Stop de Lockdown

Ik kan niet super goed rekenen en zeker in avond niet na super intensieve dag maar plaats vast dit

Ttts852j52y5alpqm8ok6yhzwypere7du.jpg
Tg3ss34twuo6ret19prajo9k2gu1g4bh0.jpg

Mike en Sampjes: Dank voor de opbeurende woorden en het gaat zeker beter worden, toen ik begon was dat vanuit de wil om te veranderen en da is zo gebleven, uiteraard met bergen en dalen, maar dat hoort erbij. Een warme omgeving steunt enorm en jullie dragen daar ook aan bij.

Zie hierboven

Thema's:

-Onthoofding van Johan van Oldenbarnevelt. Kan de ziel wel uit het lichaam?

-Hexsagons met energetisch water eromheen

-The bank of England (schijnt gesloten te zijn al sinds 4 weken)

-Contract van 1694 wat wij Nederland hebben met The Bank of London

-Governeur wissel bij The bank of London op 16 maart

-Magnetische Noorden/Noordpool, is dat verschoven?

Dorothé

Is wel vreemd dat die bank 4 weken gesloten is en dat de governor veranderd is sinds de coronacrisis:

Bank of England to stay in emergency mode until recovery ensured, says governor

https://www.theguardian.com/world/2020/aug/28/bank-of-england-to-stay-in-emergency-mode-until-recovery-ensured-says-governor

Governor is nu Andrew Bailey

Dorothé

Vandaag in Utrecht geweest bij de demo voor de vrijheid met daarbij de vrouwenmars.

Ik moet zeggen dat het een indrukwekkende bijeenkomst was met zo`n 1000 bezoekers. Ik was onder de indruk van de sprekers , geweldige teksten maar ook omdat het met het naar buiten treden hun baan op de tocht komt te staan.
Ik vond ook dat de hele opzet succesvol was. Geen bombarie maar goed georganiseerd.

In de Zoom-meeting van Viruswaarheid hoor ik dat de opkomst bestond uit 75% vrouwen en 25% mannen. Ik blijf het een raar idee vinden om een Vrouwenmars te organiseren. Dit is een tweespalt die waarschijnlijk onbedoeld was maar wel ongelukkig is.

Mike

Ja ik begrijp wat je bedoeld Mike en ik weet hoe jij er tegenover staat en ik ben er mee eens dat je moet opletten voor de tweespalt maar ik heb geen moment het idee gehad dat dat op de loer lag. OK, 1 spreker was wat verwarrend met het rollenpatroon wat ik niet meer in woord kan terug vertellen maar ook werd er wel gesproken over de vrouwelijke en mannelijke energie die elk hun rol spelen. Die mars heb ik vanzelf niet meegelopen maar het was voor de dames wel een emotioneel moment toen ze onthaald werden met trommels op het veld. Hoofdzakelijk ging het om de boodschap om voor de vrijheid en verbinding te staan.
Het is veel in korte tijd wat ik aan info moet verwerken, helaas lukt me niet omdat goed te verwoorden maar de dame Isa Kriens maakte veel indruk op me. Je zegt wel eens dat je moet kunnen spreken en zei kwam goed binnen met passie en recht uit haar hart.
En arts Elke F. de Klerk , als ik me goed herinner zei ze dat niets meer telt om uit te komen waar je voor staat ook al verliest ze haar baan want wat heeft het vooruitzicht te bieden met de spoedwet .

Ik heb een paar posts terug een bijdrage van Cafe Weltschmerz gepost.

“De schade door deze gijzeling is onvoorstelbaar” Sander Groet en Jorn Lukaszczyk.

Die Sander Groet is heel naïef. Hij geeft wel aan dat die coronamaatregelen negatief zijn, maar hij gelooft in de goedheid van de overheid en politici.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan