Stop de Lockdown

Terug naar de mondkappen.
Die benemen dus de adem en houden je in hyperalerte staat. Tel daarbij op dat jouw sociale betrokkenheidssysteem niet meer in kan schatten of iemand vriend of vijand is en je ziet dat we flink van elkaar vervreemden.

https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/corona-kwestie/ademnood-mondkapjes-psyche-en-t-fysieke-proces/

Tynf0kr2kis0amm962bvcbg6wh7cxibio.jpg

Mike

Wat is dit dan, iemand enig idee of iets van waarheid is?

Volgens mij broodje aap Marijan maar het zou geweldig zijn als ik het mis heb
Volgens mij volkomen waar. Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat GESARE uitgerold gaat worden voor 3 november.

Mike

Vrijwel zeker strengere coronaregels: 'Eigenlijk niet meer voor de lol op pad'

Hoevelen zullen dit weer klakkeloos gaan accepteren? Zelfs alcohol na een bepaalde tijd willen ze verbieden. De horeca helemaal op slot. Kort gezegd, ons eigen huis is nagenoeg Voor de overheid een kosteloze gevangenis geworden. Alleen de ketting ontbreekt nog.

Hoevelen zullen dit weer klakkeloos gaan accepteren

Ik denk velen. "Helaas zijn deze maatregelen nodig om de verspreiding van het Coronavirus te stoppen", is wat velen denken.

Ja, ik vrees ook dat velen gaan gehoorzamen. Ze doen allemaal mee aan het schenden van mensenrechten. Vrijwillig! Straks komt die verplichte ketting/enkelband. Dan is het verstand inmiddels al zo dusdanig kapot gemaakt dat ze zelfs dat accepteren. Die zogenaamde besmettingen zijn in werkelijkheid het schenden van rechten. Ik heb geen 1 persconferentie gekeken behalve de laatste een aantal weken terug. Ben vanavond eigenlijk ook niet van plan om te kijken naar al die leugens van deze schijnheilen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.603
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan