Stop de Lockdown


Den Haag - Er komt een vuurwerkverbod tijdens de komende jaarwisseling. Na veel wikken en wegen heeft het demissionaire kabinet die knoop doorgehakt.
Over het verbod werd lange tijd getwijfeld. Donderdag nog waren er op de betrokken ministeries verschillende geluiden te horen of er wel of geen verbod zou komen. Donderdagavond volgde nog een oproep van de burgemeesters of toch landelijk vuurwerk te verbieden. Het kabinet is daar vrijdag volgens ingewijden in meegegaan.
 
Ben heel benieuwd wat je erover gezegd hebt, kan ons wellicht ook helpen als we hier tegenaan lopen. Wil je het delen?
Nou niets meer dan dat ik geen test wil doen. Dat die wattenstaaf in mijn neus tegen mijn principes is. Ik had een thuistest gedaan waaruit bleek dat ik C heb maar de klachten zijn matig. Wat heeft t voor zin om te weten of ik C heb want gaat er om dat ik weer gezond ben en kan werken. Dat heb ik verteld en ik denk dat ze door de thuistest zoiets hadden van nou prima, Jij blij wij blij.
 
 
Nog niets geplaatst volgens mij hier over de rellen die nu gaande zijn in Rotterdam? Ik vertrouw deze demo niet, dockers wordt hier geframed. Ik denk niet dat dit van dockers is maar fake media zegt van wel.

 
Nog niets geplaatst volgens mij hier over de rellen die nu gaande zijn in Rotterdam? Ik vertrouw deze demo niet, dockers wordt hier geframed. Ik denk niet dat dit van dockers is maar fake media zegt van wel.

meerdere posts in draadje demonstraties.
 

Uit het artikel:
Van Dissel rekent er volgens NU.nl op dat de pillen volgend jaar ruim beschikbaar zijn. "Het is gunstig, want het gaat er wel aankomen. Als je ze dan breed kan inzetten, dan kan dat een gunstig effect hebben", aldus de RIVM-baas, die aangeeft vanaf het voorjaar ook een hogere vaccinatiegraad te verwachten. Ook zouden meer mensen dan moeten zijn hersteld van het virus. Dat alles bij elkaar zou de druk op de zorg moeten verlichten.
Maar dan snap ik het ff niet. Zo'n pil helpt toch hun agenda van track, trace, prikken en andere ellende niet?
 
Uit het artikel:

Maar dan snap ik het ff niet. Zo'n pil helpt toch hun agenda van track, trace, prikken en andere ellende niet?
Die snap ik ook niet inderdaad. Misschien de aandacht tijdelijk afleiden door mensen gerust te stellen dat er een pil komt ivm prikken? maar dat het vervolgens toch doorgaat met prikken, want de pil is niet effectief genoeg, zoiets?
 
Een pil gaat waarschijnlijk nog meer schade aanrichten. maar dan geven ze er wel weer een draai aan. Misschien worden de klachten dan uitgesteld maar op den lange duur zal het niet helpen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.286
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan