Stop de Lockdown

Den Haag - De kans is voorlopig verkeken dat de Tweede Kamer 2G invoert. Nu universitair onderzoek aantoont dat het zinloos blijkt alleen toegang te verschaffen tot horeca en evenementen aan wie gevaccineerd of genezen is, vinden ook de twijfelaars: doe maar niet. Wat er wél moet gebeuren voor de lange termijn weten de fracties niet zo goed.

Ja dat snap ik dat ze dat niet weten, want dat gaan ze simpelweg niet meer halen!
 

UMCG: derde opgenomen 'coronapatiënten' kwam voor iets anders​

Patiënten die in het ziekenhuis worden opgenomen om een andere reden dan covid-19 en vervolgens positief testen op het coronavirus tellen in de dagelijkse ziekenhuiscijfers mee als coronapatiënt, terwijl ze niet altijd coronagerelateerde klachten hebben.
Het UMCG in Groningen zegt tegen Nieuwsuur dat naar schatting ongeveer een derde van de daar opgenomen patiënten die positief zijn getest op het coronavirus in eerste instantie vanwege een andere oorzaak (bijvoorbeeld een operatie) is opgenomen. De telling is van belang omdat het beleid van de overheid is gebaseerd op de aantallen covidpatiënten in de ziekenhuizen.

Dorothé
 
Het moge duidelijk zijn. Het is en was nooit 'het virus' wat ons in haar greep had. Het waren onze overheden, een klein groepje zogenaamde 'experts' en zo'n beetje alle media die ons in haar greep namen. Maar niet meer. Het lukt niet meer. De angst is weg. Je kan maar zo vaak liegen. En evidente waanzin als logica verkopen. Ooit zijn we er klaar mee. En dat is nu.
 
Het moge duidelijk zijn. Het is en was nooit 'het virus' wat ons in haar greep had. Het waren onze overheden, een klein groepje zogenaamde 'experts' en zo'n beetje alle media die ons in haar greep namen. Maar niet meer. Het lukt niet meer. De angst is weg. Je kan maar zo vaak liegen. En evidente waanzin als logica verkopen. Ooit zijn we er klaar mee. En dat is nu.
Ja wederom een klink klaar verhaal. Ik zit dan te denken....Delen ..maar met met wie?? Wappies knikken bij het zien bevestigend.. en de Normies ... tjah zal er ook maar iemand naar kijken.
 
Ja wederom een klink klaar verhaal. Ik zit dan te denken....Delen ..maar met met wie?? Wappies knikken bij het zien bevestigend.. en de Normies ... tjah zal er ook maar iemand naar kijken.
Ja, frusterend!
Iedere keer weer jeuken mijn vingers om berichten als deze met name naar 'gehypnotiseerden' door te sturen. Dan laat ik die drang even bezinken en besef ik weer dat deze misleide medemensen het niet zullen willen/kunnen lezen/zien/begijpen. 😐
 
Ja, frusterend!
Iedere keer weer jeuken mijn vingers om berichten als deze met name naar 'gehypnotiseerden' door te sturen. Dan laat ik die drang even bezinken en besef ik weer dat deze misleide medemensen het niet zullen willen/kunnen lezen/zien/begijpen. 😐

Zo herkenbaar! Die mensen die gevangen zitten in het eeuwige testen, boosteren, quarantaine en maar zeiken, zuchten en zeuren. Hemeltergend. En dan denk je toch: wanneer komt het moment dat ze zeggen: ik pik dit niet meer? Maar dat komt natuurlijk niet, anders zaten ze er al niet in.
Het liefst wil ik keihard iets opruiends gaan roepen. Niet voor mij, maar voor die lui. Iets heel normaals in principe, maar tegenwoordig zijn de normaalste dingen kennelijk opruiend. Maar ik heb daar tegelijk ook helemaal geen zin in. Zak er maar lekker in. Want de reacties kan ik ongeveer wel uittekenen.
 
Horeca-eigenaar heeft een inpandige teststraat gebouwd om 'veilig' :sick: open te gaan, ongeacht de maatregelen. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Voor nu maakt het niet uit. Sailor heeft zijn beslissing genomen en kan er altijd in een later stadium op terugkomen.

Mike

Sailor kiest er nu voor om stille lezer te worden. Hij kan altijd een nieuwe account aanmaken als hij dat wil.

Mike
Enkele dagen niet op t forum geweest en zie nu dit. Héél erg spijtig! Was nog zo leuk Sailer's reacties te lezen. Damn that s a pity!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan