Stop de Lockdown

Tegelijkertijd lijkt juist ook de groep toe tenemen die totaal geen begrip meer heeft voor de boeren. Niet alleen online maar ook gewoon om mij heen. Het werkt uiteraard 2 kanten op. En dan gaat die smiecht van een Jesse klaver ook nog eens stoken waar links altijd goed in is en de media meteen erbovenop. Zo worden de boeren nog meer in een kwaad daglicht gezet😡

Hulp van deze advocaat voor mensen die onterechte boete hebben gekregen!

https://boppeyn.nl/ondernemen/advocaat-anker-noodverordening-corona/

Toch wel verontrustend hoor die
Spoedwet. Wat is het ook een rotvent die Hugo, doorgesnoven gechipte pipo!

&feature=youtu.be

Als aanvulling op het bericht van Medusa: de FB Live video die uit het twitterbericht komt van @OmaJoke. Heftig hoor dit!

De grootste Doelgroep  boeren zit bij Jan Huzen. Fb groep boerensteungroep. Gewoon rechtstreeks naar hem sturen via Messenger. Dat is wat ik heb gedaan.

Ik heb al zo’n 4 jaar geen FB meer en vorig jaar ook mijn Twitter account gedelete. Alleen nog LinkedIn voor mij, lekker rustig zo.

Dat kan ook. De vraag is wel of deze advocaat de boeren kan helpen. Ze zitten om andere redenen vast dan wat deze advocaat aan bied. niet geschoten is altijd mis.

ik lees trouwens wel meer dat mensen geen fb of Twitter hebben. Soms begrijp ik er niks van. We moeten in actie komen en veel gaat via sociale media. Maar als het erop aan komt hebben mensen dit allemaal niet. Wat en waar  is dan de actie? Zijn mijn zaken verder niet maar vind het vreemd.

Facebook vond ik gewoon niet leuk meer en het gevoel dat alle info over iedereen maar online staat wilde ik niet meer. Twitter was 10 jaar lang leuk met 2500 volgers ofzo, maar ik wilde er geen tijd meer aan verspillen. En er wordt veel gecensureerd, er zaten ook zoveel nepprofielen en inactieve accounts tussen dat m’n bereik en interactie niet heel groot was.

Facebook vond ik gewoon niet leuk meer en het gevoel dat alle info over iedereen maar online staat wilde ik niet meer. Twitter was 10 jaar lang leuk met 2500 volgers ofzo, maar ik wilde er geen tijd meer aan verspillen. En er wordt veel gecensureerd, er zaten ook zoveel nepprofielen en inactieve accounts tussen dat m’n bereik en interactie niet heel groot was.

Wat in de wereld gebeurd is ook niet leuk. Censuur en alles is ook precies waar het oa om draait. Als iets belangrijk is dan beste doorsturen naar anderen die bv een website hebben met de vraag of ze daar video’s op willen plaatsen. Dan kan het niet gecensureerd worden.
Maar goed, geen idee hoe jij dan verder de boodschap verspreid om anderen wakker te krijgen? Berichten in FB groepen en op eigen tijdlijn plaatsen lijkt me niks mis mee. Komt nu ook steeds de slogan Fuck Facebook voorbij. Vind dit toch kort door de bocht. Het gaat erom selectiever te zijn in berichten die geplaatst worden en aannemen of het waar is of niet. Moet fb dan meteen geboycot worden? Ieder zijn ding. Voor mij is Twitter een platform wat zo chaotisch is dat ik het daar niet bij kan houden.

FUCK FACEBOOK! Niet vanwege het verspreiden van live-beelden over boerenprotesten en burgerprotesten, maar vanwege die bloedirritante dwaalsporen die voortdurend worden uitgezet over King John, 5G en andere flauwekul.

Mike

Ik weet niet waarom dit soort berichten op jou beeldscherm verschijnen. Ik zie ze niet. Het gaat ook niet alleen om de boeren protesten maar ook om berichten van viruswaanzin. Misschien ben je lid van de verkeerde groepen of klik je net die berichten te vaak aan waardoor je er meer van te zien krijgt.dat is hoe FB werkt. Daarnaast als het dwaalsporen zijn dan negeer je ze toch gewoon? Er zijngenoeg berichten die wel van toegevoegde waarde zijn. Ook in de groep van viruswaanzin komt onzin voorbij van sommige gasten. Dan hoef je er toch nog niks mee te doen?

Even over Facebook en Google

Ruim de helft van al mijn bezoekers op gedachtenvoer  zijn echte bezoeken het andere deel bots die nieuwe artikelen scannen en de zoekmachine spionage robots die in beeld brengen wat je leest. Mensen die iets delen via de sociale media zijn het gemakkelijkst te bespioneren. Daarom ben ik eind 2014 van facebook gegaan, mensen die via de RSS feed komen en direct de website bezoeken zijn een stukje veiliger. Veel artikelen die je post en besmet zijn worden weggehouden bij anderen. De meeste bezoeken op de site komen via het factsforum alternatieve media startpagina's en voor 25% maximaal de zoekmachines en sociale media. Maar een site / blog is veel meer werk als iets snel posten. vorig jaar 1,5 miljoen pageviews, dit jaar eerste twee kwartalen op 1,2 miljoen, daar kom je met sociale media niet aan. Maar wel zo'n 8 uur werk per dag tezamen met de podcast

Forum statistieken

Onderwerpen
4.585
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan