Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit weekend gingen duizenden Duitsers opnieuw de straat op in Stuttgart en andere steden om te strijden voor hun rechten en vrijheid. Een groot deel van de Duitse bevolking weigert de overheidsdeskundigen zomaar te geloven.
Ik weiger een mondkapje op te doen, ook op de boot naar Texel weiger ik! Mijn man wilde niet dat ik het risico zou lopen om een boete te krijgen dus was de enige optie in de auto blijven. Ik had ook graag vh uitzicht en het heerlijke zeewindje willen genieten in die hitte. Maar NEE ik weiger! Tot ergenis van ons gezelschap die zeggen: “dit ga je toch niet volhouden je bent te halsstarrig. Op een gegeven moment zul je wel moeten en je maakt het jezelf echt moeilijk”.
Neen! Ik weiger een slaaf te zijn vd staat,nooit en te nimmer laat ik mij muilkorven!
Goed zo, Sampjes! Ik wil geen wig slaan tussen jou en je man, maar eigenlijk moet je je ook niet laten dwingen om te bakken in de hitte in die auto. Ook hij zoekt het maar uit, jij bent een VRIJ INDIVIDU!
Hebben jullie hier iets van gehoord
Ja via 1 van de laatste zoom-meetings en/of live video van Viruswaanzin. Er was zelfs een stukje opname van deze Hoofdcommissaris die in Duitsland dit heeft gezegd tijdens een demonstratie.
Ik krijg onmogelijk alles bijgelezen momenteel. Ik heb behoorlijk gezondheidsprobleem met onze bruine Elfy. Maar komt vast weer goed. Ik probeer zo goed mogelijk bij te blijven want retespannend allemaal.