Stop de Lockdown

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik van de mensheid moet denken.

Ik zie gelukkig mensen ontwaken. In Berlijn waren zoveel mensen, dat is geweldig.

Als ik ergens ben, dan zie ik de meerderheid van de mensen toch gewoon gedrag vertonen. Ik zie ze niet meer zo de 1,5 meter in acht nemen. Dus ik ga ervan uit dat die mensen dat dan ook niet meer geloven of in ieder geval niet meer belangrijk vinden. Ze hebben er genoeg van. Ik tel deze mensen echter niet bij de ontwaakten. Nee, want als je het ze zou vragen, dan is het antwoord meer dat ze er genoeg van hebben/dus geen zin meer, dan dat ze daadwerkelijk weten wat er aan de hand is. Het zijn diezelfde mensen die normaal gesproken ook hun gezondheid niet zo in acht nemen. Let op: Ik geloof niet in het virus. Ik ga ervan uit dat deze mensen dat wel doen, maar er dus niet meer mee bezig zijn omdat ze daar geen zin meer in hebben. Dat is een geheel ander verhaal dan weten waar het om gaat.

Ja, en dan zie je nog de usefull idiots, de deugdmensen. Mooi de pijlen volgend, mooi hun handen desinfecteren zelfs als ze de winkel uitgaan (en dat heeft niemand ze gevraagd). Ze lopen met een mondkapje op etc. Ergerlijk en triest tegelijk. Het zijn mensen die niet meer wakker te schudden zijn. Het is onmogelijk. En tussen die mensen zitten domme, slimme, geleerde, eenvoudige etc. alle soorten die er maar zijn. Ze zijn niet meer te redden. Al zou het op de tv gezegd worden dat het over is, dan blijven deze mensen het toch nog geloven en de regels volgen. Ik weet niet wat we aan die mensen kunnen doen.

Dorothé

Viel het jullie gisterenavond bij de zaak Grapperhaus ook op dat Rutte steeds sneller ging praten. Hoe meer kritiek hij kreeg, hoe sneller hij ging spreken. Hij zei ook echte Bullshit. Elk doordenkend mens kan inzien dat dit geen antwoord was op de opmerkingen die er gesteld werden. Hij blaatte er gewoon overheen en gebruikte sus-technieken.

Jongens, wat een toneelstuk.

Dorothé

Dorothé, het is allemaal angst, daar is de mens erg gevoelig voor en het huidige individualisme, krampachtig ondersteund door nep-vrienden via de sociale media, versterkt dat in niet geringe mate. De mensheid is voor een groot deel een gemakkelijk prooi geworden voor psychopaten. De maatregelen maken de prooi nog gevoeliger, 1, m afstand, krijg je helemaal geen knuffel of hand meer van iemand: diep van binnen nog eenzamer.
Maak veel contacten met mensen, geef ze handen, nodig ze uit voor de koffie of de borrel. Feest vieren tegen de maatregelgekte, mooi toch?
Ik groet zoveel mogelijk mensen die ik tegenkom, deed ik toch altijd al, maar nu nog een schepje er bovenop.

Nog meer betrapt op het niet naleven van de regels.
https://www.ninefornews.nl/kijk-ook-staatssecretaris-knops-cda-betrapt-op-overtreden-coronaregels/

“Ik weet dat vrijheid heel belangrijk is. Ook als militair wist ik dat. En dan word ik 89, en gaat ineens de deur dicht. Dan zegt men: blijf rustig binnen, want buiten is het gevaarlijk. U moet afstand houden van andere mensen en een mondkapje opdoen. Dat mondkapje is om je stil te houden, zwijgzaam. Het mondkapje is een symbool.”

https://www.ninefornews.nl/roger-89-coronacrisis-is-drogreden-om-80-plussers-uit-de-maatschappij-te-verwijderen/

dit las ik geschreven door Ard Pisa:

Ard Pisa29 augustus om 16:44
De hele ophef over de bruiloft van Grapperhaus is een groot rookgordijn. https://nos.nl/…/2345756-rutte-geloofwaardigheid-grapperhau…

Trap er niet in.

Er is iets heel anders aan de hand.

Onze minister Fred Grapperhaus heeft op 27 augustus namelijk eindelijk antwoord gegeven op de brief van 30 juni 2020 van de leden Kuiken (PvdA) en Van Nispen (SP) waarin HELE BELANGRIJKE VRAGEN zijn gesteld over de uitzending van
Argos over ritueel kindermisbruik.

Onze minister geeft de volgende (verbijsterende) antwoorden:

"Er valt niet uit te sluiten dat ritueel misbruik in Nederland voorkomt. Seksuele misdrijven zijn ernstige misdrijven met voor slachtoffers vaak heel indringende, langdurige en traumatiserende gevolgen".

"In circa 25 gevallen betrof het zedenzaken waarin
sprake was van aspecten van ritueel misbruik".

"In geen van de genoemde 25 zaken
is vervolging ingesteld door het openbaar ministerie".

"Gelet op het verloop van (het geringe aantal) opsporingsonderzoeken in de afgelopen jaren - zoals verwoord in het antwoord op vraag 3 - zie ik geen noodzaak om nu een dergelijk onderzoek te initiëren".

https://www.rijksoverheid.nl/…/antwoorden-kamervragen-over-…

Dit is wat er echt speelt mensen. Eén grote doofpotaffaire, een grote beerput waar niemand aan mag komen.

Bij Argos hebben zich 140 vrouwen zich gemeld. Dat zou al aanleiding moeten zijn tot grootschalig onderzoek. https://www.vpro.nl/…/uitzending-27-juni-ritueel-misbruik.h…

In Nederland worden er jaarlijks ±16.000 kinderen vermist. Het is zeer onduidelijk hoeveel er exact worden teruggevonden. Er verdwijnen elk jaar 250 kinderen uit asielzoekerscentra. Uit de (gesloten) jeugdinstellingen verdwijnen per jaar honderden kinderen (400 à 500). De meesten vallen in de handen van mensenhandelaren.

We mogen niet toestaan dat diepgaand onderzoek naar dit vreselijk onderwerp wordt tegengehouden. Al is het maar 1 melding, dan moet de onderste steen al boven komen, want 1 misbruikt kind is er 1 te veel.

Daarom moeten we massaal opstaan.

We hebben onze kinderen te beschermen.

Slachtoffers moeten erkenning krijgen.

Daders moeten worden opgepakt en berecht.

En we moeten er alles aan doen ter preventie.

Van kinderen blijf je af.
#SaveOurChildren

Ard Pisa29 augustus om 16:44
De hele ophef over de bruiloft van Grapperhaus is een groot rookgordijn. https://nos.nl/…/2345756-rutte-geloofwaardigheid-grapperhau…

Trap er niet in.

Er is iets heel anders aan de hand.

Onze minister Fred Grapperhaus heeft op 27 augustus namelijk eindelijk antwoord gegeven op de brief van 30 juni 2020 van de leden Kuiken (PvdA) en Van Nispen (SP) waarin HELE BELANGRIJKE VRAGEN zijn gesteld over de uitzending van
Argos over ritueel kindermisbruik.

Onze minister geeft de volgende (verbijsterende) antwoorden:

"Er valt niet uit te sluiten dat ritueel misbruik in Nederland voorkomt. Seksuele misdrijven zijn ernstige misdrijven met voor slachtoffers vaak heel indringende, langdurige en traumatiserende gevolgen".

"In circa 25 gevallen betrof het zedenzaken waarin
sprake was van aspecten van ritueel misbruik".

"In geen van de genoemde 25 zaken
is vervolging ingesteld door het openbaar ministerie".

"Gelet op het verloop van (het geringe aantal) opsporingsonderzoeken in de afgelopen jaren - zoals verwoord in het antwoord op vraag 3 - zie ik geen noodzaak om nu een dergelijk onderzoek te initiëren".

https://www.rijksoverheid.nl/…/antwoorden-kamervragen-over-…

Dit is wat er echt speelt mensen. Eén grote doofpotaffaire, een grote beerput waar niemand aan mag komen.

Bij Argos hebben zich 140 vrouwen zich gemeld. Dat zou al aanleiding moeten zijn tot grootschalig onderzoek. https://www.vpro.nl/…/uitzending-27-juni-ritueel-misbruik.h…

In Nederland worden er jaarlijks ±16.000 kinderen vermist. Het is zeer onduidelijk hoeveel er exact worden teruggevonden. Er verdwijnen elk jaar 250 kinderen uit asielzoekerscentra. Uit de (gesloten) jeugdinstellingen verdwijnen per jaar honderden kinderen (400 à 500). De meesten vallen in de handen van mensenhandelaren.

We mogen niet toestaan dat diepgaand onderzoek naar dit vreselijk onderwerp wordt tegengehouden. Al is het maar 1 melding, dan moet de onderste steen al boven komen, want 1 misbruikt kind is er 1 te veel.

Daarom moeten we massaal opstaan.

We hebben onze kinderen te beschermen.

Slachtoffers moeten erkenning krijgen.

Daders moeten worden opgepakt en berecht.

En we moeten er alles aan doen ter preventie.

Van kinderen blijf je af.
#SaveOurChildren

Dat zou je inderdaad denken maar helaas ik zag net een lange rij in de supermarkt met mensen die hun winkelwagens wilden desinfecteren dan zakt de moed mij wel in de schoenen. Als je het nu, na het hele grapperhaus gebeuren nog steeds desinfecteert en de maatregelen steunt dan ben je werkelijk opgegeven wat mij betreft. Nu wordt echt duidelijk wie werkelijk gevangen zitten in angst en hier denk ik nooit meer uitkomen.

Het gros van de mensen is er totaal niet mee bezig EN velen hebben een mega minderwaardigheid complex want grapperhaus is n minister en wie ben jij nu eigenlijk wel nu n nobody dus verschil mag er zijn.
Iets in die trand ik zie het heel erg om me heen dus dat soort gedrag in de supermarkt verbaasd me niets en het stoort mij ook totaal niet ik kan er wel om lachen.

MensDOM ha ha.

Nee, want als je het ze zou vragen, dan is het antwoord meer dat ze er genoeg van hebben/dus geen zin meer, dan dat ze daadwerkelijk weten wat er aan de hand is. Het zijn diezelfde mensen die normaal gesproken ook hun gezondheid niet zo in acht nemen. Let op: Ik geloof niet in het virus. Ik ga ervan uit dat deze mensen dat wel doen, maar er dus niet meer mee bezig zijn omdat ze daar geen zin meer in hebben. Dat is een geheel ander verhaal dan weten waar het om gaat.

Volgens ook mijn ervaringen is dat precies wat er gaande is.

Allemaal UI’n Useless Idiots 🥴

Wat mij redent opviel was in het dorpcentrum waar ik was waren de pijlen anti clockwise was dus mi is dat negatieve energie creeren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan