Stop de Lockdown

Nu heb ik weer gebeld en wij gaan vanavond. Laatste kans.

Geniet ervan Dorothé en alvast gefeliciteerd met je verjaardag! 🥳🎈

prachtige bijdrage 10 oktober van World Docters Alliance, Haiko Schöning,

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3V1df0T87_p31lRB3Y3i9Ixz2A6wg5NdR_bj_cQzLVNPjie_bkzAmytcc

Trgd3mfp9w15062kkm7ch4tcsmr0vvr5t.jpg

Mike

Goh, wie had dit nu zien aankomen?
https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/10/14/wetsvoorstel-verbod-antidemocratische-organisaties-aangenomen-door-tweede-kamer

Bron? Tja elke wappie zou dit zo kunnen benoemen

# IK DOE MEE én # IK DOE NIET MEE❣

✔ik blijf thuis als ik klachten heb.
✔ik respecteer de 1,5 meter als ik buiten de deur ben en thuis als mensen dat belangrijk vinden.
✔ik blijf bij kwetsbare mensen uit de buurt als mijn gezinsleden of ik klachten hebben.
✔ik zorg en ik ben en blijf verantwoordelijk voor mijn eigen gezondheid.
✔ik doe er alles aan om mijn immuunsysteem te verhogen.
✔ik zorg voor goede ventilatie.

-----------------------

✖ik blijf kritische vragen stellen en neem niet alles klakkeloos aan, zeker omdat er een heleboel zaken niet kloppen of logisch zijn.
✖ik vind dat er meer openheid t.o.v. van cijfers, feiten en het OMT moet komen.
✖ik sta niet achter de wetgeving en handhaving van de noodwet.
✖ik sta niet achter het beleid van de WHO.
✖ik sta niet achter halve waarheden en het angst aanjagen en in stand houden door de regering(en) en de WHO.
✖ik sta niet achter het gegoochel met cijfers en het manipuleren van deze cijfers.
✖ik sta niet achter de achterkamertjespolitiek, belangenverstrengeling, het verklaren van staatsgeheimen bij zo’n grote uitgave van belastinggeld en het weigeren van onderzoeken naar andere wegen dan alleen het vaccin.
✖ik sta niet achter de starre houding en het weigeren om te onderzoeken hoe betrouwbaar de PCR-test is en of de HCQ-combi preventief kan worden ingezet.
✖ik sta niet achter de censuur, het monddood maken van andersdenkenden (die wegegezet worden als complotdenkers)
✖ik sta niet achter het veranderen van regelgeving voor vaccinaties of het winstbejag en de belangenverstrengelingen die ermee gepaard gaan en ik ben ook niet voor (indirecte) verplichting van vaccinaties.
✖ik sta niet achter het kapot maken van de economie, bepaalde branches, boerenbedrijven, kleine bedrijven, ZZP-ers en de horeca. Al helemaal niet ten behoeve van de grote bedrijven, die op deze manier steeds meer macht krijgen.
✖ik sta niet achter het opzetten tegen elkaar, de verdeel- en heerspolitiek (doelgroepen benoemen als schuldigen) of het moeilijk maken van demonstraties met allerlei vage redenen.
✖ik sta niet achter hoe er met ouderen, gehandicapten in dit land wordt omgegaan en ze niet eens een keuze hebben.
✖ik sta niet achter wat er allemaal met onze kinderen gebeurt, het beleid op scholen, hoeveel angst ze wordt aangejaagd en hoe ze zich mens-vreemde maatregelen eigen moeten maken en dat gezegd wordt dat dat 'normaal' is.
✖Ik ben geen voorstander van meer (digitale) controle en ik vind dat de mensen het recht hebben om hier een eigen keuze in te maken.

Nou wat een geweldige post van Medusa, ik ben het helemaal eens met wat er in dat artikel van de overheid staat. Fijn dat ze anti-democratische groeperingen als BLM en Kozp willen weren uit de samenleving. Zie je wel dat de overheid er voor de burger is. Oh... wacht bedoelen ze soms iets anders?

Deze post las ik straks en gaat over de maatregelen en onze kinderen,

En ja een unicorn maar je geeft zelf waarde aan iets, dus wat mij betreft niks.mis met deze post

https://www.zacht-en-kracht-kindercoaching.nl/post/hoe-lang-moet-je-blijven-zwijgen

Dit kwam ik net tegen op de Telegramgroep van de klokkenluiders van Fabeltjesland:
[Doorgestuurd van De klokkenluiders van Fabeltjesland]
NOG EVEN GEDULD!!

The World Health Organization (WHO) wil GEEN LOCKDOWN meer omdat er een grote rechtzaak komt!

Dr. Fuellmich wordt in de rechtszaak vergezeld door meerdere internationale advocaten die een van de grootste aanbevelingen voor strafrechtelijke aanklachten voorbereiden en een van de grootste internationale rechtszaken voor civiele schade in de geschiedenis tegen de daders (inclusief de WHO, CDC en vele andere zogenaamde ” functionarissen ‘) van wat Dr. Fuellmich en de andere internationale advocaten de frauduleuze beweringen over de vermeende gevaren van COVID-19 noemen, waarvan op basis van gegevens van de WHO nu bekend was dat ze niet gevaarlijker waren dan de seizoensgriep"

Forum statistieken

Onderwerpen
4.602
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan