Stop de Lockdown

Ook San Francisco komt met vaccinatieplicht voor publieke binnenruimtes​

Wie naar de sportschool wil of in een restaurant wil eten...
...bekend dat leerlingen voortaan moeten kunnen aantonen dat ze zijn gevaccineerd. Het alternatief is wekelijks testen.

Curaçao scherpt maatregelen aan en stelt avondklok in​


Nou, dan weten wij toch waar wij naar toe gaan.

Dorothé
 


Themenauszug:
▫️Corona Maßnahmenakzeptanz in der Berliner Rap-Szene
▫️Das Young Leader Netzwerk
▫️Droht der Wirtschaftskollaps?
▫️Tetanus Impfkampagne und Sterilisation in Kenya
▫️Situation und Volksbegehren in der Schweiz

Dorothé
 
Vanavond in de persconferentie:

Kabinet mikt op loslaten anderhalve meter medio september​

..in de derde week van september de anderhalvemetermaatregel in het hele land los te laten.
..of er vanaf de derde week van september meer kan in de horeca en voor evenementen
..De mondkapjes in het openbaar vervoer zouden misschien ook per half september afgeschaft kunnen worden.
..in november alle maatregelen kunnen worden geschrapt.
..kunnen dan ook clubs en discotheken weer open.

Maar
Bij alle toekomstige versoepelingen geldt dat het kabinet een slag om de arm houdt en dat de adviezen van het Outbreak Management Team (OMT) zwaar zullen meewegen. Het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames moeten de versoepelingen wel mogelijk maken.

Dank je de koekoek, Dan is het herfst en is het griepseizoen. De gevaccineerden zullen dan extra sterk reageren. Ook niet gevaccineerden kunnen de griep of een verkoudheid krijgen wat dan meteen weer doorslaggevend is voor de cijfers.
Als mensen dit niet zien, en ze zullen het niet willen/kunnen zien, dan wordt het weer gewoonweg geaccepteerd en zit de komende lockdown er al aan te komen. Tot die tijd ook geen versoepelingen. Tel uit je winst!

Dorothé
 
Als ik het goed begrijp wordt op 17 september in de persco besloten of we vanaf 20/21 september met test/herstelbewijs/vaccin in een ruimte mogen die meer dan 75 personen bevat.
Welke ruimtes zijn dit dan? Horeca, congressen, bioscoop, museum, theater, maar misschien ook supermarkt. Daar zijn toch ook meer dan 75 personen of moet men weer met mandje gaan rekenen of met stoplichtsysteem? En in de trein? Toch ook meer dan 75 personen.
Ik ben eens benieuwd. In Duitsland gaat het dan ook in, dus Nederland zal wel volgen. Ze schreeuwen nu zo mooi van de daken dat er geen plicht komt, maar uitsluiting is ook indirect plicht. En hoe vaak werd gezegd dat 1,8 miljoen mensen niet gevaccineerd zijn en ze gaan zeker corona krijgen en ja, door deze mensen loopt de zorg weer een groot risico (als alle 1,8 miljoen mensen tegelijkertijd ziek wordt) dat er overbelasting komt en ja, door die 1,8 miljoen mensen blijven we in de problemen. Haat zaaien en daardoor medische apartheid creëren.

Dorothé
 
Als ik het goed begrijp wordt op 17 september in de persco besloten of we vanaf 20/21 september met test/herstelbewijs/vaccin in een ruimte mogen die meer dan 75 personen bevat.
Welke ruimtes zijn dit dan? Horeca, congressen, bioscoop, museum, theater, maar misschien ook supermarkt. Daar zijn toch ook meer dan 75 personen of moet men weer met mandje gaan rekenen of met stoplichtsysteem? En in de trein? Toch ook meer dan 75 personen.
Ik ben eens benieuwd. In Duitsland gaat het dan ook in, dus Nederland zal wel volgen. Ze schreeuwen nu zo mooi van de daken dat er geen plicht komt, maar uitsluiting is ook indirect plicht. En hoe vaak werd gezegd dat 1,8 miljoen mensen niet gevaccineerd zijn en ze gaan zeker corona krijgen en ja, door deze mensen loopt de zorg weer een groot risico (als alle 1,8 miljoen mensen tegelijkertijd ziek wordt) dat er overbelasting komt en ja, door die 1,8 miljoen mensen blijven we in de problemen. Haat zaaien en daardoor medische apartheid creëren.

Dorothé
Ze doen maar! Ik ben voorbereid💪🏻 uiteindelijk zal het licht overwinnen.
 
Als ik het goed begrijp wordt op 17 september in de persco besloten of we vanaf 20/21 september met test/herstelbewijs/vaccin in een ruimte mogen die meer dan 75 personen bevat.
Welke ruimtes zijn dit dan? Horeca, congressen, bioscoop, museum, theater, maar misschien ook supermarkt. Daar zijn toch ook meer dan 75 personen of moet men weer met mandje gaan rekenen of met stoplichtsysteem? En in de trein? Toch ook meer dan 75 personen.
Ik ben eens benieuwd. In Duitsland gaat het dan ook in, dus Nederland zal wel volgen. Ze schreeuwen nu zo mooi van de daken dat er geen plicht komt, maar uitsluiting is ook indirect plicht. En hoe vaak werd gezegd dat 1,8 miljoen mensen niet gevaccineerd zijn en ze gaan zeker corona krijgen en ja, door deze mensen loopt de zorg weer een groot risico (als alle 1,8 miljoen mensen tegelijkertijd ziek wordt) dat er overbelasting komt en ja, door die 1,8 miljoen mensen blijven we in de problemen. Haat zaaien en daardoor medische apartheid creëren.

Dorothé
De vaxinazis roepen heel hard die wappies vallen nu achterelkaar om, laten we zeggen 2 miljoen zonder vax, die gaan niet testen voor een snotneus, 99% van de positieve tests nu zijn naar mijn inzien dansen met Jansen en Pfizer slachtoffers.
Ik verwacht in de eerste Golf 20 a 25 % van de gequackcineerden die omvallen en waarschijnlijk de zorg compleet overbelasten, verwacht geen hulp vragen ze zijn blind.
En mocht er vraag zijn pas op het is niet alleen een potje ivm als wappotheker , je bent dan ook psychowappie, wappie praatpaal en algemeen wappie adviseur, en met een beetje geluk krijg je koffie met wappietaart.
 
Waarom zou je moeten weten wat ze wel of niet van plan zijn? Leef je leven en je merkt vanzelf wel een keer ergens waar het niet gaat zoals het ging. Op het moment dat je daar voor staat kan je altijd nog wel handelen.
Het is totaal niet van belang wat 'het volk' weer voor wordt gelogen door een stel dwazen.
 
Een nieuwe actie:

#MyNameIs Henk Mutsaers from the Netherlands and living in France. I refuse to bow to the #NewNormal to the #PatentedFakeVirus , to the #Dictatorship

#MonNomEst
Henk Mutsaers des Pays-Bas et vivant en France. Je refuse de me plier au #NewNormal au #PatentedFakeVirus , à la #Dictature

#MijnNaamIs
Henk Mutsaers uit Nederland en woonachtig in Frankrijk. Ik weiger te buigen voor het #NieuweNormaal voor het #PatentedFakeVirus , voor de #dictatuur

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
506.304
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan