Stop de Lockdown

Een belangrijke manier om in actie te komen is door een brief te sturen aan de schooldirectie. Afhankelijk van de situatie en het doel van de brief zijn er verschillende voorbeeldbrieven beschikbaar. Ook als je er een andere mening op nahoudt dan jouw ex-partner, kan een brief een geschikt middel zijn om jouw standpunt duidelijk te maken.
 
Waar komt dat getal 1,8 miljoen ongeprikten vandaan? Beweren ze dat nu?
90% met vax of van plan dit te doen.... Zijn officiële cijfers dan blijft er 1.8 miljoen ongeval over maximaal op dit moment, alleen rekende men daar de jongeren ook bij mee onder 12 jaar is dat globaal 2 miljoen, dus de Max ongevaxt zal ergens rond de 1,5 miljoen hangen
 
Dat kunnen ze wel bedenken maar voorlopig blijft het aantal gevaxxten in westerse landen rond de 50 hangen. Alleen door de duimschroeven nog meer aan te draaien hopen ze dat alsnog mensen overstag zullen gaan.

Mike
 
Dat kunnen ze wel bedenken maar voorlopig blijft het aantal gevaxxten in westerse landen rond de 50 hangen. Alleen door de duimschroeven nog meer aan te draaien hopen ze dat alsnog mensen overstag zullen gaan.

Mike
In de meeste wel, Nederland loopt altijd voorop en in dit geval geloof ik het nog ook, Nederland komt uit rond 90% gevaxt eind september.
 
Ze willen je laten geloven dat de meesten gefuckzineerd zijn (en als ik naar mijn omgeving kijk voelt dat soms ook zo) zodat je het gevoel gaat krijgen dat je achter blijft en toch maar besluit die prik te gaan halen, maar toch denk ik dat er een heel groot gedeelte is die het niet gaat halen.
 
Ze willen je laten geloven dat de meesten gefuckzineerd zijn (en als ik naar mijn omgeving kijk voelt dat soms ook zo) zodat je het gevoel gaat krijgen dat je achter blijft en toch maar besluit die prik te gaan halen, maar toch denk ik dat er een heel groot gedeelte is die het niet gaat halen.
Precies., Gesjoemel met de cijfers. Geen [ZE] nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben. You can fool some people some time, but you can't fool all the people all the time.

Mike
 
Dat ze liegen en sjoemelen weet ik. Alleen vroeg ik me af of ze nu keihard die "1,8 miljoen" beweren. Wellicht dat ze dit ergens gepubliceerd hebben? Hoe komt anders dat bovenstaande berichtje op dat getal.

Nou ja, doet er ook niet toe. Wat zij zeggen geloof ik simpelweg niet.
Bedankt voor jullie reacties (y)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.394
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan