Stop de Lockdown

Verwacht op een kerstmarkt in NL of Duitsland een aanslag. Ik heb dit al voorspeld. De wereldwijde kritiek op Israel neemt toe en dus mieten we weer even zien wat voor barbaren die moslims zijn.

Mike
 
Zwagerman in gesprek:

Huisarts Lieneke van de Griendt was een van de eerste artsen die zich in de media kritisch uitsprak in de coronacrisis. In september 2020 zat zij in Op1 om de brandbrief toe te lichten waarmee het Artsen Covid Collectief eerder dat jaar bezwaar maakte tegen de disproportionele coronamaatregelen. Hoe kijkt Van de Griendt terug op haar optreden toen en wat vindt zij ervan dat Tijs van den Brink in zijn gesprekken met Marianne Zwagerman zegt dat hij het Artsen Covid Collectief gevaarlijk vond. Tijs zei: 'Ik had het gevoel, klopt het allemaal wel? Zijn zij niet sowieso tegen vaccinatie? Dat vind ik gevaarlijk, want wat ik niet wil is dingen de wereld in helpen die aantoonbaar niet kloppen.' Ambulanceverpleegkundige Jack van Leeuwen zat in november 2021 bij Op1 waar hij aan Tijs uitlegde waarom hij zich verzette tegen de verplichte vaccinatie van zorgmedewerkers. Hij keek het #coronakloof programma van Tijs van den Brink en miste de nieuwsgierigheid bij Tijs. "Wat deed Maarten Keulemans in die uitzending?!"

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.302
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan