Bron? Tja elke wappie zou dit zo kunnen benoemen
# IK DOE MEE én # IK DOE NIET MEE❣
✔ik blijf thuis als ik klachten heb.
✔ik respecteer de 1,5 meter als ik buiten de deur ben en thuis als mensen dat belangrijk vinden.
✔ik blijf bij kwetsbare mensen uit de buurt als mijn gezinsleden of ik klachten hebben.
✔ik zorg en ik ben en blijf verantwoordelijk voor mijn eigen gezondheid.
✔ik doe er alles aan om mijn immuunsysteem te verhogen.
✔ik zorg voor goede ventilatie.
-----------------------
✖ik blijf kritische vragen stellen en neem niet alles klakkeloos aan, zeker omdat er een heleboel zaken niet kloppen of logisch zijn.
✖ik vind dat er meer openheid t.o.v. van cijfers, feiten en het OMT moet komen.
✖ik sta niet achter de wetgeving en handhaving van de noodwet.
✖ik sta niet achter het beleid van de WHO.
✖ik sta niet achter halve waarheden en het angst aanjagen en in stand houden door de regering(en) en de WHO.
✖ik sta niet achter het gegoochel met cijfers en het manipuleren van deze cijfers.
✖ik sta niet achter de achterkamertjespolitiek, belangenverstrengeling, het verklaren van staatsgeheimen bij zo’n grote uitgave van belastinggeld en het weigeren van onderzoeken naar andere wegen dan alleen het vaccin.
✖ik sta niet achter de starre houding en het weigeren om te onderzoeken hoe betrouwbaar de PCR-test is en of de HCQ-combi preventief kan worden ingezet.
✖ik sta niet achter de censuur, het monddood maken van andersdenkenden (die wegegezet worden als complotdenkers)
✖ik sta niet achter het veranderen van regelgeving voor vaccinaties of het winstbejag en de belangenverstrengelingen die ermee gepaard gaan en ik ben ook niet voor (indirecte) verplichting van vaccinaties.
✖ik sta niet achter het kapot maken van de economie, bepaalde branches, boerenbedrijven, kleine bedrijven, ZZP-ers en de horeca. Al helemaal niet ten behoeve van de grote bedrijven, die op deze manier steeds meer macht krijgen.
✖ik sta niet achter het opzetten tegen elkaar, de verdeel- en heerspolitiek (doelgroepen benoemen als schuldigen) of het moeilijk maken van demonstraties met allerlei vage redenen.
✖ik sta niet achter hoe er met ouderen, gehandicapten in dit land wordt omgegaan en ze niet eens een keuze hebben.
✖ik sta niet achter wat er allemaal met onze kinderen gebeurt, het beleid op scholen, hoeveel angst ze wordt aangejaagd en hoe ze zich mens-vreemde maatregelen eigen moeten maken en dat gezegd wordt dat dat 'normaal' is.
✖Ik ben geen voorstander van meer (digitale) controle en ik vind dat de mensen het recht hebben om hier een eigen keuze in te maken.