Volgens mij is dit geen schreeuwerige Wouter Raadgever en verwoord hij prima alle ellende, roept op tot wandeling met gelijkgestemden en gaan voor verbinding
Ik denk dat jij een andere video hebt bekeken dan ik. Hij heeft helemaal niets geleerd over naastenliefde sinds zijn bekering tot het christendom. Misschien dat je je hebt laten misleiden door zijn rustigere toon, maar verzoenend is deze zeker niet! Ik hoor verkapte dreigementen, ook met die gebaren van hem aan het eind. Het gaat bij WR fout als hij het woord 'ja' minimaal 3 keer in 1 zin gaat gebruiken, dan komt die militante energie van hem naar boven. Nog voor hij halverwege was regende het al ja's.
Zijn opmerking dat hij tegen de doodstraf is voor dergelijke 'volksvertegenwoordigers' wekt misschien ook de indruk dat hij minder extreem is nu. Maar hij wil deze mensen wel 80 uur per week laten werken (dwangarbeid) en Micha Kat aan het hoofd zetten van een volkstribunaal, zo'n beetje het meest ongeleide projectiel van de alternatieve media dat NL te bieden heeft. En we weten allemaal wat voor maatregelen Micha Kat in gedachten heeft!
Mijn persoonlijke mening hierover: ik heb totaal geen moeite met de doodsstraf voor landverraad/volksverraad. Deze sataniche bloedlijn moet worden doorgesneden en dat kan maar op 1 manier: zij moeten materieel ophouden te bestaan. De immateriele energie (Lucifer) bestrijden we d.m.v. The Great Awakening, de bewustzijnssprong die we moeten doormaken om Het Kwaad voor eens en voor altijd te herkennen zodat het nooit meer vat op ons heeft.
Mike