Iedereen weet voor zichzelf natuurlijk het beste hoe ermee om te gaan. Voor de 1 is dat strand, voor de ander misschien bos. Voor mij is dat mezelf er vanaf sluiten. Maar of ik het wil of niet, ik word al 4 weken lang geconfronteerd met dat corona. Gedwongen.
Buiten dat, het is gewoon alles wat er aan de hand is in deze wereld waarvan ik mezelf afvraag of dat ooit wel te fixen is. Tuurlijk is corona op de voorgrond nu en hoop ik dat dit snel eens afgelopen is. Als het november niet word dan hoop ik op de verkiezingen in maart. In elk geval gelezen dat de stembureaus gewoon open zijn. Hopelijk blijft dat zo en hoeven we niet per post te gaan stemmen. Daarnaast is er nog de eerste kamer waar deze achterlijke wet nog doorheen moet. Het is gewoon de aanblik van mensen. De regels, en gewoon de werkelijke onnozelheid van burgers maar ook van de medische wereld die het niet begrijpen.
Fijn dat je afleiding hebt met de kids. Hier afleiding vanwege een patiëntje in huis die ze bijna hebben vermoord vanwege een verkeerde dosering bètablokkers ivm hartfalen. Dat is dus exact de gedwongen corona hype waar ik mee te maken heb. Nog tig keer bij de dierenarts geweest en dus verplicht muilkorf. Dat is mijn afleiding terwijl er eigenlijk andere projecten op de planning stonden. Het nieuws heb ik al geen behoefte meer aan om te volgen. Mensen in me omgeving die geloven in corona ook geen behoefte aan. Ja, in de winkels is het het ergste. Hier ook alleen voor het hoognodige. Als het even kan vlak voor sluitingstijd. Of als ze net open zijn. Verder was ik gisteren op de boerderij voor het eerst sinds een paar weken om boodschappen te halen. Maar helaas, ook daar corona regels. Niet omdat de eigenaresse erin gelooft maar uiteraard vanwege klanten die erin geloven.