamer ivm het tegenhouden vd spoedwet.

https://www.dekleineactivist.nl/

https://www.burgerfront.nl/eerste-kamer-zeer-kritisch-op-covid-19-spoedwet/amp/?__twitter_impression=true

Wie kent Ben Sorenson, hij spreekt over wat nu gaande is en wat de bijbel hierover  zegt,  ga de strijd aan en kom op tegen onrecht en oneerlijkheid als je ziet dat velen daardoor lijden.

Ik vond wel interessant en hij heeft nog veel meer ook geschreven teksten op zijn tijdlijn staan, bijzondere onderwerpen en de moeite waard

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3161281247331949&id=100003503138924

Ook van David Sorenson

Hoe komt het dat sommige mensen zelfs de meest overduidelijke bewijzen voor de misdaad van COVID-19 niet zien en anderen niet eens bewijzen nodig hebben om gewoon te 'weten' dat het wereldwijde corruptie is? Ik deelde enkele gedachten hierover met een vriend, en dacht dat dit wel nuttig kan zijn voor anderen...

De meeste feiten in onze wereld kunnen altijd op diverse manieren begrepen worden, afhankelijk van iemands innerlijke gesteldheid.

Denk maar aan de evolutietheorie: hoeveel bewijzen je bepaalde mensen ook toont, ze blijven vasthouden aan het waanzinnige, dwaze en totaal anti-wetenschappelijke idee dat alle techniek in de natuur - die miljoenen malen complexer en volmaakter is dan alles wat mensen maken - door absurd toeval ontstaan is.

Persoonlijk heb ik geen hoge pet op van de zogenaamde 'slimmeriken' van de westerse wereld, met hun hoge studies. Tijdens mijn 48 jarig bestaan heb ik vaak gezien dat het de 'slimmeriken' van onze wereld zijn, die vaak het meest blind, dom en onwetend zijn over de zaken die echt belangrijk zijn.

Onopgeleide schoonmaaksters en simpele arbeiders zijn vaak veel intelligenter en wijzer dan die zgn intellectuelen.

Ik snap het niet, maar het heeft te maken met een intelligentie die veel verder en dieper en hoger gaat dan domweg kijken naar wat cijfertjes en lettertjes.

Het is leven vanuit je innerlijk, je hart, wat een oneindig veel groter brein is dan de meesten beseffen.

Heb je wel eens gehoord over het brein dat we hebben in onze darmen? Dat is wetenschappelijk aangetoond, maar ik zou het even moeten opzoeken. Men is aan het ontdekken dat onze darmen net zo goed een stel 'hersenen' is, als wat in ons hoofd zit.

Daarom zeggen de succesvolle zakenmensen dat succes vaak komt door af te gaan op je 'gut' feeling (gut = darmen in het Engels). Zij die leren luisteren naar het diepe, innerlijke verstand, maken veel betere beslissingen, dan zij die alles met hun hoofd beredeneren.

Ik krijg elke dag emails van mensen over de hele wereld die dat zeggen over covid-19: 'Ik wist gewoon vanaf het begin dat het fout en misdadig is'. Dat is een intellect, een bevattingsvermogen een begrip, dat ons 'hoofd-verstand' te boven gaat.

Het heeft het vermogen om een oneindig veel groter spectrum van feiten te bevatten, dan onze hersenen. En het kan vele malen sneller aanvoelen, weten, begrijpen, zien of iets juist of verkeerd is.

Feiten die worden geopenbaard, dienen dan slechts als een bevestiging voor wat men allang wist.

Maar mensen die op een of andere manier totaal losgekoppeld zijn van dat 'diepere', het 'hart', de 'intuïtie', of die het bewust negeren vanuit een soort irrationele intellectuele trots, zijn zelfs nog in staat om de duidelijkste bewijzen af te wijzen.

Ik geloof dat de duisternis probeert mensen los te koppelen van dat diepere verstand, dat hogere bewustzijn, waardoor je niet altijd als een domme kleuter elk blokje 1 op 1 op elkaar gestapeld moet zien, om te weten dat een hele toren is opgebouwd uit blokjes.

In welke mate de 'darm-hersenen' (zoals ik het nu maar even noem) in eenheid is met onze geest/ziel, weet ik niet. Alleszins zei Jezus dat de stromen van levend water uit onze BUIK komen. Daar zitten onze darmen ook. Interessant he?

Er is trouwens ook iets met onze nieren. De Bijbel zegt dat de NIEREN van de mens de plaats is waar God ons onderwijst en waar Hij onze diepste verborgen gedachten toetst, en waar Hij ons ook oordeelt.

Hij toetst onze NIEREN.

In de medische wetenschap weet men intussen dat het de nieren en bijnieren zijn waar herinneringen, trauma, frustratie, pijn en stress opgeslagen worden. In de bediening van innerlijke genezing en bevrijding wordt er nu ook aandacht gegeven aan het reinigen en heiligen van de nieren.

Spreek het maar eens hardop uit met je volle bewustzijn: 'Heer, mijn nieren behoren U toe. Ze zijn heilig. Reinig mijn nieren aub.' Bepaalde mensen ervaren dan een hele sterke emotionele, innerlijke reactie. Toen ik dat deed, liepen opeens de tranen over mijn wangen en ik kreeg overal kippenvel. Ik was echt stomverbaasd. Dat had ik niet verwacht... Dus zei ik het opnieuw "Heer, mijn nieren behoren U toe. Ze zijn helemaal van U!'

Demonen zetten zich vaak vast op de nieren, want ze willen het gebied van trauma en negatieve herinneringen vasthouden, zodat de mens niet tot herstel kan komen. Zo krijg je vaak chronische vermoeidheid of instorting. Maar dat is weer een dieper onderwerp.

Alleszins wil ik aangeven dat er veel meer gebieden van 'verstand', 'inzicht' en 'begrip' zijn dan wat we geleerd hebben in de domme, zeer hoogmoedige en uiterst blinde westerse beschaving, waar men alleen kijkt naar lettertjes en cijfertjes en de ware diepte van de realiteit waarin we leven vaak bewust ontkent. Het is een opstandigheid tegen de ware wijsheid.

Voortdurend kom ik mensen tegen op straat en in winkels die me zegen:

'Ik 'ruik' gewoon dat alles wat bezig is met COIVD-19 niet klopt.'

Deze mensen hebben totaal niet het onderzoek naar de FEITEN gedaan, wat ik doe.

Ze voelen, horen, ervaren het gewoon. Het is hun geest en hun innerlijk verstand, hun hogere bewustzijn dat eenvoudigweg ervaart dat er iets hel diep en fundamenteel vreselijk verkeerd is met deze hele situatie is.

Velen missen de gaven om dat diepere besef goed in woorden om te zetten. Die gave heeft God mij gegeven en vaak hoor ik: 'Jij verwoordt wat ik al heel lang 'weet'.'

Ik bid dat we allemaal mogen terugkeren naar dat diepere. Zoals de Bijbel zegt:

'Bewaar je HART (=innerlijk) boven alles, want DAARUIT komen de stromen van leven.'

Denk daar eens even over na...

Jezelf loskoppelen van de betoverende (!) manipulatie van het journaal en de televisie in het algemeen is hierbij noodzakelijk. Er gebeurt echt iets heel diepgaands, via media. Ze functioneren op een veel geraffineerder en dieper niveau dan wij ons bewust zijn.

Het is inderdaad toverij, want het is gerichte controle van je denken. En controle is de essentie van toverij.

Mensen worden waarachtig betoverd door de media, waardoor ze geheel losgekoppeld worden van hun ware innerlijke kompas en blindelings meegevoerd worden naar welke richting de media hen ook wil brengen.

Heer, onderwijs ons in de diepten van ons hart en bevrijd ons van de demonische gevangenis van alleen maar in ons hoofd te leven.

Breek elke betovering van ons af, en open de bronnen van LEVEN in ons.

Leer ons te leven vanuit UW WIJSHEID die het menselijk verstand zo ver te boven gaat.

Open onze geestelijke zintuigen, zodat we gaan zien, horen, voelen en begrijpen wat er wekelijk gaande is, in Jezus' naam.
David Sorensen

Goeie link Binc !! Interessant voor de mensen hier op het forum.

Goed om te lezen dat de 1e kamer kritisch is. Dat geeft misschien wat hoop dat ze tegen zullen zijn. Die andere link kwam van Sampjes.

Wat een snol!!lees het draadje maar. Van haar moeten we het ZEKER niet hebben! Zoe de reactie ook hierop van strijdster Nadia Duinker.

?s=20

net binnen van een dotcom.radio luisteraar

Heel Spanje gaat per direct in Lockdown. Tot 9 mei 2021 mind you. Woon op Mallorca dus we zijn aan de beurt.

Voor 15 dagen en moet dan telkens verlengd worden met 15d met goedkeuring van het Congres:

Het is ook geen volledige lockdown daar de verschillende autonome regios beslissen wat ze doen.

Wat wel algemeen is is de avondklok van 23h tot 6h met de mogelijk van de regios om deze uren met 1h vooruit of achteruit aan te passen, vb van 24h tot 5h of van 22h tot 7h.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.602
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan