Debsy Ann, je schreef "Ik vraag me sws af of je het systeem wel kan bevechten via het systeem. Het systeem is door hun zelf in elkaar gezet."
Het is altijd al een door de elite opgevoerde show geweest, ze gaan gewoon hun gang. Wat nu overheid heet, waren vroeger rovers en eigenlijk zijn ze dat nog steeds, het ziet er alleen wat beschaafder uit, maar de gewone man is nog immer de horige, iemand die nergens recht op heeft. Zolang het nog redelijk ging hield men de schijn nog op, sinds het grote graaien zo'n 35 jaar geleden begon maakt de elite zich niet meer druk over wat wij ervan vinden, ze schijten je in je gezicht.
Sinds er grotere structuren ontstonden doordat er meer mensen bijkwamen, zijn er altijd een bepalende en een onderdanig klasse geweest. Het is nu voor het eerst in onze geschiedenis dat we op de drempel staan van een nieuw tijdperk, namelijk het tijdperk waarin wij zelf ons leven bepalen en er ook zelf verantwoordelijk voor zijn. De elite moet geruimd worden, want die is meer dan levensgevaarlijk. Vergeet het halen van je recht, het kost je je gezondheid, maar sluit je aan en/of steun organisaties die werkelijk oprecht zijn. Bij dat laatste stel ik dat veel idealisme na verloop van tijd verzandt in geld inzamelen en directeuren die in dure auto's rondrijden.
"No state, no government exists. What does in fact exist is a man, or a few men, in power over many men."
Rose Wilder Lane