Stop de Lockdown

Dat heb ik ook. Regelmatig flashbacks van de lockdown/covid periode. Vol ongeloof kijk erop terug. Hoe heftig die periode eigenlijk was voor ons en de kinderen. De discussies op scholen, winkels, ziekenhuis en de stress die ermee gepaard ging. Ik zal het denk ik nooit vergeten.
Achteraf had ik een dagboek moeten bijhouden van wat ik meegemaakt heb. Ook hele leuke dingen.
 


Afgezien dat het vreemd is om mijn naam te zien in een zin met de Jonge, snap ik Tijs wel, als we nu toe geven dat we allemaal een beetje fout zaten dan is het niemand zijn schuld. Het poldermodel voor verantwoordelijkheid, Nederland is er kapot aan gegaan.

Neen Tijs, zo werkt dat niet, fout is fout en dat weet je dondersgoed, je poging om je straatje schoon te vegen werkt niet als het niet oprecht is. Je ontkent nog steeds dat je het narratief hebt ondersteund. Het was niet een beetje, het was heel veel en eenzijdig en nee dat is niet te verklaren met de intentie om desinformatie geen podium te geven, dat deed je namelijk dagelijks! Waar dit om gaat is dat je als journalist zwaar tekort bent geschoten EN dat iedereen dit heeft gezien.

Mensen met belangen zoals Ab kregen ruimbaan om propaganda te verspreiden over zeer agressief vaccineren en dergelijken. Dat je nog steeds ontkent dat de lableak de meest waarschijnlijke verklaring is voor de origine van Sarscov2 en dat zowel de vector als de mRNA injecties onmiskenbaar gentherapie zijn laat zien dat je ten eerste geen enkel verstand van deze materie hebt en ten tweede dat je de volgende keer gewoon weer aan de verkeerde kant staat.

Als je echt had willen reflecteren dan was je juist bij mij komen vragen. Dat je dat niet hebt gedaan, wel een mening er over hebt, mij te pas en onpas noemt en dan ook nog vraagt of ik niet ook beter zou moeten reflecteren, laat zien dat er niks oprechts in zit. Sterkte met je zelfacceptatie, wij gaan dat niet voor je doen.
 
Dit is typisch narcistisch gedrag, een beetje water bij de wijn en uiteindelijk tot de conclusie komen dat ze niet anders konden, zo is Tijs in zijn eigen beleving toch een held, want hij dacht toch aan de medemens. Totaal geen zelfreflectie en empathie. Tijs is net een vrouw, qua expressie, het gebrek aan zelfinzicht en in het meegaan van het msm-narratief. Deze man gaat nooit tot inzicht komen, verbaast mij niets.

Joost
 
Los van het sneue geleuter van mensen die overduidelijk last hebben van hun geweten, stelt ook niemand de vraag hoe het kwam dat er vanaf het begin af aan al mensen waren die door hadden hoe het zat, en hoe zij aan die kennis gekomen waren. Dus een volgende keer met wat voor psy-op dan ook gaan ze gewoon weer nat.

Wel amusant om te zien hoe zo’n Tijs of van Noort er nog iets van probeert te brouwen. Ik zie het maar als compensatie voor de gemiste films en theatershows waar het destijds verboden was voor ons.
 
De zogenaamde ‘zelfreflectie’ van Tijs van den Brink


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.386
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan