Stop de Lockdown

'Als de burgemeester heeft gezegd in een noodverordening: "Je mag de Kalverstraat niet in zonder mondkapje", dan bent u niet strafbaar', zegt Besselink. 'De burgemeester denkt dat u strafbaar bent, maar de burgemeester heeft het niet helemaal begrepen.

https://www.at5.nl/artikelen/203617/hoogleraar-uva-weigeren-mondkap-niet-strafbaar-en-boete-wordt-kwijtgescholden

Een nieuwe video van David Groot, onze jonge held.

Ik ben niet gemaakt voor anderhalve meter afstand
&feature=youtu.be

Ik was vandaag in de Brusselse poort in Maastricht. Daar staan allemaal zo looproutes. Ik liep aan de verkeerde kant. Zegt zo'n usefull idioot, je moet rechts lopen.

Achterlijke zak, ik doe hoe ik het wil. (heb ik natuurlijk niet gezegd)

Dorothé

Ik was in Belgie over de grens gegaan en daar loopt iedereen met een mondkapje op straat. We zagen ook een auto voorbij rijden met mensen die binnen in de auto mondkapjes droegen. Echt een andere wereld dan Nederland. Gekkenwerk...
Morgen Duitsland checken.

Kevin

Kevin,

Twee weken geleden was ik in Charleroi. Daar liepen veel gemuilkorfden over straat. En ze zaten daar ook met 😷 op in de auto. In Frankrijk is het ook zo’n gekkenhuis met die 😷. In Nederland gaat dat ook nog wel komen.

@edwin: ja dat denk ik ook hoor dat NL spoedig volgt. Ik zag vandaag 1 man op het strand met een muilkorf. Blijf toch thuis denk ik dan. En morgen en overmorgen dan als de temp stijgt tot waardes van 34 graden of meer? Dan moet je toch niet denken aan zo een muilkorf, vreselijk ongezond!

@godsgeschenk: ja ik zeg dat dus wel gewoon hoor, oké zonder achterlijke zak ervoor dan haha.

: ja ik zeg dat dus wel gewoon hoor, oké zonder achterlijke zak ervoor dan haha.

Je kan ook zeggen: Fijn om te zien dat u zon trouwe dienaar bent, maar heeft u ook wel eens geprobeerd zelf na te denken, of wil dat niet zo goed lukken?

Hoer van satan bedoel je.
Zal ze zichzelf geloven, ze is zo serieus? Knettergek.
Ze moet lekker haar smoel houden, ik ben helemaal klaar met dit soort mensen. Opzouten.

Nou Debsy, als het dweilen met de kraan open is dan betekent dat wel dat de burger steeds meer lak krijgt aan alle regels. Dat gaat de goede kant op.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan