Stop de Lockdown

Definieer 'veteraan'. Kan ook worden opgevat als iemand die in het leger heeft gediend. Misschien zijn ze wel.nooit op missie geweest.

Mike
 
Definieer 'veteraan'. Kan ook worden opgevat als iemand die in het leger heeft gediend. Misschien zijn ze wel.nooit op missie geweest.

Mike
Klopt en gezien hun houding en het militaire wat ze doen dwz in het gelid gaan staan en groeten,hebben ze nooit in het leger gezeten, de commando's daarvoor zijn niet zoals in het leger zelfs de groet is niet zoals het hoort.
Als oud militair en gezien hun leeftijden zijn ze vrijwillig het leger ingegaan, en je dan later zo rommelig tonen als "veteraan" Dat gelooft geen mens,
Er lopen er bij met KCT emblemen en mariniers emblemen, ik kan je zo al zeggen geen van die heren heeft daar gediend.
 
🤣🤣🤣🤣
Ik vind het wel grappig. Allemaal lekker prikken om te kunnen feesten zonder een vervelende test en dan alsnog een test nodig hebben om te kunnen feesten.
🤣🤣🤣🤣
Nu is het nog grappig hoe dom deze lui zijn. ´Ze´ zijn nu de woede van de dommerikken aan het kanaliseren. Drie keer raden welke kant die woede straks opgaat. Zo grappig is het dan niet meer voor jou en mij Edwin vrees ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik zat gisterenavond in de bus. Zag een oudere mevrouw die ik kende. Thema corona kwam. Ik heb haar van alles uitgelegd. Ze zat stomverbaasd te kijken.
Toen stapten 5 jonge mensen uit en eentje zei luid dat alles wat ik vertelde waar was en ze het helemaal met mij eens was. Opeens mengde zich een oudere vrouw achter mij in het gesprek. Ook zij gaf mij gelijk en de discussie werd groter. Ik had mijn mondkapje onder mijn kin, want in de bus weet je het maar nooit. En ja, de buschauffeur begon tegen mij te schreeuwen dat ik mijn mondkapje moest opzetten. Ik zei dat dat wel heel goed zou helpen. Toen zei ik tegen de mevrouw waar ik het gesprek mee begonnen was dat deze mensen erger waren dan het beleid zelf omdat ze de controle uitoefenden. Ik zei dat er nu spoedig wel een oorlog tegen de niet gevaccineerden door de gevaccineerden zou komen.
Kortom,...de bus is altijd een gezellig uitje waar je nog eens met mensen kunt discussiëren en zaken kunt uitwisselen ;)

Dorothé
 
Die vacinazis worden al redelijk agressieve mutanten lijkt met de dag erger te worden, ik hoop dat Hugo opschiet en net als Duitsland gelijk na de vakantie begint met de eerste boosters misschien worden ze dan rustiger, met grote kans op ziekenhuis bezoek door variatie xyz waar een normaal mens niets van merkt en vacinazis incl grote monden heel stil van worden.
Ik ben ze zo zat die eencellige gevallen
Nu is het nog grappig hoe dom deze lui zijn. ´Ze´ zijn nu de woede van de dommerikken aan het kanaliseren. Drie keer raden welke kant die woede straks opgaat. Zo grappig is het dan niet meer voor jou en mij Edwin vrees ik.
 
Die vacinazis worden al redelijk agressieve mutanten lijkt met de dag erger te worden, ik hoop dat Hugo opschiet en net als Duitsland gelijk na de vakantie begint met de eerste boosters misschien worden ze dan rustiger, met grote kans op ziekenhuis bezoek door variatie xyz waar een normaal mens niets van merkt en vacinazis incl grote monden heel stil van worden.
Ik ben ze zo zat die eencellige gevallen
Ja of de gevaxten worden zich gewaar van wat er echt gaande is, maar mogelijk krijgt een deel van hen dan pas echt een hekel aan de mensen die niet meedoen in de plaats van aan de mensen die hun dit aangedaan hebben. De mogelijkheid bestaat dat sommige gevaxten dan helemaal de pik krijgen op de ongevaxten onder het mom van: ´ik down, jij ook down´: het ´krabbenmand-effect´: https://www.avpl.nl/blog/krabbenmand-effect-in-zelfsturende-teams/
 
Laatst bewerkt:

Bruls over aanscherping: dit toont aan dat het virus verraderlijk is​

Het toont aan dat het virus verraderlijk is. We zien het niet, we voelen het helaas wel en het kan dus heel erg snel terugkomen." Hoewel hij de teleurstelling herkent, verwacht hij dat het begrip voor de aanscherping van de maatregelen zal groeien als de cijfers hierdoor weer gaan dalen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.057
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan