Stop de Lockdown

Deze video stond dus al 13 april op de site.
Ja Henk, dat weet ik en ik had hem via jouw site ook al bekeken. Maar deze is met Nederlandse ondertiteling en voor sommigen is dat wel zo prettig! ;)
 
Willem van Hanegem op zijn Facebook.

Vandaag is het koningsdag heb ik begrepen. Ik herinner mij dat ik dat ooit weleens gevierd heb. Als ik destijds wist wat ik vandaag de dag weet zou ik het nooit gevierd hebben.

"Niet normaal maken wat niet normaal is", zei Willempie vorig jaar. Inmiddels leven we in een soort van DDR waar mensen in de avond opgesloten worden. Als je je kritisch uitspreekt op Social media over alles wat er gaande is komen er zogenaamde 'fact-checkers' (lees censuurn@z!s) die je bericht snel verwijderen voordat medeburgers eventueel wakker zouden kunnen worden uit hun hypnose van angstpropaganda. Als je boodschappen gaat doen of naar instellingen gaat moet je als een hond rondlopen met een muilkorf die schadelijk is voor je gezondheid. En laten we niet vergeten dat in vroeger tijden van slavernij de muilkorf symbool was van onderdrukking en bezit. Ja, de geschiedenis herhaalt zich. Maar nee joh zegt men dan "Dat is maar een complottheorie Willem". Ondertussen kom je geen pretpark of stadion meer in zonder testbewijs (dat die test onzin is is al bewezen) en het is slechts een kwestie van tijd voor je niets meer mag zonder vaccinatie bewijs. Zoals het RIVM laatst campagne voerde "Vaccinatie maakt vrij". Niemand die daar vraagtekens bij zet?! Ondertussen zitten vele mensen financieel aan de afgrond maar krijgt dochter Ammehoelia €4000(!) per DAG. En dat is maar een dochter. Laat staan hoeveel Willempie en dingetje opstrijken. Terwijl de bevolking kapot mag gaan en velen nog steeds wachten op hun geld van de toeslagenaffaire. En dan hebben we het nog niet eens over de duistere hobby's van de familie in kwestie waarover Annemarie van Blijenburg en Toos Nijenhuis schokkende verklaringen hebben afgegeven.

Ondertussen heeft onze corrupte regering én het koningshuis wél normaal gemaakt wat niet normaal hoort te zijn. Maar goed, daar is de goedgelovige, gehoorzame burger die weigert na te denken maar blind volgt schuldig aan. Krab uzelf eens achter de oren als u de vlag uit heeft gehangen en het systeem steunt!

#koningsdag #koningsdag2021
 
Nysten zegt geen verjaardag van een koning te vieren die zwijgt terwijl mensenrechten in zijn land worden geschonden. “Iedereen moet thuisblijven van de regering en jij gaat er lekker op uit met je verjaardag? Wat een belediging van je volk!”
 
MAY 15TH 2021

BIGGEST PROTEST EVER AGAINST LOCKDOWNS, COVID RESTRICTIONS, VACCINE PASSPORTS AND THE GREAT RESET.

FIND YOUR LOCATION
photo_2021-04-27_10-47-43.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.549
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan