Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die Ruud Coolen is een walgelijke vent! Engerd , snapt totaal niets van het leven laat staan van een waarheid ...ziende doof en horende blind! Moet zo snel mogelijk uit zijn functie worden gezet ..
maar eigenlijk moet je je ook niet laten dwingen om te bakken in de hitte in die auto.
Ha! Wat dacht jij, ik ben de terugweg gewoon op het dek gaan zitten hoor. Ik had jou bericht nog niet eens gelezen dus het had niet aan jou gelegen als er ruzie was geweest tussen onsMaar dat is niet gebeurd, hij reageerde chill met ja ach ik zag net de heenweg ook een paar mensen zonder en ze controleren bijna niet. Dus heerlijk genoten vd tocht!
Wel ontzettend veel bruikbare idioten gezien op de boot waarvan zelfs hun kinderen van onder 10jr een mondkapje droegen. Ook op de ijsboerderij moesten we onze naam en telnr opschrijven, dat hebben we dus ook NIET gedaan.
Bij een tandartspraktijk in New York komen inmiddels zoveel patiënten binnen dat de eigenaars een naam hebben bedacht voor de aandoening: mask mouth oftewel ‘maskermond’.