G
Guest
Guest
Zonet even bij de spar hier om de hoek een boodschap halen. Onwijs druk. De blikken bier en flessen wijn gingen als warme broodjes de toonbank over. De jongen die achter de kassa stond had eerder nooit een mondkapje op. Nu wel. Dit doet hij niet omdat het moet. Heb wel eens gesprekken met de eigenaar van die winkel en hij gelooft er ook niet in. Is dus eigen keuze van die jongen. Zonde!
Wat dan wel bijzonder was is dat het overdekte terras bij de buurt kroeg waar ik langs liep vol zat.
Ik moest gelijk aan Jasper denken die van de week schreef het idee te hebben om een restaurant over te nemen. Ik ben benieuwd eigenlijk of je daarin al een besluit hebt genomen met oog op de maatregelen die nu de ronde gaan.
Wat dan wel bijzonder was is dat het overdekte terras bij de buurt kroeg waar ik langs liep vol zat.
Ik moest gelijk aan Jasper denken die van de week schreef het idee te hebben om een restaurant over te nemen. Ik ben benieuwd eigenlijk of je daarin al een besluit hebt genomen met oog op de maatregelen die nu de ronde gaan.