Stop de Lockdown

Grappig, ik noemde Theo Maassen laatst in contrast tot die Jandino. Jandino is m.i. niet grappig als komiek, maar liep wel mee in de demo in Amsterdam en had in interviews zeer zinvolle dingen te zeggen (hij deed het voor de toekomst van zijn kinderen). Bovendien zet Jandino zijn complete carriere op het spel door zich zo uit te spreken. Theo Maassen beschouw ik wel als grappig, maar hij loopt niet mee in zo'n demo en vindt het kennelijk OK om op te treden voor uitsluitend een gevaccineerd of getest publiek. Boycotten die Theo dus. Jandino ga ik nooit leuk vinden, maar ik heb ineens wel respect voor hem. Zoals ik al eerder schreef, de coronacrisis leert ons dat moed en lafheid uit totaal onverwachte hoek kan komen. Nooit gedacht dat ik ooit ook maar 1 positief woord zou schrijven over die Jandino, maar hij heeft meer karakter in zijn pink dan Theo in zijn hele lijf!

Mike
"Grappig, ik noemde Theo Maassen laatst in contrast tot die Jandino."

Daarom ook geplaatst; is nl niet mijn gewoonte om de TG te promoten ;-)

Je kunt je soms erg vergissen in mensen maar vooral in artiesten!
 
En weer een verstandige vrouw! Waar komen die ineens vandaan en waarom heb ik ze niet eerder gehoord?

Mike
 
Ze was al bij Eva Engnek in de uitzending geweest, daar deed ze het ook heel goed
 
O ja, dat was al eerder onder de aandacht gebracht. Geen tijd om alles te bekijken en te lezen, te druk met de lezingen en mijn werk.

Mike
 
Ik heb het net gezien. Vind het slappe hap, ook van De Leth. Maar het gaat niet om wat ik vind, dit is prima voor de normies.

Mike
 
Ik heb het net gezien. Vind het slappe hap, ook van De Leth. Maar het gaat niet om wat ik vind, dit is prima voor de normies.

Mike
Wij zien het misschien liever wat feller. Maar indd prima voor de normies, ze verteld alles heel rustig en laat zich niet van de wijs brengen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.498
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan