Stop de Lockdown


Uuhm ja kan ook. Als je er schijnt aan hebt… 😂
Met de lachende smiley was ook gemeen. Ik vond het een soort feest der herkenning omdat ik het schijnt irritant vind dat ik zonder qr of omdat t verplicht dicht is niet na de wc kan. Wat uitstapjes veranderd in een plan gedoe maar om zo duidelijk te laten blijken dat ik daar boos of niet blij mee ben dat zou ik niet durfen. Maar het is was inderdaad wel een vorm van leedvermaak van mij. Sorry daarvoor ik had er niet zo diep over gedacht.

Complotdenker
 
[ Foto ]
Volgens Maurice gaan bijna alle maatregelen morgen van tafel!

Helaas is het niet echt en gaat het artikel vooral over wat het had MOETEN zijn. Gezien de uitgebreide onderbouwing om veilig en verantwoord terug te gaan naar een samenleving zoals in 2019.


🏛️ @FVDgeluid
 
[ Foto ]
Gezien de uitgebreide onderbouwing om veilig en verantwoord terug te gaan naar een samenleving zoals in 2019.
Dat moet zeker niet we moeten van die weftekkels af dus de samenleving van 2023 is een betere gok
 
Tekst: Louise vd Sande Bakhuyzen
Wij dragen in het OLVG alleen bij C patiënten die zuurstof krijgen het dure ffp/2 masker en ‘pakken ons zelf in’. Geen zuurstof? Dan mag de deur van de kamer open staan en dragen we het ‘doodgewone’ chirurgische masker en handschoenen. Ik durf dat hier te schrijven aangezien het voor patiënten en bezoekers evenmin een geheim is en dus gedeeld mag worden. En nu moet iedereen ‘buiten’ die dure maskers op? Steeds weer de grens een beetje opschuiven? Steeds een klein beetje geven (winkels onder allerlei voorwaarden open) en dan straks snoeihard 2G er in hakken?

Money money money money money. C is inmiddels een moddervet zeer winstgevend businessmodel geworden. Naakte waarheid. We worden met alle niet meer uit te leggen maatregelen keihard belazerd. Genaaid en gemanipuleerd door leugens en propaganda. Tot we op de knieën liggen voor het o zo foute medisch ‘deug papiertje’. Waarom o waarom is Nederland zo f.ck.ng lijdzaam. Waar is onze ruggengraat in godsnaam. Ons gezond verstand? Wanneer gaan we massaal nee zeggen tegen deze compleet onverantwoorde medische dwang? Crucify me. Ik ben klaar met zwijgen. Ik zwijg al maanden omdat er steeds mensen klaar staan om me de kop af te hakken, de bek te snoeren. Ga je gang. Negeer me. Zeg dat het bullshit is. Ontvriend me. Als je je kop in het zand wilt steken be my guest. Ik zwijg niet meer. Wat was het ook al weer? Alleen de domme laag geletterden hebben kritiek?

Na 4 decennia in de zorg, met mijn steen ruimschoots bijgedragen in de AIDS epidemie en de afgelopen twee jaar op de Covid en de IC ben ik dom? Als kleindochter van een grootvader die geneesheer-directeur van Philips was in WO 2 en als eerste promoveerde op het begrip psycho/somatiek? Normaal zou ik daar niet mee te koop lopen omdat het verder geen persoonlijke verdienste is, maar ik vernoem het om aan te geven met welk moreel kompas ik ben groot gebracht. En vanuit welke diepe normen en waarden ik mij als verpleegkundige heb ontwikkeld. Ik heb de marktwerking met eigen ogen zien komen. De zorg als verdienmodel. De toenemende macht van pharma en de verzekeraars. De meedogenloze censuur door Big Tech (media) op dringende kritiek van vooraanstaande wetenschappers. De echte wetenschappers die zich niet door politiek voordeel laten leiden (en dat wordt steeds moeilijker).

Nee, we luisterden tot nu toe naar een uitermate domme man die niet verder komt dan een spuit met een frikandel te vergelijken en zich niet neerlegt bij het recht op lichamelijke integriteit. Wiens broer een grote speler in de v.x industrie is. Helaas is hij niet de enige binnen het OMT en de nationale Gezondheidsraad met belangenverstrengelingen. Wetenschappers die de noodklok luiden worden geframed. Professoren en hoogleraren die hun ernstige zorgen uiten over de medische veiligheid of liever gezegd het gebrek daar aan, in dit compleet politiek opportunistisch gestuurde beleid worden geframed en gecensureerd. Cardiologen die genuanceerd uit kunnen leggen dat de verhoogde troponine spiegels (komt vrij bij een hartinfarct) bij de C infectie zelf veel minder hard pieken dan bij een hartinfarct na de spuit, worden gecensureerd. Er zijn wereldwijd duizenden myocard (hart)infarcten bij jonge mensen, ook vele kinderen (!!), na de spuit. Maar de media houden stevig de deksel er op samen onder een ‘gezellig hoedje’ met de pharma. Belangen verstrengeling. En een hartinfarct is slechts 1 van de bijwerkingen. Dan hebben we het niet over herseninfarcten en ernstige blijvende neurologische schade. Ik heb collega’s die na de eerste prikrondes in de verpleeghuizen een hoos aan herseninfarcten hebben gezien bij te jonge mensen van rond de 40/50. Ik heb het over collega’s op verschillende plekken die ernstige stollingsstoornissen (trombose en embolieën) zien bij veel te jonge mensen, collega’s die veel meer pericarditis zien dan normaal. Maar ze mogen het verband niet leggen. Nee want stel je voor als de ‘pharma religie’ waar we blind achteraan lopen in opspraak komt. Dan stort het kaartenhuis in. Het is zeer zorgwekkend.

Ondertussen doen we alles voor het ‘paspoort’ naar onze vrijheid.. die vrijheid die al hoog en breed is ingeperkt en afgepakt. Blind voor de prijs die we aan het betalen zijn. Onze gezondheid, aangeboren immuniteit en onze vrijheid zijn de inzet. Vrijheid die, als we niet op de rem trappen en opstaan, nooit meer terug komt. Pas als het land eenmaal economisch volledig op de knieeen is gedwongen, wat absoluut niet had gehoeven en compleet disproportioneel is (zachtjes uitgedrukt), ja dan is de overheid opeens de ‘goede vader’ die ons van de ondergang redt met het ‘vrijheids’ paspoort obv aanhoudende en toenemende medische dwang. Vrijheid onder lichamelijke dwang? Dat is een contradictio in terminis. En dat zal ik vanuit mijn beroepseer en -eed (ook wij hebben een eed af gelegd) nooit en te nimmer ondersteunen. Dat is misbruik. Want wat als die ethische grens eenmaal is doorbroken?

What is next op het gebied van bv orgaan donatie, euthanasie etc. Om niet te spreken van allerlei vormen van medische financiële discriminatie. Farfetched? Ik ben bang van niet.

Het gebeurt nu al op meerdere plekken in de wereld. Dit is niets anders dan de ongebreidelde machtstoename van Pharma, Big Tech en de voedsel giganten. Helaas is het geen complot theorie maar bittere waarheid die zich steeds meer laat zien. En let wel. Ik onderschat vanuit beroepservaring de ziekte waar we nu al twee jaar mee te maken hebben absoluut niet. Heb het allemaal van dichtbij gezien en heb absoluut respect voor velen die doodziek zijn geworden, restverschijnselen hebben, overleden zijn en diegenen die dierbaren hebben verloren of wiens familieleden long C.v.d hebben. We hebben zelf de mensen getroost en de doden weg gebracht. De verhalen gehoord. Helpen revalideren. Ik ben allesbehalve een ontkenner. Maar het gaat om de proporties. Over hoe de neo-liberale politiek gezorgd heeft dat iedere vorm van medische proportionaliteit en iedere vorm van gezond verstand compleet overboord is gegooid. De zorg compleet kapot is gemaakt.

En nu weer 4,5 miljard bezuinigen? Maar wel groots investeren in PCR test capaciteit, het opleiden van Boa’s, het optuigen van de QR maatschappij, gezichtsherkenning camera’s en een Meta centrum? Kunt u nog nadenken denk dan mee. Schiet mij maar lek. Alles voor het grove onbeschaamde geld. Ten koste van alles wat menselijk en waardevol is. Ten koste van werkelijke menselijke vrijheid. Hoe lang nog wil je uit disproportionele angst deze afschuwelijke leugenaars blijven volgen en dus vrij baan geven om ons digitaal steeds meer gevangen te zetten op basis van medische dwang?? Het is geen 5 voor 12. Het is half 1. Ze gaan niet stoppen. Nooit. Alleen wij kunnen dit nog stoppen. Door massaal en in eenheid NEE te zeggen. Het gaat niet stoppen. En voor ieder mens zal er een punt komen dat je je realiseert dat je niet meer wilt of misschien zelfs dat het te laat is. Ik blijf bidden en hopen dat Nederland opstaat. Dit is niet de manier om met ziekte om te gaan. Dit is politiek gestuurd en komt niet vanuit werkelijke expertise. Dit gaat om grote belangen. De echte intelligentia ligt gecensureerd, gekneveld en gebonden in de ‘niet voldoende winstgevende’ hoek. Het systeem maar vooral onze volgzaamheid vanuit angst en/of gemakzucht/ opportunisme is het werkelijke diepe vergif wat ons kapot maakt; in groot gevaar brengt. Je doet het voor een ander? Dat inzetten om mensen tot op het bot te verdelen? Wake the f.ck up. Alsjeblieft 🙏🏻

Het systeem is verrot tot op het bot en onze tijd wordt steeds beperkter. Is dit de toekomst die we willen? Dit is medische dictatuur. En het gaat niet stoppen. Ik bid iedere dag voor collectieve bewustwording van welke ramp zich hier en nu voltrekt. Misschien raak ik nu velen kwijt. Maar mijn hart, mijn gut, mijn niet zo heel erg domme brein en tot slot mijn professionele ervaring zeggen dat dit de keiharde waarheid is. En ik ben niet alleen en weet me omringd door honderden, duizenden en wereldwijd zelfs miljoenen die allemaal hun hart vasthouden. En denken dat het allemaal toch geen zin heeft is geen optie. Na 34 jaar Boeddhisme beoefenen heb ik geleerd dat iedere dialoog er 1 is. Ik zwijg niet langer. Benieuwd of meneer Suikerberg me wel het zwijgen gaat opleggen.

Peace 🙏🏻 PS om te delen please copy paste. Ik ben wat terughoudend met op openbaar zetten.
 
Ik weet niet wie Marinjo Kautz is maar ontvang soort nieuwsbrief
Beste lezer,


Naar gelang ik steeds meer berichten ontvang van mensen die onverwachts overlijden, waaronder binnen mijn eigen persoonlijke kringen, voelde ik mij genoodzaakt om deze mail te schrijven. Hieronder volgt een korte maar belangrijke mail voorzien van bewijsstukken, afkomstig van echte wetenschappers, artsen en officiële sites. Alles is eenvoudig verifieerbaar.


Vooral de mensen die nog steeds vertrouwen hebben in het beleid van de regering...
Dit, terwijl:
Deze 4,5 miljard per jaar gaat bezuinigen op de zorg.
Daartegenover 1,3 miljard uitgeeft aan de qr-maatschappij en 45 miljoen aan extra Boa's.
Vervolgens zonder schroom 150 miljoen uitgeeft voor een schilderij van de Rothschields.
(Deze feiten zijn gewoon in het nieuws voorbijgekomen.)
... wil ik met klem vragen om deze mail serieus door te nemen, om vervolgens pas achteraf eerlijk te kunnen oordelen over de informatie die ik verschaf.


Inhoud:

A. Hoog sterftecijfer door de vaccinaties.(hoofdpagina hieronder)
B. Over de steeds strenger wordende controle. (bijlage 1)
C. Toeval of geen toeval? (bijlage 2)


A. Hoog sterftecijfer door de vaccinaties.


Wie het nieuws heeft gevolgd, heeft onlangs onderstaand bericht voorbij zien komen.

VOLKSKRANT, 4 jan 2022: onverklaarbare oversterfte: 1.200(!) mensen per week.
Dit is vele malen hoger dan de gepubliceerde sterftecijfers door Corona.
Ondanks dit feit, heeft men meermaals moeten aandringen tot onderzoek.

https://www.volkskrant.nl/columns-o...Y_bJNTREb3w0nVjoK5I-czCZlVqPxKjJelx6xjT_jNzWI


Het aantal doden stijgt iedere week dramatisch:
(2021 - overzicht van de stijgende lijn in 6 weken tijd. Bron: CBS)

Week 43: 490 mensen
Week 44: 585 mensen
Week 45: 833 mensen
Week 46: 1.023 mensen
Week 47: 1.147 mensen
Week 48: 1.264 mensen

Wat de uitkomst van het onderzoek ook moge zijn: er zal nooit(!) worden toegegeven dat het door het vaccin komt.
Dit zou teveel onrust en woede veroorzaken.

Lees eerst onderstaande 5 nieuwsberichten en oordeel daarna zelf:

-------------------------------------------------------------------------------------------


1.
Een opname vanuit het ziekenhuis, waar medisch directeur dr. Kristiaan Deckers vertelt (GZA Antwerpen) dat alle mensen op de ic gevaccineerd zijn.




(Tijdsduur: 1 minuut.)


--------------------------------------------------------------------------------------

2.

Hieronder een lijst met namen van jonge topsporters, die allen het nieuws gehaald hebben. Laat staan het aantal onbekende mensen die NIET het nieuws hebben gehaald.
In zeer korte tijd zijn vele(!) mensen zomaar in elkaar gestort / overleden.
(Alle nieuwsberichten zijn terug te vinden door de namen te googelen.)

Lijst met namen:

04.06.21, Italië, 29 jaar
Italië: de 29-jarige ex-prof Giuseppe Perrino zakt in elkaar en sterft tijdens een liefdadigheidswedstrijd voor zijn overleden broer.

07.06.21, Duitsland 38 jaar
Professioneel tafeltennisser Michael Schneider overlijdt plotseling en onverwacht.

12.06.21, Denemarken, 29 jaar
Voetballer Christian Eriksen zakt levenloos in elkaar tijdens een EK-wedstrijd – hij kan worden gereanimeerd, maar heeft voor de rest van zijn leven een pacemaker nodig.

22.06.21, Hongarije, 18 jaar
Voetballer Viktor Marcell Hegedüs overlijdt tijdens warming up voor training in Hongarije.

14.07.21, Nederland, 31 jaar
Olympisch schaatskampioene Kjelt Nuis ernstig ziek na vaccinatie, opgenomen in ziekenhuis met hartproblemen.

16.07.21, Egypte
Voetballer Imad Bayumi overleed tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Egypte.

22.07.21, Duitsland, 36 jaar
Op 22 juli ontmoetten SV Olympia Schlanstedt en Germania uit Kroppenstedt elkaar. Tijdens de wedstrijd zakte Schlanstedt’s speler Nicky Dalibor in elkaar en moest op het veld worden gereanimeerd.

23.07.21, Duitsland, 27 jaar
Tim B. van SV Hamberge (Sleeswijk-Holstein) zakt in elkaar en overlijdt na zijn terugkeer van een voetbaltoernooi.

24.07.21, Duitsland
Een speler van TuS Hoberge-Uerentrup (Bielefeld) zakt op het veld in elkaar met een hartstilstand.

31.07.21, Nederland, 19 jaar
De 19-jarige handbalspeelster Whitnée Abriska is vlak voor een vlucht aan een hartstilstand overleden.

02.08.21, België, 18 jaar
Rune Coghe (18) van Eendracht Hoglede (België) krijgt hartaanval tijdens wedstrijd.

02.08.21, Oostenrijk, 18 jaar
Kroniek: 18-jarige naamloze speler in Burgenland (Oostenrijk) zakt in elkaar op het veld en kan gered worden dankzij inzet helikopter.

06.08.21, Duitsland
District competitie speler van SpVgg. Oelde II moet gereanimeerd worden door zijn tegenstander.

14.08.21, België, 37 jaar
De voormalige Franse profvoetballer Franck Berrier, slechts 37 jaar oud, stierf aan verschillende hartaanvallen tijdens het tennissen.

15.08.21 Duitsland
Keeperstrainer van SV Niederpöring krijgt hartaanval na training.

16.08.21 Frankrijk 24 jaar
Bordeaux professional Samuel Kalu krijgt een hartstilstand tijdens een Ligue 1 wedstrijd.

18.08.21 België 25 jaar
Belgisch voetballer Jente Van Genechten (25) krijgt hartstilstand in de beginfase van een bekerwedstrijd.

21.08.21, Turkije, 31 jaar
Fabrice N’Sakala (31) van Besiktas Istanbul zakt zonder tussenkomst van de tegenstander op het veld in elkaar en moet naar het ziekenhuis worden gebracht.

22.08.21, Italië, 29 jaar
Pedro Obiang van Italiaanse eerste divisie club Sassuolo Calcio opgenomen in ziekenhuis met myocarditis na Covid vaccinatie.

22.08.21, Venezuela, 30 jaar
Venezolaans nationaal kampioene marathon Alexaida Guedez sterft aan een hartaanval tijdens een 5.000 meter wedstrijd.

24.08.21, Luxemburg, 29 jaar
José dos Reis, een speler van Rood Zwart Pfaffenthal (Luxemburg) zakt op het veld in elkaar en moet worden gereanimeerd.

29.08.21, Duitsland
In de C-Liga Dillenburg (Midden-Hessen), zakt een speler van Hirzenhain in elkaar en de wedstrijd wordt gestaakt.

05.09.21, Frankrijk, 16 jaar
Diego Ferchaud van ASPTT Caen krijgt een hartstilstand tijdens een competitiewedstrijd onder 18 jaar in Saint-Lô.

06.09.21, Oostenrijk
ASV Baden (Neder-Oostenrijk) speler zakt op het veld in elkaar en moet gereanimeerd worden.

06.09.21, Italië, 16 jaar
16-jarige naamloze voetballer in Bergamo krijgt hartstilstand.

06.09.21, België, 27 jaar
Belgisch amateurvoetballer Jens De Smet (27) uit Maldegem krijgt hartaanval tijdens wedstrijd en overlijdt in ziekenhuis.

06.09.21, Italië, 13 jaar
13-jarige voetballer van de club Janus Nova uit Saccolongo (Italië) zakt op het veld in elkaar met hartstilstand.

07.09.21,Groot Brittannië, 17 jaar
17-jarige voetballer Dylan Rich overlijdt aan een dubbele hartaanval tijdens een wedstrijd in Engeland.

09.09.21, Duitsland
Speler van Birati Club Münster ondergaat instorting met hartstilstand in wedstrijd FC Nordkirchen II Eriksen-Schicksal.
Wedstrijd is gestaakt.

10.09.21, Duitsland, 24 jaar
BFC Chemie Leipzig’s Lucas Surek (24) is gediagnosticeerd met myocarditis.

11.09.21, Frankrijk, 49 jaar
Ain/Frankrijk: Frédéric Lartillot bezwijkt aan een hartaanval in de kleedkamer na een vriendschappelijke wedstrijd.

11.09.21, Italië, 45 jaar
Andrea Astolfi, sportdirecteur van Calcio Orsago (Italië) krijgt een fulminante hartaanval nadat hij van training is teruggekeerd en overlijdt op 45-jarige leeftijd zonder enige voorafgaande ziekte.

11.09.21, Denemarken, 22 jaar
Abou Ali (22) krijgt hartstilstand tijdens wedstrijd in tweede divisie in Denemarken.

11.09.21, Nederland, 19 jaar
IJshockeyer Sebastiaan Bos is plotseling en onverwacht overleden.

13.09.21, Duitsland
Anil Usta van VfB Schwelm (Ennepetal) zakt op het veld in elkaar met hartproblemen.

13.09.21, Frankrijk 33 jaar
Dimitri Liénard van FC Strasbourg bezwijkt aan hartklachten tijdens een Ligue 1 wedstrijd.

14.09.21, Verenigde Staten 37 jaar
Ex-NFL pro Parys Haralson overlijdt plotseling en onverwachts op 37 jarige leeftijd.

18.09.21, Duitsland 25 jaar
Kingsley Coman (25) van FC Bayern München ondergaat hartoperatie na hartritmestoornis.

18.09.21, Canada 25 jaar
De Canadese universiteitsvoetballer Francis Perron stierf kort na een wedstrijd.

19.09.21, Frankrijk 19 jaar
19-jarige voetballer van FC Nantes krijgt hartstilstand tijdens training.

19.09.21, Duitsland
Volleybaltrainer Dirk Splisteser van SG Traktor Divitz zakt dood in elkaar aan de zijlijn van de wedstrijd.

21.09.21, Augsburg
Assistent-scheidsrechter van een Kreisliga Augsburg wedstrijd in Emersacker, zakt in elkaar met hartproblemen.

21.09.21, Duitsland
Tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd voor vrouwen tussen Duitsland en Servië in Chemnitz moet de Engelse grensrechster Helen Byrne met hartklachten van het veld gedragen worden.

27.09.21, Duitsland
Wedstrijd gestaakt wegens hartstilstand van de scheidsrechter in een wedstrijd gespeeld door Lauber SV (district Donauwörth).

27.09.21, Italië, 20 jaar
Jonge ruiter krijgt een hartaanval na het einde van een toernooi.

28.09.21, Duitsland, 17 jaar
17-jarige voetballer van JSG Hoher Hagen moet worden gereanimeerd tijdens een wedstrijd in Hannoversch Münden.

28.09.21, Italië, 53 jaar
53-jarige voetbaltrainer Antonello Campus zakt dood in elkaar tijdens training met zijn jeugdteam op Sicilië.

28.09.21, Verenigde Staten, 16 jaar
Twee keer gevaccineerde tiener zakt in elkaar tijdens het voetballen en sterft korte tijd later.

29.09.21, Duitsland
Teammanager Dietmar Gladow uit Thalheim (Bitterfeld) krijgt fatale hartaanval voor wedstrijd.

29.09.21, Verenigde Staten
Een middelbare school voetbalspeler stortte in tijdens de training en overleed in het ziekenhuis.

30.09.21, Duitsland
Een speler is in elkaar gezakt tijdens de Kreisliga A 2 wedstrijd tussen SV Hoßkirch en TSV Sigmaringendorf. Hij kreeg een hartstilstand en moest gereanimeerd worden.

01.10.21, Duitsland, 15 jaar
Jeugdkeeper Bruno Stein van FC An der Fahner Höhe in Gräfentonna, Thüringen, is op 15-jarige leeftijd overleden.

03.10.21, Oostenrijk, 64 jaar
Ex-doelman coach en meest recent talentscout Ernst Scherr is plotseling en onverwacht overleden.

04.10.21, Duitsland, 42 jaar
Alexander Siegfried van VfB Moschendorf is plotseling en onverwachts in elkaar gezakt en overleden.

07.10.21, Italië, 17 jaar
Een 17-jarige atlete uit Colverde krijgt een hartstilstand tijdens de training.

08.10.21, Frankrijk, 49 jaar
SC Massay speler krijgt fatale hartaanval tijdens wedstrijd.

09.10.21, Mexico
Caddie Alberto Olguin zakt dood in elkaar op de golfbaan na een hartaanval. Het is vermoedelijk de tweede dergelijke dood in korte tijd.

09.10.21, Engeland, 29 jaar
Shrewsbury prof-spits Ryan Bowman moet na een half uur spelen met extreme hartproblemen het veld verlaten en met een defibrillator worden behandeld.

10.10.21, Italië, 18 jaar
Voetballer stort plotseling in op het veld, wordt gereanimeerd door teamgenoten.

10.10.21, Frankrijk, 40 jaar
Na de warming-up, krijgt een Saint James speler een hartaanval.

10.10.21, Italië, 59 jaar
Een lange afstandsloper uit Biella sterft aan een hartstilstand tijdens een wedstrijd.

10.10.2021, Duitsland
In de Westfalenliga dameswedstrijd tussen Wacker Mecklenbeck en Fortuna Freudenberg zakt een speelster kort voor het einde van de wedstrijd in elkaar.

12.10.21 Duitsland, 25 jaar
Doelman van HC TuRa Bergkamen, Lukas Bommer, overlijdt plotseling en onverwacht.

13.10.21, Mexico, 16 jaar
Schooljongen Hector Manuel Mendoza overlijdt aan een hartaanval tijdens de training.

14.10.21, Brazilië, 18 jaar
De jonge profvoetballer Fellipe de Jesus Moreira krijgt een dubbele hartaanval en vecht voor zijn leven.

14.10.21, Italië, 27 jaar
Meervoudig wielerkampioen Gianni Moscon moet geopereerd worden aan ernstige hartritmestoornissen.

14.10.21, Italië, 53 jaar
Een AH voetballer krijgt een hartaanval tijdens de training.

15.10.21, Verenigde Staten, 14 jaar
De 14-jarige voetbalster Ava Azzopardi is op het veld in elkaar gestort en vecht nu voor haar leven in een kunstmatige coma.

16.10.21, Frankrijk, 54 jaar
AH-speler Christophe Ramassamy is tijdens een wedstrijd aan een hartaanval overleden.

27.10.21, Oostenrijk, 26 jaar
De Ghanees Raphael Dwamena is ingestort met ernstige hartproblemen. Hij droeg al een defibrillator voor het incident.

28.10.21, Duitsland, 48 jaar
Hertha BSC co-trainer Selim Levent overlijdt plotseling en onverwacht tijdens vakantie.

28.10.21, Verenigde Staten, 12 jaar
De 12-jarige Jayson Kidd zakte tijdens basketbaltraining in elkaar en overleed later.

30.10.21, Spanje, 33 jaar
FC Barcelona sterspits Kun Agüero moest tijdens een wedstrijd worden gewisseld wegens hartproblemen. Hij is nu in het ziekenhuis voor tests.

Op datum van schrijven is gisteren:
8 januari 2022 - Ousmane Coulibaly 32 jaar uit Mali in elkaar gezakt tijdens de voetbalwedstrijd van de Afrika Cup. Hartaanval.

Vandaag, 9 januari kwam de 3 x gevaccineerde Zwitserse Fabienne Schlumpf met het bericht dat zij myocarditis heeft en moet stoppen met haar training. Zij is een Marathon recordhoudster, die in training was voor de Olympische spelen. Dit vertelt ze op haar eigen Instagram.



-------------------------------------------------------------------------------------------

3.

Een opname vanuit het Oostenrijks parlement, waar de volgende feiten naar voren komen:
6 procent of minder van de gemelde vaccinproblemen worden gerapporteerd.
Oktober 2021 was het aantal gemelde (6%) doden in Europa door vaccinatie 14.121.
Dit is omgerekend (100%) rond de 235.350 doden.
Meer dan 900.000 kregen serieuze complicaties van het vaccin.
Omgerekend is dit rond de 15 miljoen mensen.
Bovendien wordt vertelt dat het vaccin niet werkt.

https://www.bitchute.com/video/C8gUSlYYhKMA/
De speech van Gerald Hauser (FPÖ) in het Oostenrijks parlement
This advertisement has been selected by the BitChute platform. By purchasing and/or using the linked product you are helping to cover the costs of running BitChute.
www.bitchute.com


(Tijdsduur: 2 minuten.)


----------------------------------------------------------------------------------------------------

4.

Wat openbaar toegegeven wordt, is dat de vaccins myocarditis (ontsteking hartspier), pericarditis (ontsteking hartzakje) en bloedproppen kunnen veroorzaken.
'Maar dat het hier gaat om uiterst zeldzame gevallen'.

Hieronder wordt bekend gemaakt dat de vaccins ook ontstekingen (en weefselschade) bij nog veel meer vitale lichaamsdelen veroorzaken.

Op de site van een groep artsen staat de volgende video:

Dr. Ryan Cole is de CEO en medisch directeur van Cole Diagnostics, één van de grootste onafhankelijke laboratoria in de staat Idaho. Dr. Cole is een door de Mayo Clinic opgeleide Board-gecertificeerde patholoog.
Hij is Board Certified in anatomische en klinische pathologie. Hij heeft expertise in immunologie en virologie en heeft ook subspecialisatie in huidpathologie.
In deze presentatie toont hij met beelden gemaakt via autopsies (Ondanks het verbod van het WHO om autopsies te mogen verrichten.) duidelijk welke schade de vaccins aanrichten.

De arts in kwestie:
https://www.linkedin.com/in/ryan-cole-md-54020389
Ryan Cole, MD - Dermatopathologist CEO/Lab Director - Cole Diagnostics | LinkedIn
View Ryan Cole, MD’S profile on LinkedIn, the world’s largest professional community. Ryan has 3 jobs listed on their profile. See the complete profile on LinkedIn and discover Ryan’s ...
www.linkedin.com


De presentatie:
https://www.artsenvoorvrijheid.be/b...Qjb8bKUgUVYx48uOr-HtNQAEo85xmlCfibPH1GFWrEc24
Wetenschapper toont vaccinschade bij autopsies. Geloof je het niet? Kijk zelf maar! (video)
Dr. Ryan Cole is de CEO en medisch directeur van Cole Diagnostics, één van de grootste onafhankelijke laboratoria in de staat Idaho. Dr. Cole is een door de M
www.artsenvoorvrijheid.be


(Engels gesproken - tijdsduur: 17 minuten.)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

5.

Wie wil weten welke schade er nog meer wordt veroorzaakt door de vaccins, die kan dit onderstaande interview beluisteren van een Noorse microbioloog. (Engels gesproken.)
Zij heeft meer dan 30 jaar ervaring, waaronder het werken met vaccins.

De Noorse Microbioloog Runi Rogers zelf:
https://no.linkedin.com/in/runi-rogers-522b7447
Runi Rogers - Senior technician - Xellia Pharmaceuticals | LinkedIn
Vis Runi Rogers’ profil på LinkedIn, verdens største faglige nettverk. Runi har 3 stillinger oppført på profilen. Se hele profilen på LinkedIn og finn Runis forbindelser og stillinger i tilsvarende bedrifter.
no.linkedin.com


Het interview:

MODIGA MÄNNISKOR / BRAVE PEOPLE AVSNITT 50 - RUNI ROGERS
Runi Rogers is an Microbiologist and scientist with more then 30 year of experience. We will talk about informed consent. The situation that has been in Norway. And a lot more. If you want to support my channel, you can either use Swish: 123 092 3631 or www.paypal.me/modigamanniskor
www.youtube.com


(Engels gesproken - tijdsduur: 1 uur 4 minuten.)

Helaas krijgen de (vele!) artsen met kritische geluiden geen of nauwelijks podium bij de main stream media. Let dus niet op de amateuristische wijze van interviewen, maar op de informatie van de microbioloog.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


.......Ondertussen komt dit nieuws vanuit de media:


Minister De Jonge wil een structurele vaccinatiecampagne.
Na de booster nog(!) een aantal prikken nodig:
https://www.nu.nl/politiek/6174432/...upBbqRbu7LhbiH69OkC2Qzyrd_UuLcdrTawzP9MzzWxTA



* Tegenwoordig wordt er een optie aangeboden voor een vaccin, gemaakt op eiwitbasis. Dit is volgens de oude gebruikelijke manier. Maar weet dat ook dit vaccin onderdelen van het nieuwe mRNA vaccin bevat, die voor de eerder genoemde bijwerkingen zorgt. Zelfs onze bekende griepprik krijgt tegenwoordig deze bestanddelen toegevoegd.
Beide zaken zijn bij de main stream media voorbijgekomen.


======================================================================


* Zie de eerste bijlage voor meer belangrijk nieuws.
 
Ach ja, laten we gelijk maar doorkachelen naar 1G, waarom ook niet?
De invoering van een 2G-beleid voor coronatoegangsbewijzen heeft op dit moment geen zin, concluderen onderzoekers die op verzoek van het ministerie van Volksgezondheid verschillende scenario's bestudeerden. Het invoeren van 1G heeft een veel grotere invloed op het verlagen van besmettingen en ziekenhuisopnames.
 
Via TG van X22:

There will also be no extension to coronavirus vaccine passports, Ms Sturgeon announced.

 
Den Haag - De kans is voorlopig verkeken dat de Tweede Kamer 2G invoert. Nu universitair onderzoek aantoont dat het zinloos blijkt alleen toegang te verschaffen tot horeca en evenementen aan wie gevaccineerd of genezen is, vinden ook de twijfelaars: doe maar niet. Wat er wél moet gebeuren voor de lange termijn weten de fracties niet zo goed.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan