Stop de Lockdown

We doen dit allemaal voor jou, beste burger.

Voor de zorg

Voor de ouderen

Voor de economie

Voor iedereen, behalve voor allochtonen en criminelen, daar raken we niet aan want dat zijn nette en brave mensen die onze samenleving  een meerwaarde geven (lees: waar we bang voor zijn en te laf om tegen op te treden).

Fur iche sicherheit !

Beeld je eens in hoe oud en nieuw er wereldwijd uit gaat zien, als deze shit in november bekend wordt gemaakt. Dat wordt een vreugdevuur als nooit tevoren. En hoe gaat men al die corrupte politici berechten eigenlijk? Is er überhaupt nog een advocaat te vinden die die lui zou willen verdedigen? Dat traject zal nog jaren duren.

Je moet groter denken. De corporaties zullen worden opgeheven. Dit betekent dat de volksvertegenwoording plus de rechterlijke macht plus alle ongekozen bureaucraten van het ene moment op het andere onwettig zullen worden. Het enige alternatief is dan militaire tribunalen en aangezien NL een soevereine staat zal worden onder een Wereldfederatie met de Amerikaanse grondwet als basis geldt voor landverraad de doodstraf...

Mike

Mensen in het leger zijn vaak nog mensen met eergevoel (of dat zou toch moeten). Het is heus geen toeval dat het wereldwijde verzet vanuit die hoek op gang is gekomen.

Interview met Nelleke Bakker, oud-medewerker van het RIVM. Ik ken haar van lezingen die ik in de loop der jaren heb gegeven in het land. Nelleke spreekt ook a.s. zaterdag in Den Haag.

Mike

Weet je, ik hoop dat de media ook berecht wordt. Ik ben misschien gemeen, maar ik heb me zelfs geërgerd aan die laatste vrouw bij de persconferentie die voor doven- en slechthorenden alles vertaald. Ik dacht, zou dat mens niet weten wat voor een shit ze daar staat te vertalen, en maar bewegingen maken...

Dorothé

Even teruggrijpend op de video van 3 posts hiervoor van Café Weltschmerz.

Dit is een geweldig goede video.

Die man spreekt uit dat een PCR test geen virus aantoont. Het is maar een stukje RNA, wat dan vermeerderd wordt en denkbeeldig tot een virus uitgewerkt wordt. Dr. Lanka heeft dit ook allemaal beschreven. Dr. Lanka zegt nog dat in die petri-schaaltjes bij dat virusdeeltje dan vloeistoffen bijgevoegd worden o.a anti-biotica en steriliseervloeistof. Men gaat er dan vanuit dat anti-biotica bacteriën doodt en dat wat dan overblijft een virus is. Nee, er is geen controle-onderzoek gedaan of het stukje waar dat virusdeeltje inzit niet van alleen zou zijn doodgegaan, of door de anti-biotica of door de sterilisatievloeistof. Hier kan men dus niet ervan uitgaan dat er sprake is van een virus wat dat deeltje gedood heeft.

Hiermee zegt men dus DAT VIRUSSEN NIET BESTAAN, want er is nog nooit een compleet virus in de natuur aangetoond. Alleen als men iemand een vaccin gegeven heeft waar een virus (geknutseld) inzat, kan men een compleet virus in die persoon aantonen.

In de video wordt dat ook nog even gezegd dat er nog nooit een virus aangetoond is.

Maar men  (onze elite) wil het niet weten. Heel kwalijk dat Van Dissel echte onzin aan het verkondigen is. Kijk de Jonge en Rutte weten van dit Thema niets, maar van Dissel zou dit toch moeten weten. En zoals er ook gezegd wordt; of hij weet het en deelt het niet mede, of hij weet het niet en dat is ook zeer erg.

Onder de youtube versie van deze video staat een gehele brief van die expert waar alles uitgelegd wordt. Dit zou eigenlijk verspreid moeten worden.

Dorothé

T3abbevbgqw1lnjetdwl5cv5n5fmrnuwz.jpg

83% oneens. Blijf stemmen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum