Stop de Lockdown

Het viel te verwachten. Ik had goede hoop, maar zo snel geven ze zich echt niet gewonnen.

Er moet nog veel gebeuren willen we de Deep State op de knieën krijgen.

Dorothé

Ja die uitkomst was wel te verwachten en de uitspraak van de hele zaak tegen de Staat, die weten wij nu ook meteen al. Het is allemaal zo voorspelbaar joh.

Mensen worden nu ook al opgepakt omdat ze opkomen voor hun vrijheden.

https://www.facebook.com/103092571385982/posts/146608100367762/

Mike

Mark Biden :-)

https://www.ninefornews.nl/beelden-minister-president-van-nederland-liegt-over-coronatoespraak/

Ja die uitkomst was wel te verwachten en de uitspraak van de hele zaak tegen de Staat, die weten wij nu ook meteen al. Het is allemaal zo voorspelbaar joh.

Ja dat zeker! Maar ik zou niet verbaasd zijn als Jeroen deze rechter in de procedure gewoon nog een keer gaat wraken. Dit mag namelijk gewoon. Evenals het wraken van de wrakingsrechter. Inmiddels zijn er nieuwe feiten kenbaar gemaakt die gebruikt kunnen worden denk ik. De rechter die nu de zaak weer verder behandeld is nu ook kwetsbaarder in deze zaak en dat kan wellicht in het voordeel van VW werken. Ondertussen krijgt VW meer publiciteit omtrent deze zaak die mensen ook weer nieuwsgierig en wakker maakt.

Tinus Koops zit nu op bureau Kroonstraat/Paardenveld.

https://commonsensetv.nl/tinus-koops-van-bed-gelicht-door-justitie-zit-nu-vast-free-tinus/

Willem over de procedure en de nieuwe feiten die inmiddels bekend zijn.

https://www.facebook.com/Viruswaanzin/videos/386852972293726/

Ik vraag me sws af of je het systeem wel kan bevechten via het systeem.  Het systeem is door hun zelf in elkaar gezet.

Bekijk hem nog eens:

Vanaf het deel future. Mensen met maskers op. Ze spreekt mijns inziens eerst vanuit deze gemaskerde wezens. dan gaat het verder na de wind. Not everyone is ready for the future ...

Griezelig hoe dit nu in deze tijd past. Vooral de mensen met de maskers op;

Dorothé

Ik ga er even vanuit dat Rinus Koops de Burgemeester niet heeft bedreigd. Zou het wel zo zijn, dan moet het ergens vast liggen op een filmpje of telefoongesprek toch?
De vraag is waarom iemand van zijn bed gelicht moet worden? Wie weet hoe laat dat was?
Morgen kunnen ze bij jou en mij op de stoep staan, gewoon iets verzinnen dat je gedaan of gezegd zou hebben. Ja ja, ons mooie democratische nederland.
Eigenlijk moeten er mensen massaal voor de deur gaan staan bij dat buro.

Precies , wat een nare tijd , ging even naar het gemeente huis om donor formulieren te halen ( af te melden)  er stond een beveiliger en ik was verplicht mijn handen te desinfecteren het gemeentehuis is een fort geworden niets persoonlijks meer aan, ik weigerde mijn handen te ontsmetten , ik mocht niet naar binnen! Ik zei tegen de beveiliger van buitenlandse afkomst , ik heb medelijden met u dat u hier moet staan als een agent , terwijl er al lang geen virus meer is hoe lang gaan jullie dit nog in stand  houden? Dit is mijn werk mevrouw zei hij, hij heeft de formulieren voor me gepakt en toen ben ik weggegaan , ik word er echt ongelukkig van ....het voelt zo onrechtvaardig allemaal ...dit zijn tot nu toe de ongelukkigste maanden uit mijn leven !

Ps , eerlijke burgers die opkomen voor onze vrijheid en grondrechten worden gearresteerd ! Ik ben eigenlijk het vertrouwen in het rechtssysteem geheel verloren nu ...

Dat is precies het punt wat VW ook duidelijk wil maken dat het rechtssysteem niet te vertrouwen is.
Het gaat erom dat hij dat wil tonen.
Sorry als dit misschien bot over komt maar soms snap ik niet dat mensen niet zien dat je er anderzijds blij mee moet zijn dat er steeds meer mensen wakker worden. Mede door de actie van VW. Dat wraken van de rechter kun je natuurlijk ook zien als media aandacht. Ondanks dat VW wel gelijk hadden voor wat betreft de rechter. Het spelletje is begonnen en ze zullen het net zolang rekken als mogelijk. Gebruikmakend van het rechtssysteem.
Ik kan mezelf juist ongelukkig voelen van mensen die niet wakker worden en denken dat alle regels van de overheid gerechtvaardigd zijn. Ik word ongelukkig als ik familie spreek die zo muur en muur vast zitten en het niet zien. Sorry als ik jullie niet begrijp of het verkeerd zie.

Assie, via digi D kan je ook wijzigingen doorgeven.

Debsy Ann, je schreef "Ik vraag me sws af of je het systeem wel kan bevechten via het systeem. Het systeem is door hun zelf in elkaar gezet."

Het is altijd al een door de elite opgevoerde show geweest, ze gaan gewoon hun gang. Wat nu overheid heet, waren vroeger rovers en eigenlijk zijn ze dat nog steeds, het ziet er alleen wat beschaafder uit, maar de gewone man is nog immer de horige, iemand die nergens recht op heeft. Zolang het nog redelijk ging hield men de schijn nog op, sinds het grote graaien zo'n 35 jaar geleden begon maakt de elite zich niet meer druk over wat wij ervan vinden, ze schijten je in je gezicht.

Sinds er grotere structuren ontstonden doordat er meer mensen bijkwamen, zijn er altijd een bepalende en een onderdanig klasse geweest. Het is nu voor het eerst in onze geschiedenis dat we op de drempel staan van een nieuw tijdperk, namelijk het tijdperk waarin wij zelf ons leven bepalen en er ook zelf verantwoordelijk voor zijn. De elite moet geruimd worden, want die is meer dan levensgevaarlijk. Vergeet het halen van je recht, het kost je je gezondheid, maar sluit je aan en/of steun organisaties die werkelijk oprecht zijn. Bij dat laatste stel ik dat veel idealisme na verloop van tijd verzandt in geld inzamelen en directeuren die in dure auto's rondrijden.

"No state, no government exists. What does in fact exist is a man, or a few men, in power over many men."
Rose Wilder Lane

Forum statistieken

Onderwerpen
4.585
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan