Stop de Lockdown

Die Sander Groet is heel naïef. Hij geeft wel aan dat die coronamaatregelen negatief zijn, maar hij gelooft in de goedheid van de overheid en politici.

Er wordt terecht of niet geklaagd over de impact van het woord 'complotdenker'.

Als je er 'goedgelovige' tegen over zet pak je gelijk veel slapers mee want.... hoeveel zijn niet overtuigd van het begrip 'geloof' of het 'paradijs'.
Volgens velen gebaseerd op geloven.
Dus wanneer je iemand als ´goedgelovig' uitmaakt ondanks het in your face wat er gaande is kan je framing de andere kant op.

Ik zie het probleem niet, Joke. Als Dorothe met haar kritische blik constateert dat iemand te goedgelovig is op basis van de aanname dat de overheid het beste met ons voor heeft is dit geen feaming. Framing is opzettelijke verdraaiing van feiten met als doel een persoon of situatie zo negatief mogelijk neer te zetten vanuit een voorgekookte politieke agenda. Volgens mij is Dorothe hier helemaal niet mee bezig, haar constatering is een realistische op basis van een juiste inschatting van feiten. Geen appels met peren vergelijken!

Mike

@Johnny, ik word al onpasselijk als ik lees dat de dames met trommels werden verwelkomd door de mannen en dat dit een emotioneel moment was. Dit is pure vaginaverering en daar hebben we in deze samenleving nu al meer dan genoeg van gehad.

Hoe zou het geweest zijn als de mannen een mars hadden georganiseetd en de vrouwen hen met trommels hadden verwelkomd? Diezelfde vrouwen zouden waarschijnlijk 'seksisme!' van de daken hebben geschreeuwd!

Ina Kreins en Elke de Klerk zijn idd krachtige vrouwen die zeggen waar het op staat. Hun boodschap was net zo goed overgekomen als er een normale demo was georganiseerd met gemengd publiek. Ik zie nog steeds niet in waarom dit per se een vrouwengebeurtenis had moeten zijn. Vrouwen en mannen, blanken en zwarten, christenen en moslims, homo's en hetero's, iedereen moet zij aan zij gaan staan voor een gezamenlijk doel: vrijheid en mensenrechten. Deze geslachtsscheiding is zo contraproductief voor het bereiken van dit doel, elke vezel in mijn lijf verzet zich hiertegen.

Mike

Mijn reactie was niet gericht op dorothe mike.
Het was meer op het woord complotdenker en wat daar tegen over te zetten.
Meer niet.

Waarom spreekt het AD over 'duizenden' deelnemers terwijl het er maar 1000 waren? Waarom spreken ze over 18.000 demonstranten in Berlijn terwijl het MILJOENEN waren? Omdat de Vrouwenmars de identiteitspolitieke agenda van links dient, daarom.

Mike

In 1951 hield de CIA een geheime bijeenkomst in het Ritz Carlton in Canada en was een bijeenkomst met aanwezige artsen die banden hadden met, en ik citeer: ‘de Amerikaanse, Britse en Canadese strijdkrachten.” De CIA realiseerde zich op die bijeenkomst en anderen dat “sociale afstandelijkheid en sociale isolatietechnieken de ideale manier waren om een gevangene mentaal (af) te breken.”

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/09/13/die-anderhalve-meter-terreur-waar-komt-dat-vandaan-laat-u-verrassen/#more-10912

Hoe zou het geweest zijn als de mannen een mars hadden georganiseerd

Ja ik begrijp je punt en ben er mee eens en dit hier boven is wel een ding wat je schrijft.
Hoe zou die mars dan geframed worden..anti-vrouw waarschijnlijk en hoeveel ME had er tegenover de mannen i d mannenmars(belachelijk klinkt dat woord eigenlijk) gestaan.

Omdat ik mijn handen niet wou ontsmetten op een terras kwam de manager uitleg vragen.. prima en heb hem uitgelegd dat ik niet wil meewerken aan een systeem wat onze economie de nek omdraait. Hij snapt dat maar hun moesten ook...etc bla bla..

Ik wou maar zeggen diezelfde passiviteit welke wij bij jongeren zien kom je overal tegen totdat het persoonlijk wordt.

Als elke horeca uitbater nou 1 medewerker naar het Malieveld stuurt dan heb je toch een veld vol!
Hoe moeilijk is dat.

En met persoonlijk worden dat merk ik van een kennis i d zorg.. daar is nu de discussie natuurlijk gaande over de vrijwillige maar gedwongen vaccinatie. Nu pas komt ze met de argumenten waar hier al maanden over wordt geschreven zoals preventie.

QAnon:

You are the frame.
You are the support.
People will be lost.
People will be terrified.
People will reject.
People will need to be guided.

Mike

Actuele stand van zaken m.b.t. de uitrol van de wereldwijde corona-tirannie:

https://www.xandernieuws.net/algemeen/duitsers-die-quarantaine-ontvluchten-mogen-met-vuurwapens-worden-gestopt/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan