Stop de Lockdown

Vanaf 30-08 komt er een nieuwe lockdown in Duitsland. Dit is uitgelekt nieuws, waarschijnlijk niet in NL omdat men dit niet aandurft. Bron: de laatste live video van WE op de FB pagina van Viruswaanzin. https://m.facebook.com/Viruswaarheid/

https://www.cafeweltschmerz.nl/een-nieuwe-blik-op-het-karakter-van-de-noodtoestand-karel-van-wolferen-en-ramon-bril/

Dorothé

Het gaat in het groot en in het klein uiteindelijk om macht, niet eens geld. Macht willen hebben is het gevolg van angst. Daarom is liefde het geneesmiddel.

Liefde overwint alles en is voor de eeuwigheid. Angst komt en gaat en houdt je alleen maar van liefde af. De mens is niet gemaakt voor chronische angst, wel voor chronische liefde. Er is sinds half maart een campagne gaande om ons in blijvende angst te houden, om te voorkomen dat we ons verenigen in liefde en respect voor elkaar en op geweldloze wijze een eind maken aan de staatsterreur en -intimidatie, puur op basis van aantallen. Kritische massa in NL is ong. een half miljoen, zie ook de uitspraken van Mordechay Krispijn hierover. Het gaat ons lukken, volhouden allemaal!

Mike

Klopt Mike. Vroeger was "het geloof" de onderdrukker door middel van angst, dat heeft jarenlang effectief gewerkt, zowel in de katholieke als in de protestantse kerken en het werkt nog nog steeds grootschalig in de islam. De westerse lande zijn grotendeels geseculariseerd, dus het geloof werkt dan niet meer als angstaanjager en daarmee onderdrukkingsmiddel, vandaar dat de pogingen om de mensen op een andere manier angst aan te jagen elkaar in snel tempo opvolgen, ze houden immers niet lang stand. De Romeinen waren er in hun tijd met de verspreiding van het christendom een stuk beter in, maar dergelijke geslepen sluwheid is zeldzaam geworden en tevens zijn we veel wijzer geworden, mede door de welvaart. Onderdrukkers verzinnen niet alleen nieuwe manieren om mensen bang te maken, maar ze nemen de bevolking ook de welvaart af waardoor het onderdrukken makkelijker zal gaan.
Het is erg jammer dat er een heleboel useful idiots zijn die ook nog eens op zeer invloedrijke posities zitten.
Ik denk ook dat het gaat lukken, mensen arm houden is één ding, maar verworvenheden afnemen gaat niet zo makkelijk. We zullen een goede groep overhouden, mensen met ruggegraat.

wat een ontzettend moedig vrouw die Beate Banen. Wat ze heeft meegemaakt, opgepakt en nu staat ze daar op het podium. Echt geweldig!

Wanneer komen studenten nu eindelijk eens in verzet? Het Malieveld had al vol moeten staan met studenten! Ze moeten ook een forse verlaging van hun collegeld eisen. Er staat IN DE WET dat ze recht hebben op fysieke contacturen. Als ze alleen online onderwijs krijgen kunnen ze net zo goed een LOI-cursus volgen. Kost nog een stuk minder ook!

Mike

Ik ben een weekje op vakantie in Zuid-Limburg en we merken op dat ze hier best luchtig omgaan met de maatregelen. In ons hotel ligt er in de gang een zo'n 1,5 meter sticker op de vloer, maar verder doen ze niks aan maatregelen, en ook gewoon met lekker ontbijtbuffet erbij. In Valkenburg en andere plaatsen is er geen sprake van afstand houden op straat, de terrassen zitten allemaal lekker vol, ondanks dat je weleens bestickering ziet. We gaan ook de grens over naar Duitsland, dus ben benieuwd hoe het daar is.

Kevin

pto1ef1axfys9mgdt5efbycbsk2m6i93.jpg

Mike

Hi Alpha2020 ,
Waarom durven ze in Duitsland wel een 2e lockdown aan, en in Nederland niet?

Je post https://www.fatsforum.nl/forums/topic/stop-de-lockdown/page/177/#post-305661

Die is wel heel grof Mike, maar zeer op z'n plaats! Ik ben regelmatig kwaad over deze gekte en het houdt maar niet op.

Waarom durven ze in Duitsland wel een 2e lockdown aan, en in Nederland niet?

Goede vraag Debsy-Ann, dat weet ik nog niet. In de post stond een link naar een live video van Viruswaanzin waarin werd verteld dat er info. gelekt was mbt een mogelijke lockdown in Duitsland.

Het lijkt me juist zo dat de regering in Duitsland niet durft, gezien de grote demonstratie in Berlijn.

Ja dat bedoel ik.

Maar denk dat net 2e lockdown sws horeca-ondernemers helemaal door gaan draaien. Die hebben dan niks meer te verliezen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.639
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan