Stop de Lockdown

oh Hans, ik zie kleur op de kaart:
https://www.facebook.com/photo?fbid=133320621788095&set=a.101379784982179

heeft ooit iemand de film THE WAVE gezien (ik meen dat die zo heette).

Ja, ik, meerdere keren. Zoiets kwam vroeger gewoon op TV, is nu ondenkbaar. Deze film MOET je zien, is echt gebeurd!

Mike

yacbh4thuzdoimkx3bf3h9ihmi2tsabz.jpg

Mike

Via Telegram binnengekregen:
[Doorgestuurd van Vranque N Vrij]
!! HET STAAT TE GEBEUREN !!

ingezonden bericht:
!! DE 𝐊𝐎𝐌𝐄𝐍𝐃𝐄 𝐒𝐏𝐎𝐄𝐃𝐖𝐄𝐓 𝐆𝐀𝐀𝐓 𝐔𝐖 𝐋𝐄𝐕𝐄𝐍 𝐙𝐎𝐀𝐋𝐒 𝐔 𝐇𝐄𝐓 𝐊𝐄𝐍𝐓 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐄𝐓 𝐈𝐍𝐏𝐄𝐑𝐊𝐄𝐍!!

De Spoedwet wordt naar voren gehaald en met spoed door de Kamers geloodst. En alhoewel deze wet ten opzichte van de eerste consultatieversie gering is aangepast, (controle achter de voordeur is eruit gehaald), geeft deze wet de overheid carte blanche iedere willekeurige maatregel te nemen. Let op! De overheid en media berichten hier niet of nauwelijks over, om deze wet stilletjes in te kunnen voeren.

Deze wet geeft de minister van VWS (Hugo de Jonge) het mandaat om per decreet te gaan regeren. Dit betekent dat de minister naar eigen goeddunken (letterlijk!) maatregelen kan op- en afschalen, zonder het parlement daarin te betrekken dus:

Wil hij dat u vanaf morgen 2,5 meter uit elkaar blijft? Dan gebeurt dat!

Wil hij dat iedereen in Nederland vanaf morgen zowel binnen als buiten mondkapjes gaat dragen? Dan gebeurt dat!

Wil hij dat u slecht op bepaalde uren van de dag buiten mag komen? Dan gebeurt dat!

Wil hij mensen verplicht in quarantaine plaatsen? Dan gebeurt dat!

Wil hij Samenkomsten van meer dan 2 of 3 personen verbieden? Dan gebeurt dat!

Wil hij bedrijven sluiten en/of horecagelegenheden beperken/verbieden? Dan gebeurt dat!

Wil hij iedereen verplichten een PCR-test te nemen? Dan gebeurt dat!

Wil hij reizen naar het buitenland verbieden? Dan gebeurt dat!

Wil hij alle verzorgingshuizen en bejaardentehuizen voor ieder bezoek afsluiten? Dan gebeurt dat!

Wil hij mensen voor quarantaine ut huis plaatsen? Dan gebeurt dat!

Wil hij ‘besmette’ kinderen bij ouders weghalen? Dan gebeurt dat!

Wil hij iedereen verplichten zich te laten vaccineren? Dan gebeurt dat, zelfs onder dwang!

Wil hij de verkiezingen van maart 2021 tot onbepaalde tijd uitstellen? Dan gebeurt dat!

Artikel 58s geeft de minister het recht om alles wat niet benoemd staat naar eigen inzicht en goeddunken uit te voeren. Het geeft hem de wettelijke grondslag om dictator te zijn. Alle grondrechten kunnen door hem naar eigen inzicht worden ingeperkt.

En nu hoor ik de mensen al roepen: “Ik doe daar niet aan mee, niet bij mij, ik ben mijn eigen baas, ik beslis zélf wel wat goed voor mij is, niemand haalt mijn kinderen weg, ik laat mij niet vaccineren”, enzovoort.

Maar dan heeft u niet goed opgelet In het woord spoedwet zit het woord WET. Dit geeft de overheid de volmacht om al het bovenstaande uit te voeren!

Waarschuw iedereen voor de dictatuur die op alle Nederlanders afkomt, van jong tot oud!

DEEL DEEL DEEL DEEL DEEL DEEL DEEL DEEL DEEL DEEL DEEL DEEL

Ik ben nu The Wave aan het kijken voor de 2e keer. De 1e keer was vorig jaar op school toen het over groepsdenken ging. Bizar hoe het menselijk brein werkt en hoe we eigenlijk kuddedieren zijn.

Ik ben iemand die ook graag even tegen de stroom ingaat, ook al is dat tegen de stroom van het forum in. Want wat ik zie in de film gebeurt voor een gedeelte ook met Qanon. "Strength through dicipline, strength through community", wat is het verschil met wwg1wga en meer van deze termen die bij Q horen?

In het begin van de film klinkt het goed, niets mis met dicipline en community building, maar het loopt uit de hand. We denken dat het allemaal onschuldig is en het zal hier toch niet gebeuren? Het verschil met Qanon is dat niemand gedwongen wordt en er geen duidelijke leider is, je wordt gevraagd om zelf je eigen waarheid te vinden en je eigen leider te zijn.

In de film komt een stukje voor dat een aantal leerlingen een kaartje krijgen met een code erop, deze leerlingen zorgen ervoor dat de rest van de groep in het gareel blijft. Dat zien we terug in het elkaar verlinken als iemand geen afstand houdt.

Ik ga weer even verder kijken!

Die leraar zegt zelf ergens op 34:10 ofzo: The wave is upon us. Lijkt wel erg op The Storm is upon us.
We hebbn het trouwens over deze film:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan