Ja ik begrijp wat je bedoeld Mike en ik weet hoe jij er tegenover staat en ik ben er mee eens dat je moet opletten voor de tweespalt maar ik heb geen moment het idee gehad dat dat op de loer lag. OK, 1 spreker was wat verwarrend met het rollenpatroon wat ik niet meer in woord kan terug vertellen maar ook werd er wel gesproken over de vrouwelijke en mannelijke energie die elk hun rol spelen. Die mars heb ik vanzelf niet meegelopen maar het was voor de dames wel een emotioneel moment toen ze onthaald werden met trommels op het veld. Hoofdzakelijk ging het om de boodschap om voor de vrijheid en verbinding te staan.
Het is veel in korte tijd wat ik aan info moet verwerken, helaas lukt me niet omdat goed te verwoorden maar de dame Isa Kriens maakte veel indruk op me. Je zegt wel eens dat je moet kunnen spreken en zei kwam goed binnen met passie en recht uit haar hart.
En arts Elke F. de Klerk , als ik me goed herinner zei ze dat niets meer telt om uit te komen waar je voor staat ook al verliest ze haar baan want wat heeft het vooruitzicht te bieden met de spoedwet .