Stop de Lockdown

Zonet even bij de spar hier om de hoek een boodschap halen. Onwijs druk. De blikken bier en flessen wijn gingen als warme broodjes de toonbank over. De jongen die achter de kassa stond had eerder nooit een mondkapje op. Nu wel. Dit doet hij niet omdat het moet. Heb wel eens gesprekken met de eigenaar van die winkel en hij gelooft er ook niet in. Is dus eigen keuze van die jongen. Zonde!

Wat dan wel bijzonder was is dat het overdekte terras bij de buurt kroeg waar ik langs liep vol zat.

Ik moest gelijk aan Jasper denken die van de week schreef het idee te hebben om een restaurant over te nemen. Ik ben benieuwd eigenlijk of je daarin al een besluit hebt genomen met oog op de maatregelen die nu de ronde gaan.

Ik moest gelijk aan Jasper denken die van de week schreef het idee te hebben om een restaurant over te nemen.
Ik heb wat gas teruggenomen en wil niet hoofdelijk aansprakelijk zijn. Tijd en wat geld investeren lijkt me prima, ook als dat betekent dat er 'pas' april werk is bijvoorbeeld, aangezien ik dan geen mede-eigenaar word.

M'n zakenpartner ziet de maatregelen nog als het gevolg van onkundig beleid en een reactie op paniek uit de samenleving. Dat de regering zelf paniek zaait en ons in de maling neemt, is voor haar een brug te ver. Niet erg, en ze snapt dat ik de risico's beperk.

Hoe is dit mogelijk? En dat zonder vaccin?Het werk van Q?

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1199791328/nieuw-zeeland-trekt-bijna-alle-maatregelen-tegen-coronavirus-in

@medusa, ja dat idee heb ik dus ook en ik denk dat Zweden ook in handen van Q is.
Nu de rest nog, ik moet dan meteen aan de zin denken: nobody can stop what is coming!

Nou Jasper, gelijk heb je. Het risico is op dit moment idd erg groot. Als je investeert wil je wel dat het wat op brengt. Ik hoop voor jou dat je zaken partner de zaken wel anders gaat zien en wakker gaat worden. Dat een samenwerking dan geen risico gaat worden als er sprake is van andere gedachtengangen.

Ondertussen hebben die 2 uitgeknepen puisten koppen weer van alles bedacht bleek vanavond. Nu voor een paar weken maar wie zegt dat dit niet net als eerder dit jaar verlengd gaat worden.

Ik zag O.a het stukje van Rutte over verplichte muilkorf die ze juridisch vast willen gaan leggen.

Demo’s zijn wel toegestaan. Tuurlijk, want dan kunnen zij hun spelletjes weer inzetten met zogenaamde doorgesnoven hooligans die rellen komen schoppen tijdens de demo’s tegen de Corona maatregelen.

Sampjes, hier word weer een ander aantal vermeld. Welk bericht is dan waar vraag ik me af.

https://www.google.nl/amp/s/visumbuitenland.nl/nieuw-zeeland/corona/amp

N.a.v. de opvallende en ons inziens verdachte stijgingen van het aantal “besmettingen” van de afgelopen periode, zijn we eens gaan onderzoeken wat er aan de hand kan zijn?… Niet alleen in absolute aantallen door het opschalen van het testbeleid, maar ook procentueel lijkt het alsof het corona virus weer de kop opsteekt,…. of zijn er andere oorzaken?….

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/10/13/alarm-rivm-houdt-belangrijke-wijzigingen-in-pcr-test-stil/

uvwltkf59dwm4ah4s757p5wupwbcwuz7.jpg

M’n zakenpartner ziet de maatregelen nog als het gevolg van onkundig beleid en een reactie op paniek uit de samenleving. Dat de regering zelf paniek zaait en ons in de maling neemt, is voor haar een brug te ver. Niet erg, en ze snapt dat ik de risico’s beperk.

Met zo'n partner zou ik nooit in zee gaan! Sowieso niet met een vrouw. Just sayin'.

Mike

Demo’s zijn wel toegestaan. Tuurlijk, want dan kunnen zij hun spelletjes weer inzetten met zogenaamde doorgesnoven hooligans die rellen komen schoppen tijdens de demo’s tegen de Corona maatregelen.

Dan heb je niet goed geluisterd naar wat Rutte gisteravond zei. Hij zei dat grondwettelijke rechten momenteel niet opzij kunnen worden gezet (ook al doen ze dat op slinkse wijze ook nu al) omdat er geen 'juridische basis' voor is. Als deze basis (lees: spoedwet) er wel is, dan staat niets ze meer in de weg om demo's te verbieden, overal mondkapjes te verplichten en zelfs huisvredebreuk te plegen. Wacht maar af over 2 weken, als ze gaan 'evalueren', wat er dan gebeurt, dit is nog niks!

Maar hee, dit is wat de Nederlander kennelijk wil. Voorbij zijn de tijden dat we de 7 oceanen bedwongen en machtige strijders en handelaars waren, we zijn nu een stelletje lafhartige, gedweee meelopers geworden. Succes ermee, Nederland, ik bereid me alvast voor op de ommekeer die onherroepelijk komt, ook al zal het niet aan het Nederlandse volk liggen. Gelukkig zijn er aan de andere kant van de oceaan nog wel moedige mensen!

Mike

Hoe is dit mogelijk? En dat zonder vaccin?Het werk van Q?

Bericht is van 21 september. Inmiddels zijn de maatregelen in NZ opnieuw aangescherpt.

Mike

Ik heb er een ander idee bij waarom demo's wel door mogen gaan. Ik denk dat zij er op hopen dat men nog harder gaat demonstreren zodat ze dezelfde spelletjes als eerder dit jaar weer voort kunnen zetten. In de media wegzetten dat de demonstranten tegen corona alleen maar rellen schoppen terwijl het undercovers zijn. Zo word de mens in de macht gehouden van deze overheid totdat ze het juridisch helemaal geregeld hebben. Ik denk dat die nadruk van Rutte bedoeld is met een ander doel. Maar goed, wie weet zie ik dat wel hartstikke verkeerd.
Het gaat erom dat een groot deel van de bevolking er heilig van overtuigd is dat ze zich allemaal aan opgelegde wetten moeten houden wat helemaal geen wet is. Alsof het nu juridisch allemaal al in kannen en kruiken is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.603
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan